Reklam?

Bazooka

Körkåt..!
Gick med
19 Apr 2005
Hoj
Suzuki RMZ 250
Lånar tråden lite:
Jag har svårt att se viss text på vissa sido: blir så jävla liten så det går inte att läsa... tex vissa sidor på VV exempel: https://secure1.ore.vv.se/bilregistretdirekt/BestReg_1.asp
jag kör med IE har bärbardator med 17" och upplösningen jag kör med e 1440x900.. har provat att byta upplösning men det hjälper inte.! vad göra?

Även om man tar emot film/musik över MSN så kan jag ladda ner de, men så fort jag ska öppna så går nån JÄVLA :mad: spärr i.. å blockar allt. Nån som vet hur man tar bort.!

Aimbert

Ny medlem
Gick med
5 Jul 2005
Hoj
Aprilia RS125 -06
porec skrev:
Lånar tråden lite:
Jag har svårt att se viss text på vissa sido: blir så jävla liten så det går inte att läsa... tex vissa sidor på VV exempel: https://secure1.ore.vv.se/bilregistretdirekt/BestReg_1.asp
jag kör med IE har bärbardator med 17" och upplösningen jag kör med e 1440x900.. har provat att byta upplösning men det hjälper inte.! vad göra?

Även om man tar emot film/musik över MSN så kan jag ladda ner de, men så fort jag ska öppna så går nån JÄVLA :mad: spärr i.. å blockar allt. Nån som vet hur man tar bort.!

Uppe vid arkiv står det "Visa" tryck där å sen textstorlek.. :)

Edit: De andra problemet: Kanske ditt anti-virus program? Isf får du tillåta filerna mä tex .exe elle .mpg på slutet elle ändra säkerhetsnivån till lägre..

Last edited:

Bazooka

Körkåt..!
Gick med
19 Apr 2005
Hoj
Suzuki RMZ 250
Aimbert skrev:
Uppe vid arkiv står det "Visa" tryck där å sen textstorlek.. :)

Edit: De andra problemet: Kanske ditt anti-virus program? Isf får du tillåta filerna mä tex .exe elle .mpg på slutet elle ändra säkerhetsnivån till lägre..
tackar, första problemet löst..! :tummenupp
andra kvarstår,är inte mitt visrusprogram.. har norton, utan windows brandväggen, eller möjligen just msn...

Sep

Radical Riders
Gick med
13 Jun 2004
Hoj
Honda XL700VA Transalp 2008
Swedie borde kunna ta ut rätt höga summor för reklamplatser här?

I stort sett alla sporthojsåkare besöker ju denna sidan :D

För min del stör det inte, ingenting är gratis. Kolla i metro, typ 80% av allt innehåll är ju reklam, men samtidigt är den gratis så det kan man leva med..

Jag gillar wasa kredits reklam, "låna upp till 150 000 utan säkerhet" :tungan

Dom har verkligen tänkt till

Last edited:

Bazooka

Körkåt..!
Gick med
19 Apr 2005
Hoj
Suzuki RMZ 250
så här ser det ut....

Bifogat

• problem 1.JPG
    problem 1.JPG
    54.1 KB · Visningar: 59
  • problem 2.JPG
    problem 2.JPG
    99.5 KB · Visningar: 69
  • problem 3.JPG
    problem 3.JPG
    22 KB · Visningar: 45

fezt

Gudomlig sporthojare
Gick med
4 Oct 2004
Hoj
lös
Sep skrev:
Jag gillar wasa kredits reklam, "låna upp till 150 000 utan säkerhet" :tungan

Dom har verkligen tänkt till
Den typen av "slogan" har du aldrig hört tidigare från andra finansbolag eller?
:va
Uttrycket är så enkelt för att det inte ska råda några tvivel om att det är ett blancolån, och ingen avbetalning med ett objekt som säkerhet.

Bazooka

Körkåt..!
Gick med
19 Apr 2005
Hoj
Suzuki RMZ 250
Aimbert skrev:
Nu förstår jag inte riktigt problem.. Du har ju löst d själv. Gör bara som det står: http://www.sporthoj.com/forum/attachment.php?attachmentid=119356
jo... men kolla här.. jag kan bara häva blockning på den filen som normalt skickas, men som har blivit zipad och på så sätt har jag kunnat ta emot den, men de filer jag tar emot som inte e zipade försvinner direkt från datorn så fort man trycker OK

flexbert skrev:
Om personen som skickar filerna till dig komprimerar dom i tex winrar eller winzip så blockar datorn inte dom :tomten
jo det vet jag, men det är så jobbigt om man vill skicka flera filer.! måste ju gå att häva helt..!

Aimbert

Ny medlem
Gick med
5 Jul 2005
Hoj
Aprilia RS125 -06
porec skrev:
jo... men kolla här.. jag kan bara häva blockning på den filen som normalt skickas, men som har blivit zipad och på så sätt har jag kunnat ta emot den, men de filer jag tar emot som inte e zipade försvinner direkt från datorn så fort man trycker OK

jo det vet jag, men det är så jobbigt om man vill skicka flera filer.! måste ju gå att häva helt..!

Hmm.. Haru på så att den söker efter virus medans du skickar? Ta bort de isf.. å prova ifall de funkar då!

1. Välj Alternativ i menyn Verktyg i Messengers huvudfönster.
2. Klicka på fliken Meddelanden.
3. Avmarkera kryssrutan Sök filer för virus med under Filöverföring.

Om de inte funkar kan du ju dra iväg ett mejl t MSNs support..

Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO