Rekomendation av trafikskola?

bigmajk

schluurrp.... borta!
Gick med
6 Sep 2005
Ort
Skogen
Hoj
0,65 l utan turbo men med laddtrycksmätare, dumpventil och kolasås
Hallå!

Vilken trafikskola i Umeå rekomenderar ni om man ska ta mc-kort?
 

obruT

stolt stoltare (nu dubbelt så stoltast)
Gick med
6 Mar 2003
Ort
umeå
Hoj
Rd 500 -84 RD 500 -85 projekt TZR 250 -87 för vintern och en R1:a för bana som är till salu
umeå-vännäs.........
 

graniskungen

www.umcc.nu
Gick med
9 Jan 2004
Ort
Úmeå
Hoj
Rgv250-89 såld,xj600-92såld,fzs600-03inlöst, suzuki gsf 650-09 såld MT-09
håller med gick på umeå vännes med och tycker dom var bra
 
Last edited:

madmagnus

metal fabricator
Gick med
1 Jun 2004
Ort
Holmsund
Hoj
Kawasaki kz440
umeå vännäs kan dra åt helvete enligt mig! dom lovade mig en massa som dom inte höll! ringde aldrig upp när jag sökte dom osv! fick sedan hjälp av Dan som hade Sven å Tages tidigare! jobbar numera åt Umeå trafikskola! (tror jag det heter) dom har gjort massa radioreklam i sommar på radio rix! hursomhelst var det skitbra service, bokning av lektionerna via internet :tummenupp han har dessutom inte haft en enda kuggad elev i år!
 

RJ

God & glad kexchoklad!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Umeås utmarker
Hoj
2 st Kawasaki KX450F 12:a och 09:a
madmagnus skrev:
umeå vännäs kan dra åt helvete enligt mig! dom lovade mig en massa som dom inte höll! ringde aldrig upp när jag sökte dom osv! fick sedan hjälp av Dan som hade Sven å Tages tidigare! jobbar numera åt Umeå trafikskola! (tror jag det heter) dom har gjort massa radioreklam i sommar på radio rix! hursomhelst var det skitbra service, bokning av lektionerna via internet :tummenupp han har dessutom inte haft en enda kuggad elev i år!
Jaså jobbar han på Umeå trafikskola nu. Dan är bra framförallt är han skitduktig på att köra vilket långt ifrån alla körlärare är.
 

tl1000s

Medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Umeå
Hoj
625 motard/grusbus
Jag gick också på umeå-vännäs.
Dom var bra när jag gick där,
men det var ju några år sedan
så det är möjligt att det har förändrats.
 

-Freddy-

Guest
Jag har haft Patrik på Centrala (förr sven&tages) till både A & B - kortet, så han kan jag rekomendera. :tummenupp
 

obruT

stolt stoltare (nu dubbelt så stoltast)
Gick med
6 Mar 2003
Ort
umeå
Hoj
Rd 500 -84 RD 500 -85 projekt TZR 250 -87 för vintern och en R1:a för bana som är till salu
madmagnus skrev:
umeå vännäs kan dra åt helvete enligt mig! dom lovade mig en massa som dom inte höll! ringde aldrig upp när jag sökte dom osv! fick sedan hjälp av Dan som hade Sven å Tages tidigare! jobbar numera åt Umeå trafikskola! (tror jag det heter) dom har gjort massa radioreklam i sommar på radio rix! hursomhelst var det skitbra service, bokning av lektionerna via internet :tummenupp han har dessutom inte haft en enda kuggad elev i år!


beror nog på vem man pratar med där.....
ägaren är lite egen...(får inte skriva namn enl personuppgiftlagen)

men Rolf är kung
 

Hedestig

Guest
obruT skrev:
men Rolf är kung

Håller med. Ingen tidigare erfarenhet av trafikskola, då jag tagit mina andra körkort som privatist, men mina förväntningar uppfylldes absolut. Rolf var trevlig, saklig och duktig samt mån om att man skulle få köra upp snabbast möjligt, ingen långbänk mao
:tummenupp
 

Honken

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Umeå
Hoj
950 SE
Oj vad alla skryter om Dan! Jag körde med Fredrik då han var på Sven&Tages och han var kanonbra! Det lilla jag hade att göra med Dan var att jag och han hamnade i en vild diskussion i nån teknisk fråga... han tittade lite snett på mig efter det!! Tror inte att han gillar att andra tycker att han har fel! :tomten
 

Tntmackan

vad blir det för hoj iår då?
Gick med
6 May 2003
Ort
Umeå
Hoj
02 suzuki GSX1400 (dunderklumpen)
Rolf umeå vännäs hur bra som helst! :D
 

bigmajk

schluurrp.... borta!
Gick med
6 Sep 2005
Ort
Skogen
Hoj
0,65 l utan turbo men med laddtrycksmätare, dumpventil och kolasås
Man tackar, då vet jag lite mer.
Ska ringa runt lite och höra mig för innan jag bestämmer mig.
 

Wrath

Ny medlem
Gick med
26 Nov 2004
Ort
Umeå
Hoj
KTM 990 SMR 2011
Tog mitt i fredags :tummenupp Roffe på ume-vännes säger jag bara ! grymt bra lärare , blev inte så dyrt heller , bara uppkörningen som gick lös på hutlösa 1900:- inkl hyra av mc , tror mitt gick på totalt ~6800:- inkl teoriprov , körkortstillståd , 9 lektioner , uppkörning samt lån av MC !
 
Nyheter
ExploreBike: Nordkap och Trans Euro Trail

En dröm sedan många år har ...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Foto: LEON Transportstyr...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Top