Reklam på skinnställ

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ett bygge, + en 954 + YZF750R -95 som R7 stylats men också skrotats + Aprilia RS250, + RGV 250 + två RD350 + en kinamoto med egendesignade kåpor, en Stomp MiniGP och en Anaconda mingp-motard och en egenbyggd GP70racer.
nej de där bilderna var mera tänkt som inspiration, än så länge är det bara jag och berra som har nått från denna leverantör.

Vet tyvärr inte pris, kan kolla detta på måndag.

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
Det är ju riktigt tjusigt men jag skulle tycka det kändes pinsamt att fläska på en massa loggor och grejer på stället, som om man var ngåot vill säga. Jante?

maxximus

En stor s(t)ake!
Gick med
25 Sep 2003
Hoj
Dniepr
R2??

Din inbox för PM är full R2!! Dags att rensa??

Verkar vara svårt att få tag på Leif (Thorsells reklam), svarar varken på mail eller telefon :confused:

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ett bygge, + en 954 + YZF750R -95 som R7 stylats men också skrotats + Aprilia RS250, + RGV 250 + två RD350 + en kinamoto med egendesignade kåpor, en Stomp MiniGP och en Anaconda mingp-motard och en egenbyggd GP70racer.
mailade dig nyss, såg du?
har 703 teckensnitt så lite vägledning vore fint.

Inboxen e alltid full, vill ha 1000 till.

Bifogat

• maxximus.jpg
    maxximus.jpg
    40.5 KB · Visningar: 129
Last edited:

#putte#

Ny medlem
Gick med
18 Jun 2003
Hoj
R6-10RR
Hur vektoriserar man en bild? Har funderat på det länge nån som kan hjälpa mig med det?

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
det ska jag hjälpa dig med, är inte hemme nu dock så det dröjer lite, eller så kan berra hjälpa dig...
bbeeerrrraaaaaa... :)

Priserna är nu satta:
Liten 11 cm 200:-
Mellan 18 cm 300:-
Stor 40 cm 600:-
Liten har en maxläng på 11cm, rekommenderas till bröst och axlar.
Mellan har maxlängd på 18cm, rekommenderas till mage och rygg.
Stor har maxlängd 40cm, rekommenderas till efternamn på ryggen
Större mått finns på förfrågan.
Vid beställning två av samma lämnas 20%
Vid återbeställning efter vurpa lämnas 20%

#putte# skrev:
Hur vektoriserar man en bild? Har funderat på det länge nån som kan hjälpa mig med det?

Last edited:

HanneZ

Avställd
Gick med
6 Apr 2005
Hoj
R1 -05, XJ -97
Är det bara text man kan få ditsytt eller kan man få en tribal över hela ryggen om man så önskar?

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HanneZ skrev:
Är det bara text man kan få ditsytt eller kan man få en tribal över hela ryggen om man så önskar?
jupp visst kan man få det, då ligger det ju utanför de "färdiga" storlekarna och så.. men visst, kolla med Leif bara.

Några här i tråden som köpt? vore kul att se några kort...

maxximus

En stor s(t)ake!
Gick med
25 Sep 2003
Hoj
Dniepr
Jag har o jag e jäkligt nöjd!!

Se bild nedan! Har tyvärr ingen bättre bild. Bara att rengöra skinnet lite där märket skall sitta, dra av skyddstejpen o sätta fast det där man vill ha det.
Det sitter Superklister (Scotch 3M Super strength) tror jag att det hette....
Sitter som fan, körde i regn idag, inga probs :tummenupp

Last edited:

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
maxximus skrev:
Jag har o jag e jäkligt nöjd!!

Se bild nedan! Har tyvärr ingen bättre bild. Bara att rengöra skinnet lite där märket skall sitta, dra av skyddstejpen o sätta fast det där man vill ha det.
Det sitter Superklister (Scotch 3M Super strength) tror jag att det hette....
Sitter som fan, körde i regn idag, inga probs :tummenupp
nice, jaså du körde med klister typen, har jag testat under "utvecklingsfasen" men har valt att sy på mina..

Syss

Sporthojsnörd
Gick med
16 Dec 2003
Hoj
Årets nyhet 2010 (Sarotea)
Har funderat på att klistra dit "Syss" på ryggen på stället faktiskt... Poser som man är... ;)
Naturligtvis i silver, då. Coolast till stället.

Men så ska man ju hitta något slags teckensitt, göra någon logga, osv... Satan i gatan. :skrämd

Någon mera som har såna här dekaler och har några tips??

Och just det, räcker det med att klistra dit dem? Maxximus?

