mclady:förstår att du är helt ny på forumet och dess funktioner.
Men du svarar i någon annans tråd.
Ett tips i all välmening är att kolla upp de olika funktionerna på forumet. Är det något du behöver hjälp med så bara fråga, alltid folk som är villiga att hjälpa till!
haha....nog första gången i SHs historia som en medlem har fått sin välkommen-tråd kapad!
Hej "Money", ber om ursäkt för misstaget
. Lite "knepigt" med med datagrejerna o skrivande o forum o svarande osv, här. Hoppas jag inte gjort stor skada! Ville önska ny medlem välkommen, samma välkomnande som jag fått, blev tydl. fel! Jag ska fråga nästa gång om jag inte fattar. Är inte så "haj" på datoranvändande....!!
Passar på att ställa frågor,nu: 1. Vilken sida/del av forumet tar man reda på om man kan åka med på träffar/körningar?
2. Delar man tele.nr för lättare kontakt med kompisar/medlemmar? Annars hur gör ni för samordn. av gemensam körningar?
3. Undrar om det finns att låna/köpa mc-jacka beg. tillfälligt. Min blev sönderklippt av ambulanspers. när jag krockade tidigare i år!
4. Finns det aktiviteter/ körningar i morgon, Nationaldagen, går det att joina (m kort varsel)?
P.S Tack för förtroendet att få bli medlem hos The Pink Ladies
Maria