Rejs(njah)-rapport Sviestad-SM 2011 - fortfarande den enda äkta medlemmen i team DNS.

P€RRA

BFF
Gick med
31 Mar 2009
Hoj
Njet
Eftersom alla verkar gilla Mattias och hata mig tänkte jag bara berätta att jag faktiskt känner Mattias så väl att jag får gå in i hans tält och sitta där en stund (så länge jag ställer frågor om hans och Skit-Seges hojar) och de väntar med att snacka skit om mig tills jag kommit ungefär 40 cm från tältet. Det är få förunnat ska ni veta :banana

Att han dessutom helt ogenerat limmar på min fru tar jag bara som en komplimang :krama

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Mer bilder på random stuff.

Bifogat

• IMG_0103.JPG
    IMG_0103.JPG
    109.4 KB · Visningar: 107
  • IMG_0111.jpg
    IMG_0111.jpg
    241 KB · Visningar: 109
  • IMG_0112.jpg
    IMG_0112.jpg
    243.2 KB · Visningar: 115
  • IMG_0113.jpg
    IMG_0113.jpg
    248.6 KB · Visningar: 106
  • IMG_0120.JPG
    IMG_0120.JPG
    125.6 KB · Visningar: 119
  • IMG_0121.JPG
    IMG_0121.JPG
    89.5 KB · Visningar: 110
  • IMG_0125.JPG
    IMG_0125.JPG
    126.9 KB · Visningar: 117
  • IMG_0130.JPG
    IMG_0130.JPG
    86.8 KB · Visningar: 111

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Eftersom alla verkar gilla Mattias och hata mig tänkte jag bara berätta att jag faktiskt känner Mattias så väl att jag får gå in i hans tält och sitta där en stund (så länge jag ställer frågor om hans och Skit-Seges hojar) och de väntar med att snacka skit om mig tills jag kommit ungefär 40 cm från tältet. Det är få förunnat ska ni veta :banana

Att han dessutom helt ogenerat limmar på min fru tar jag bara som en komplimang :krama

Det snackas ingen skit om superbike-Perra!

Hur mår frugan, förresten? Verkar hon gladare? Kan hon gå än?

Kunkel

Der zweitakt taliban #6
Gick med
27 Jul 2007
Hoj
Nu med en CBR600RR 05:a, YZF750R 93:a, RDGV350rr, RD350 -84, TZ(r)250M -91:a åså nåra moppar(TZM50, Crescent GLX, Compact).
varför inte spara alla rapporter digitalt och släppa en inbunden bok per säsong Mattias? ;D

:tummenupp Toppen ide'! Yearbook of DNS" med bilder i 4färg och glättat papper. Å till prenumeranter får en Års-kalender med alla årets tävlingar markerade som typ HELGDAGAR:Bugar

P€RRA

BFF
Gick med
31 Mar 2009
Hoj
Njet
Det snackas ingen skit om superbike-Perra!
Hur mår frugan, förresten? Verkar hon gladare? Kan hon gå än?
Tänk, en hel helg fick jag heta Superbike-Perra och jag kunde känna blickarna från alla avundsjuka Rookie 1000 funktionärer:
- Tänk att få köra i Superbike, som Superbike-Perra.... Mmmmmm!

Hon har inte varit sig själv de senaste dagarna, mumlar om att hon ska magasinera våra möbler. Som vanligt fattar jag ingenting men hoppas att det går över.

Wilbyl

Classic RoadRacing
Gick med
11 Jan 2009
Hoj
Kawasaki A7R / Kawasaki ZZR1100 / Honda RS125R / Honda CB350R / Honda CB175R
Det blir nog många fans till slut Mattias! Här är en till som verkligen uppskattar dina rapporter!
Kände mig välkommen i depån trots min historiska hoj och min rookie-status tack vare dig, Sege och Torkel. Jag gjorde ju trots allt en "Mattias" på söndagen med DNS i race 2.
Som sagt, det är alldeles för dyrt och farligt att köra hoj i regn..... ;o)
Hoppas vi ses i någon depå i framtiden!

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Det blir nog många fans till slut Mattias! Här är en till som verkligen uppskattar dina rapporter!
Kände mig välkommen i depån trots min historiska hoj och min rookie-status tack vare dig, Sege och Torkel. Jag gjorde ju trots allt en "Mattias" på söndagen med DNS i race 2.
Som sagt, det är alldeles för dyrt och farligt att köra hoj i regn..... ;o)
Hoppas vi ses i någon depå i framtiden!

Jag gillar verkligen din hoj, den är very Capirossi-chic. Det är B-race på Sviestad i mitten av augusti. Jag är säkert där då. Jag kanske till och med kör om det inte regnar!

Tänk, en hel helg fick jag heta Superbike-Perra och jag kunde känna blickarna från alla avundsjuka Rookie 1000 funktionärer:
- Tänk att få köra i Superbike, som Superbike-Perra.... Mmmmmm!

Hon har inte varit sig själv de senaste dagarna, mumlar om att hon ska magasinera våra möbler. Som vanligt fattar jag ingenting men hoppas att det går över.

Du borde nog klassa upp dig för gott, om inte annat så för att det är snyggare med vita sifferbottnar än med röda.

Majsan (som jag kallar henne nu) kanske kommer över det här äventyret nån gång. Annars får jag svårt att härbärgera alla kvinnor i mitt lilla hem.

Last edited:

Wilbyl

Classic RoadRacing
Gick med
11 Jan 2009
Hoj
Kawasaki A7R / Kawasaki ZZR1100 / Honda RS125R / Honda CB350R / Honda CB175R
Jag gillar verkligen din hoj, den är very Capirossi-chic. Det är B-race på Sviestad i mitten av augusti. Jag är säkert där då. Jag kanske till och med kör om det inte regnar!

Ser ganska tajt ut för min del även om B-racet skulle vara kul. Har Classic-race på Sviesta helgen före och Danmark helgen efter...
Men man vet aldrig :kryckor

P€RRA

BFF
Gick med
31 Mar 2009
Hoj
Njet
Majsan (som jag kallar henne nu) kanske kommer över det här äventyret nån gång. Annars får jag svårt att härbärgera alla kvinnor i mitt lilla hem.
Jag tror att "Majsan", precis som så många andra kvinnor, kommer att behöva en lång tid av bearbetning för att komma över dig Mattias. Vi pratar ändå om en man i sina bästa år som få kan slita blicken ifrån och som enligt samstämmiga uppgifter är en Doohan i sängen, dvs bäst! (Eller var det snabbast?)

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Vi pratar ändå om en man i sina bästa år som få kan slita blicken ifrån och som enligt samstämmiga uppgifter är en Doohan i sängen, dvs bäst! (Eller var det snabbast?)

En has been, antagligen. En man vars sol passerat zenit med god marginal, osv.

fille

stängt för Gotland:)
Gick med
30 Jun 2005
Hoj
GSXR 1000 K4 + CBR 1000 RR
Det e bra, skit i att köra och skriv rejsrapporter istället. Inom det området är det få som slår dig på fingrarna.:)

Jag ser redan fram emot nästa rapport från den tävling som du inte kommer att köra:tungan

Fast egentligen håller jag med Andreas, primadonna e vad du är....:mattias

MC Doktorn

Guest
Sådana här DNS (De Nakna Sanningarna) handlar bara om appearance, posörens dilemma att synas utan att verka och sedan alla bortförklaringar.

Jag har sagt det förr, han är en modern J Leek.

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
En racerapport kryddad med bitterhet och brist på självinsikt kan aldrig bli fel att läsa.

:krama

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...