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
kolla på dessa och kom med riktlinjer....

Bifogat

• syss.jpg
    syss.jpg
    31 KB · Visningar: 78

Syss

Sporthojsnörd
Gick med
16 Dec 2003
Hoj
Årets nyhet 2010 (Sarotea)
R2 skrev:
kolla på dessa och kom med riktlinjer....

Bättre sent än aldrig...
Jag är lite inne på skrivstil... Vad tror du?

Men de var jävligt läckra. Den översta med mindre avstånd mellan tecknen? Det går kanske inte... Den ser så luftig ut. Gillar också den näst längst ner, den näst överst kanske blir svår att få till snyggt i färdigt skick, eller?
Annars kanske man kan sätta tecknen i den översta stilen lite huller om buller? Så de inte blir på en rak rad, liksom... :tungan

Last edited:

Bazooka

Körkåt..!
Gick med
19 Apr 2005
Hoj
Suzuki RMZ 250
R2 skrev:
1383416 nice, jaså du körde med klister typen, har jag testat under "utvecklingsfasen" men har valt att sy på mina..
tjena undrar om du skulle kunna komma med nått förslag på en logga bak på ryggen.. det jag vet är att jag vill ha en men var skulle det passa på detta stället? vet att stället är stor på bilden. kan man ta bort loggan sen utan att det syns allt förmycket? och kansek använda den igen på ett annat ställ?
namnet jag vill sätta dit e Bazooka

Edit: hahaha glömde bilden, här kommer den

Bifogat

• vanucci 2.JPG
    vanucci 2.JPG
    23.1 KB · Visningar: 107
Last edited:

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Bazooka skrev:
2057787 tjena undrar om du skulle kunna komma med nått förslag på en logga bak på ryggen.. det jag vet är att jag vill ha en men var skulle det passa på detta stället? vet att stället är stor på bilden. kan man ta bort loggan sen utan att det syns allt förmycket? och kansek använda den igen på ett annat ställ?
namnet jag vill sätta dit e Bazooka
ja en bild vore bra, och nånn typ av idé får du allt ha innan man börjar labba :)

Bazooka

Körkåt..!
Gick med
19 Apr 2005
Hoj
Suzuki RMZ 250
R2 skrev:
2057799 ja en bild vore bra, och nånn typ av idé får du allt ha innan man börjar labba :)
det jag vet är att jag vill att det ska synas.. ett bra ställe borde vara över puckeln.. jag tänkte först nån liknande The Doctor ´s färgsättning men det kommer inte passa, det jag tror skulle vara bra är nått likt silver/spegel färgat.. några stilar jag tycker ser snygga ut e Loris Capirossi och även stiggy kanske nått i den stilen..?

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Bazooka skrev:
2058669 det jag vet är att jag vill att det ska synas.. ett bra ställe borde vara över puckeln.. jag tänkte först nån liknande The Doctor ´s färgsättning men det kommer inte passa, det jag tror skulle vara bra är nått likt silver/spegel färgat.. några stilar jag tycker ser snygga ut e Loris Capirossi och även stiggy kanske nått i den stilen..?

OJ, det har jag ingen font som liknar alls..
drog lite i en men det blev pess..
tidsbrist oxå.

Bifogat

• BAZOOKA2.JPG
    BAZOOKA2.JPG
    25.1 KB · Visningar: 97

Bazooka

Körkåt..!
Gick med
19 Apr 2005
Hoj
Suzuki RMZ 250
R2 skrev:
2059757 OJ, det har jag ingen font som liknar alls..
drog lite i en men det blev pess..
tidsbrist oxå.
ja det blir ju inte så dumt, ska försöka sätta mig ner i dagarna och skissa lite, men har så jävla mycket nu så jag hinner inte, kanske blir först nästa vecka.. men har du lite tid och årk så får du gärna jobba vidare på det,

vad tror du om att texten inte skulle gå ut över det vita på sidorna? bra/dåligt eller blir bara förlitet då? kan mäta på stället imån...
har ett till ställ där jag kanske vill sätta logga på, men det är hos skomakaren å vetifan när jag får hem det... men bara jag får en snygg logga så går det säkert att beställa en till sen..!

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Wheeliegirl skrev:
2060780 Gör dom dekaler till hojar också?
Vi behöver trycka upp team-dekaler som är plastade...De skall täcka hela bakänden och tanken. Här finns bilder på hojarna:här.

och här
ja visst, kolla sidan, där finns webshop.

Nyheter
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife

Motorcykelkörning på klassi...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Liza Simonsson Und...

CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...

BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord

Efter att ha sålt 210 408 m...