Money
Pink Ladie member #1
- Gick med
- 30 Aug 2006
- Hoj
- Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Hej "Money", ber om ursäkt för misstaget . Lite "knepigt" med med datagrejerna o skrivande o forum o svarande osv, här. Hoppas jag inte gjort stor skada! Ville önska ny medlem välkommen, samma välkomnande som jag fått, blev tydl. fel! Jag ska fråga nästa gång om jag inte fattar. Är inte så "haj" på datoranvändande....!!
Passar på att ställa frågor,nu: 1. Vilken sida/del av forumet tar man reda på om man kan åka med på träffar/körningar?
2. Delar man tele.nr för lättare kontakt med kompisar/medlemmar? Annars hur gör ni för samordn. av gemensam körningar?
3. Undrar om det finns att låna/köpa mc-jacka beg. tillfälligt. Min blev sönderklippt av ambulanspers. när jag krockade tidigare i år!
4. Finns det aktiviteter/ körningar i morgon, Nationaldagen, går det att joina (m kort varsel)?
P.S Tack för förtroendet att få bli medlem hos The Pink Ladies Maria
Hej Maria!
Det är absolut ingen fara! Flyttade över några av dina inlägg till din tråd istället.
1. Kolla i Samåkning/träffar forumet. Där finns en tråd för malmö-samåkning, även andra städer runt omkring dig. Du kan även kolla i Radical riders forum samt RoHs forum. De två sist nämnda är klubbforum och ligger lite längre ner bland alla forum. Vi har oxå ett eget forum, du får hemskt gärna starta en tråd där med förfrågan på körningar o samåkning.
2. Det är lite olika, oftast så bestämmer man en samlingsplats och möts upp där för att sen köra vidare. Men slutar oftast med att man byter nummer.
3. Kolla i köp o sälj delen här på forumet, finns precis under den stora gula Sporthojs loggan. Annars är blocket ett tips. Även vår grupp på facebook är ett bra tips att ställa en förfrågan. Vet där är några som lagt ut till försäljning.
4. Tror hässleholmarna har ordnat en tur. Kolla i denna gruppen på facebook: http://www.facebook.com/groups/hojsnack/ bara skriva ett inlägg o fråga om man kan åka på bönpallen. Borde även finnas en tråd om detta i Träffar/samåkningsforumet här på sh om det är någon körning.
Monika