Gamepad
No comments
Sv1000 185 kg torr. En av sakerna som jag gillade med min var att den var lätt o liten.
Glöm inte ljudet
saknar den............
Sv1000 185 kg torr. En av sakerna som jag gillade med min var att den var lätt o liten.
En sån här borde väl inte kosta en förmägenhet att försäkra?
Insprut, ca 100 hk:
https://www.blocket.se/vasterbotten/Honda_CB600_F_Hornet_73489628.htm?ca=11&w=3
Jag är 24, haft kortet i en månad och bor i mindre stad (Ängelholm).TL1000 var dubbelt så dyr i försäkring jämfört med VTR när jag kollade lämpliga objekt.
Tror att SV1000 går som sport-touring, kolla ett reg.nr och använd det för att kolla försäkringspriser. Ligger i din prisklass och stämmer nog väl in på övriga önskemål.
Bara 5k halv 10k hel
Skall svara på er andras inlägg när jag har tid!
vfr och rf900r är tyvärr för tunga maskiner, inte roligt at slänga runt de på små kurviga skogsvägar...
Styrdämpare kom som standard på -98 och framåt har jag för mig, det kan också vara en rätt trevlig grej att ha.
Jag är 24, haft kortet i en månad och bor i mindre stad (Ängelholm).
Kollade nyss pris för en tl1000s -97 hos trygghansa och fick följande, ej avställbar
Trafik 4508
Halv 4757
Hel 6067
Tycker det är helt okej med tanke på hur gött mos det är i en sån hoj.
Viktigt att bakre dämparen är utbytt mot en normal sådan, rotationsdämparen som sitter på original är livsfarlig.
Styrdämpare kom som standard på -98 och framåt har jag för mig, det kan också vara en rätt trevlig grej att ha.
Finns en anledning att tl hojarna kallades för widowmakers
Edit: jag kan tydligen helförsäkra en tl1000r -99 hos trygghansa för 4889kr/år, hur fan kan den vara billigare än en äldre tls?
Sent from my E5823 using Tapatalk
Okej, viktigt var väl inte helt rätt ordval.Nåja, så jävla illa är det inte. Körde min TL1000 -97 med originaldämpare i två säsonger utan att dö.
Nåja, så jävla illa är det inte. Körde min TL1000 -97 med originaldämpare i två säsonger utan att dö.
Safe choice: VFR
Jag är 24, haft kortet i en månad och bor i mindre stad (Ängelholm).
Kollade
Edit: jag kan tydligen helförsäkra en tl1000r -99 hos trygghansa för 4889kr/år, hur fan kan den vara billigare än en äldre tls?
Sent from my E5823 using Tapatalk
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |