rejser skrev:2637288Helt onödigt med ett Twinwall men det är dina pengar
Det är väl 28mm styre på orginal? Isåfall passar det finfint.
ChrillZ skrev:2637298På vilket sätt är det onödigt? inte stor skillnad menar du?
rejser skrev:2637321Onödigt dyrt anser jag eller har du hittat nått svinbilligt?
rejser skrev:2637389Ja de håller såklart bättre vid vurpor men så länge man inte jagar VM poäng känns det rätt onödigt att lägga 1500 på ett styre.
Det är så starkt att styrkronan går sönder före styret ungefär
Leta efter ett med rätt bockning snarare än rätt utsende.yates skrev:2637446Inte så farligt dyrt i Staterna. 99.99dollar på btosports.com
Stoffy skrev:Jag diggar rentahls 608 styre det är ett vanligt fatbar men riktigt skönt. Ganska så rakt 38mm i pullback.
Husas originalstyren anser jag är för mycket bockade bakåt.
KTM kör med renthal och det jag pratad om 608 är en ktm bockning.rejser skrev:2637475Har inte Ktm o Husa samma styren?
Ktm´s är iaf de rakaste jag vet, de har väl runt 40 i bakåtböj.
ChrillZ skrev:2637399Oki! Sen är dom ju as snygga!! Man köper det styret kanske för utseendet också.... he he!
-PLM- skrev:2637762På en gat hoj är det rätt dumt. Har det på min 525.a, och det är svårt och få plats med ljusomkopplare osv. Köp hellre ett vanligt Renthal fatbar styre, sitter org. på de flesta KTM.
ChrillZ skrev:2640415Jasså det kan vara svårt att få plats med alla saker? är Twinwall styre kortare än original?
rejser skrev:2640908Du har ju en sk fågelpinne på styret som tar upp en del plats.
-PLM- skrev:2642466Precis + övergången till tunnare delen av styret där handtagen sitter tar plats.
Jag slängde iväg fågelpinnen då fick reglagen plats men sitter "fult" och svåråtkomligt nu.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|