WEST
Gudomlig sporthojare
fan så irriterande med reklam i texterna....
Jag får inte upp någon reklam i texterna, misstänker att det är mellan inläggen du menar.
Dom försvann för mej för nån vecka sedan....
Där emot har jag inte något emot den andra reklamen som finns...
View attachment 402933
Jag kan gå med på den övre bannern, ja även fältet till höger.
Jag tycker att den övre bannern är värst. Vet inte om det ska vara så, om det är min uppkoppling eller om det är mina inställningar på min ipad, men ganska ofta så envisas den övre bannern med att ändra storlek någon sekund efter att varje sida har laddats. Precis när man trycker på någon intressant tråd så hoppar hela sidan ner några millimeter varvid man hamnar i en helt annan tråd.
Jag kommer således inte att köpa en Honda och inte heller delar från Greven...
Jag tycker att den övre bannern är värst. Vet inte om det ska vara så, om det är min uppkoppling eller om det är mina inställningar på min ipad
Jag tycker att den övre bannern är värst. Vet inte om det ska vara så, om det är min uppkoppling eller om det är mina inställningar på min ipad, men ganska ofta så envisas den övre bannern med att ändra storlek någon sekund efter att varje sida har laddats. Precis när man trycker på någon intressant tråd så hoppar hela sidan ner några millimeter varvid man hamnar i en helt annan tråd.
Jag kommer således inte att köpa en Honda och inte heller delar från Greven...
Haha det är sjukt frustrerande, händer mig också. Ibland sitter jag och väntar på att sidan ska hoppa men då händer såklart inget istället.
Jag får inte upp någon reklam i texterna, misstänker att det är mellan inläggen du menar.
Dom försvann för mej för nån vecka sedan....
Där emot har jag inte något emot den andra reklamen som finns...
View attachment 402933
Nu överväger jag att börja facebooka istället.
HELT SERIÖST?!?! Räcker det inte med annonser över, vid sidan och mellan inläggen??? Ska det sättas mitt på framsidan med?
View attachment 403053
Det har alltid varit reklam på startsidan Men just nu lite högre upp för att göra annonsytan mer attraktiv.
Kan du swicha mig pengar till en ny precisionsmus så jag slipper slinta på mitt gamla härke och av misstag dirigeras om hela tiden?
Kanske är det som är tanken iofs
En tanke då, annonsörerna pröjsar en slant för visning och en större slant för klick ?
Så om alla medlemmar klickar på en länk om dan så borde intäkterna öka och annonsytorna minska?
Plättlätt.
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |