Rejs-ZX10 och Kawa GP-snack

Don Quixote

Nordic BoTT 2010
Gick med
15 Mar 2003
Hoj
Ducati 1098, BadAss-chopper & ZX636R -02
Mattias skrev:
Men visa oss då, din landsförvisade räkfiskare! :mad:

Bilden aer pa papper. Men jag skulle nog kunna klara av att skanna in den pa loerdag naer jag kommer aat en scanner. Olackad sa all snygg kolfiber syns. Dom har gjort om fronten helt. Ser ut som en kantig och mindre version av ducatins front, dvs helt annorlunda aen ZX10an.
Det aer en genuin bild och definitivt en Kawa, men jag vet inte vart dom fatt den ifraan.

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
Don Quixote skrev:
Bilden aer pa papper. Men jag skulle nog kunna klara av att skanna in den pa loerdag naer jag kommer aat en scanner. Olackad sa all snygg kolfiber syns. Dom har gjort om fronten helt. Ser ut som en kantig och mindre version av ducatins front, dvs helt annorlunda aen ZX10an.
Det aer en genuin bild och definitivt en Kawa, men jag vet inte vart dom fatt den ifraan.

Vilka är "dom"?

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
Don Quixote skrev:
Engelska 'Bike' som kom ut haerom dagen. Dom hade en laang ZX-RR artikel.

Finns inte de på nätet? Inte för att jag bryr mig sååå mycket om hojarna längst bak i fältet..

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Goodstuff skrev:
Finns inte de på nätet? Inte för att jag bryr mig sååå mycket om hojarna längst bak i fältet..
Nu ska du inte vara sådär. Det är ju där vi ska hålla till.

Don Quixote

Nordic BoTT 2010
Gick med
15 Mar 2003
Hoj
Ducati 1098, BadAss-chopper & ZX636R -02
Kawasaki Makes 2004 MotoGP Plans Official

From a press release issued by Kawasaki Racing Team:

MOTOGP WORLD CHAMPIONSHIP 2004
PRESEASON TESTING - MALAYSIA
14TH JANUARY 2004 - FOR IMMEDIATE RELEASE

KAWASAKI RACING TEAM: HIGH EXPECTATIONS FOR 2004 SEASON

A new version of the Kawasaki Ninja ZX-RR MotoGP machine, together with two new riders and a change in tyre supplier for the 2004 season mean that expectations are high as the Kawasaki Racing Team head for Sepang in Malaysia, and the first of three overseas preseason tests.

Kawasaki's assault on the 2004 MotoGP World Championship will be spearheaded by seasoned Grand Prix campaigner Shinya Nakano. Twice a winner of the prestigious Rookie of the Year award, Nakano will test the new Kawasaki Ninja ZX-RR for the first time at Sepang next week, but already the 26-year-old Japanese rider has his sights set firmly on the podium.

oining Nakano on the Ninja ZX-RR will be former Kawasaki test and development rider, Alex Hofmann. The 23-year-old rider - the only German competing in this year's MotoGP World Championship - is determined to build on his impressive wild card performances in 2003, with regular points scoring finishes on the new Ninja ZX-RR being the ultimate aim in his first full season in the blue-riband class.

Developed using the lessons learnt during Kawasaki's debut MotoGP season, the latest version of the Ninja ZX-RR machine features a revised 990cc inline four-cylinder engine, housed in a new chassis, designed jointly by engineers in Japan and Europe. The new chassis, which will be built in Europe, has resulted in a much more compact Ninja ZX-RR and a lower centre of gravity.

Also new on the Ninja ZX-RR for the 2004 season are Bridgestone tyres. The Japanese tyre company have invested heavily in research and development in recent years and this commitment has been rewarded on the track, with Bridgestone securing their first MotoGP podium finish in 2003. Initial tests of the new tyres have been extremely positive, with Hofmann managing to improve his previous best lap time by almost two seconds during end of season testing at Valencia.

The Kawasaki Racing Team will test for four days at Sepang from 20-26 January, before returning on 11 February for a further three days of testing at the Malaysian circuit. The Phillip Island circuit in Australia will be the venue for the final four day overseas test, scheduled for 23-26 February, after which the Kawasaki Racing Team will return to Europe for the annual IRTA tests at Catalunya and Jerez.

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Exhojar: ZXR750 '91, ZX-9R '99, ZX-6R '01
Jag lovar att vara jätteodräglig om Kawan uppfyller förhoppningarna. Men ni lär väl inte märka någon skillnad... :rolleyes: :D

oFFkeFF

Slipar röven
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
yamaha xt660r
abstruse skrev:
Jag lovar att vara jätteodräglig om Kawan uppfyller förhoppningarna. Men ni lär väl inte märka någon skillnad... :rolleyes: :D

Vems förhoppningar då? :rolleyes: För särskilt mycket bättre kommer nog kawa inte vara nästa år ;)

Chris Ash

Kapten Gars
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
En gammal en
Kaworna är riktigt läckra, men de har ju depån mest slätstrukna piloter...blääää. Tror de får slåss om de sista poängplatserna, speciellt nu när vi har fler Duccar och brutalt kompetenta Hondachaffisar.

Nyheter
Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli

Pirelli har presenterat SCO...

Indian Motorcycle i samarbete med Rikard Gustafsson

Foto:  Joachim Cruus Inf...

Dags för äventyrlig motorcykelmässa

Kommande helg, den 8-9 mars...

Pirelli lanserar Diablo Powercrusier

All Rights Reserved Pire...

Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!

Ett avbrutet broms- eller k...

Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...