Reppa' Sthlm? -Se hit om du vågar!

Micke™

La costen krokodil
Gick med
13 May 2010
Hoj
bilringar och hängröv
Lugn å fin nu . ta ett piller å lugna ner dig lite . se ironin i det hela :tummenupp

i'm cool, calm and collective......... :tummenupp

är inte heller förtjust i kopior , men även om det är en kopia på nåt nån gjort så är det ju ändå en ny grej för det är inte samma medverkande, samma stad etc mm osv.

som ett exempel. GIS har man ju sett alla rullar av (skiiiiiiiiiitboring) och så dyker det upp HIGHWAY, ba åååååh suck ännu en kopia, men likförbannat så scannar man av nätet efter torrents(jo jag e snål, jag betalar fan inte 250:- för nån skitrulle(om man ska gå efter vad folk som sett den tycker)) för att man hemskt gärna vill se den ändå.

OT: nån som har länk till det den PMC/GBG grejjen som alla snackar om?

VBK

Mas.
Gick med
7 Oct 2007
Hoj
2010 Yamaha FZ1n
varför tror en del att det handlar om att knäcka något några andra gjort???
Det handlade om att göra något liknande i STHLM.

ungefär som att säga till dig att du inte lär bli nån Rossi utan bara en wannabe när du ska ut och fisköra så låt hellre bli. Eller hur?

so what om PMC/GBG o allt vad dom heter redan har bevisat nåt. Hindrar väl inte andra från att göra liknande sak och dokumentera?

Men för all del var negativa och dissa folk för att de vill hitta på nåt kul.
Handlar nog mest om avundsjuka o liten snopp iaf :D

Låter skitfarligt.

zajtar

Ny medlem
Gick med
19 Aug 2005
Hoj
En cbr 1000rr 08 med 09ans motor i .Hojar som man har haft 1000rr, 900rr ,2 st 929rr, kawasaki z1000
i'm cool, calm and collective......... :tummenupp

är inte heller förtjust i kopior , men även om det är en kopia på nåt nån gjort så är det ju ändå en ny grej för det är inte samma medverkande, samma stad etc mm osv.

som ett exempel. GIS har man ju sett alla rullar av (skiiiiiiiiiitboring) och så dyker det upp HIGHWAY, ba åååååh suck ännu en kopia, men likförbannat så scannar man av nätet efter torrents(jo jag e snål, jag betalar fan inte 250:- för nån skitrulle(om man ska gå efter vad folk som sett den tycker)) för att man hemskt gärna vill se den ändå.

OT: nån som har länk till det den PMC/GBG grejjen som alla snackar om?

http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=234542

Kapten Slow

Addicted
Gick med
20 Apr 2008
Hoj
Honda CBR1000RR-05 Kraschad 09-04-11 :( Trajja Daytona 955i-01 Streetfighter Suzuki Gixxer 1000 08 Triumph Tiger 1968 Hayabusa Turbo 00 Såld

johber

Ny medlem
Gick med
5 Sep 2004
Hoj
BT1100, Husqvarna TE 450
Jag vågar inte!!! Jag kan inte samt är inte tillräckligt cool!!! När filmen kommer ska jag smygkika, träna och satsa på att bli en hangaround till er kalla killar!!!

creare

Guest
en bara? :(

hojta till när det blir av så hakar man på :yoparty

Här finns det inga begränsningar!
Vi kör på så mycket vi vill, vill jag säga! :tummenupp

Uppdaterar listan så ofta som möjligt, skall vi ha nån mer info eller whatever så säg till så fixar jag även det!

SNART VÅR :yoparty

R5+1

Guest
Att svinköra bland trafik, "civilister" och barnvagnar och riskera 3e mans säkerhet.. Vad är det då?
Fast det är ju det som är grejen. Det gäller att busa satan överallt... men utan att riskera eller fulinvolvera andra. Det är coola filmer!:tummenupp
Kan nämna Bikerboyz' film de la upp för ett tag sen för fri nedladdning. Ballt hur de la upp provkörningen av R1:an. Men klart bäst va när de "visade sina vinternöjen". Helt underbart!:rofl:rofl:rofl:hihi:hihi

Btw: Om jag finns i närheten av nån av era kameror i sommar hamnar jag garanterat med på filmmaterialet. Jag är inte den fagraste ni sett i verkligheten, jag är rent av ful på bild.:crash Ändå envisas jag med att leka linslus. Ständigt och utan paus!
De flesta jag känner kan intyga detta.:rodnar

Last edited:

creare

Guest
Fast det är ju det som är grejen. Det gäller att busa satan överallt... men utan att riskera eller fulinvolvera andra. Det är coola filmer!:tummenupp
Kan nämna Bikerboyz' film de la upp för ett tag sen för fri nedladdning. Ballt hur de la upp provkörningen av R1:an. Men klart bäst va när de "visade sina vinternöjen". Helt underbart!:rofl:rofl:rofl:hihi:hihi

Btw: Om jag finns i närheten av nån av era kameror i sommar hamnar jag garanterat med på filmmaterialet. Jag är inte den fagraste ni sett i verkligheten, jag är rent av ful på bild.:crash Ändå envisas jag med att leka linslus. Ständigt och utan paus!

Har faktiskt flera kameror och tillgång till studio så är du i närheten.... :tummenupp

Nä men klart du ska vara med o leka linslus för fan! Ju fler desto fetare kommer det bli så det är bara naajz :yoparty:)

creare

Guest
Snart så, snart så!

Riktigt fett att vi har 4 st go pro's än sålänge, det bokstavligt talat kryper i fingrarna efter att få redigera. För o inte glömma själva åkningen.

Blir väl två typer av åkningar tror jag, city-cruise (med valfri körstil) + motorväg. Upp till var o en vad man hänger med på.

Hoppas folk bara är på när det väl bär av!

har precis fixat ett stativ till systemarn' för lite filmning från vägkanten också eller när fan man ska ha det haha.. Blir inte skakig bild iaf! Real shit yo!

Micke™

La costen krokodil
Gick med
13 May 2010
Hoj
bilringar och hängröv

instämmer... såg att du var med på några bilder i min ifån :va....

Mr. Burton

Trasig
Gick med
16 Jun 2009
Hoj
Skrotad- Hoj pensionerad
Låter intressant, beroende på vilka dagar hakar jag på och för lite oväsen, jag kan ju moppegasa för att skämma ut er om inte annat :tungan

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln