R2
På två hjul sen -89
- Gick med
- 6 Mar 2003
- Hoj
- ett bygge, + en 954 + YZF750R -95 som R7 stylats men också skrotats + Aprilia RS250, + RGV 250 + två RD350 + en kinamoto med egendesignade kåpor, en Stomp MiniGP och en Anaconda mingp-motard och en egenbyggd GP70racer.
Nu är det i stort sett färdigt, i alla fall långt nog att visa.
Info om detta har ännu inte funnits tid att lägga upp på rätt sida, så länge ligger det på min sida.
Följ råden på sidan, vidare info kan ges här, men förhoppningvis skall det som står på sidan vara nog.
Priserna är nu satta:
Liten 11 cm 200:-
Mellan 18 cm 300:-
Stor 40 cm 600:-
Större mått finns på förfrågan.
Vid beställning två av samma lämnas 20%
Vid återbeställning efter vurpa lämnas 20%
som med all annan sponsorreklam så bör pengarna komma från sponsorns insatts, för att senare betala sig i fortsatt eller ökat intresse.
Leveranstiden är högst troligen kort, jag har haft hjälp av dom i många år och vet att dom hanterar leveranstid seriöst.
Så rocka loss och piffa upp era skinnställ nu, det mesta är möjligt med denna metod, dock bör ni ha ett orginal vid beställning, alltså en vectoriserad bild.
Firman kan göra detta jobbet men sånnt brukar vara dyrt.
Sidan finns här kolla längst till höger i övre menyn.
Lycka till,
/Petter
Info om detta har ännu inte funnits tid att lägga upp på rätt sida, så länge ligger det på min sida.
Följ råden på sidan, vidare info kan ges här, men förhoppningvis skall det som står på sidan vara nog.
Priserna är nu satta:
Liten 11 cm 200:-
Mellan 18 cm 300:-
Stor 40 cm 600:-
Större mått finns på förfrågan.
Vid beställning två av samma lämnas 20%
Vid återbeställning efter vurpa lämnas 20%
som med all annan sponsorreklam så bör pengarna komma från sponsorns insatts, för att senare betala sig i fortsatt eller ökat intresse.
Leveranstiden är högst troligen kort, jag har haft hjälp av dom i många år och vet att dom hanterar leveranstid seriöst.
Så rocka loss och piffa upp era skinnställ nu, det mesta är möjligt med denna metod, dock bör ni ha ett orginal vid beställning, alltså en vectoriserad bild.
Firman kan göra detta jobbet men sånnt brukar vara dyrt.
Sidan finns här kolla längst till höger i övre menyn.
Lycka till,
/Petter
Bifogat
Last edited: