Morris Mc
Moderator
"Mozz of Arabia"
Och där satt den.
Mozz of Arabia heter han från och med nu.
Till och med bildlik.
"Mozz of Arabia"
När du är i dubai så måste du hålla datorn på sidan, och ladda upp bilderna sidledes för att de ska hamna rätt på en svensk server. Hade du varit i Australien (som exempel bara) så måste du ha datorn upp å ner och ladda upp bilderna baklänges.
Detta gäller ju såklart bara om du har med dig en svenskkonfigurerad dator. Använder du en inhemsk så är det bara att göra som vanligt.
Detta vet ju ALLA vi som är lite tekniskt compjuter-intresserade och som verkligen vet vad ett modermodem är för något !
Så här gör du för att Dubai-modda din dator
Inställningar -> system -> i visningsalternativ för bildskärm klickar du i "liggande vänd" och klickar på "verkställ"
Sådär - problemet löst !
PS - Är det något annat du har problem med så tveka inte att fråga, sporthojs hela datahackar-elit hjälper dig
Alltså.... problemet när du skriver så här, att i början av ditt inlägg så sitter jag och skrattar lite förnöjt... och så kommer man till mitten, när du börjar snacka om att Dubai-modda din dator...
Då börjar man liksom undre "Menar han allvar nu?" och börjar NÄSTAN gå in och försöka genomföra din moddning!!!
Det är NÄSTAN oschysst att lura en gammal man på det viset!!! För jag fattar fortfarande inte vad jag gjorde för fel!!!!!
Min humor !
....................PS - Jag har inte en susning om vad du gjort för fel heller. Jag bara konstaterar att du är bättre på att köra hoj.
I dag var du med i HN - Tyvärr en liten pluttartikel längst ner i vänstra hörnet................Men det som stod där var det mest läsvärda i hela tidningen ändå
Så trevligt!!!! En pluttartikel är i alla fall en pluttartikel!!! Nyfiken, ta en bild! Räcerhjälten sitter på flygplatsen NU!!!
Jag tar en bild och lägger upp den imorgon, det är en JÄTTEPLUTTIG "artikel" (Jag älskar oxymoroner) - Men jag ska zooma bilden genom ett förstoringsglas så den syns.
Det som roar mig mest är att reportrarna på sportsidorna är helt ointresserade av sport, de skriver bara om sådant som ingen bryr sig om (fotboll, hockey och damcurling) - Sedan när det VERKLIGEN är en världssensation på gång......ja då blir det en pytteliten notis.
Sjukt !
Jag garvar ihjäl mig nu..
Honda med KNÖLIGA hjul
Kör tidningen copy/paste på sporthojstrådar när det handlar om motorcyklar?
Det är IOFS bra, annars skulle det ha smugit sig in ett dussintal fel i den där lilla artickeln, Mossberg skulle ha blivit omdöpt till Mångström och hojen skulle ha varit en Ural
Spooky det där... Trodde tidningarna fiskade upp sina nyheter själv., oberoende press..Nja... det KAN ju bero på att tidningen får ett färdigt manus från NÅGON, och denne NÅGON kanske skriver på SH också.... kanske.... men det kan man ju inte veta SÄKERT....
Spooky det där... Trodde tidningarna fiskade upp sina nyheter själv., oberoende press..
Lego Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
Transportstyrelsen höjer avgifter från nyår
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
|
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|