Honda forever
livet börjar vid 14000rpm
5 års garanti + ett bättre andrahandsvärde + 4' billigare... valet är enkelt
Han kan väl inte köpa en begagnad hoj utan kolfiberhugger och undertail? :kockoKlrz skrev:jag är såld på repsol färgen. Men i ditt val hade jag nog antingen väntat till generalagenten kunde få fram en repsol färgad eller köpt en beggad som redan var färdig kittad med miniblinkers och allt dessutom så slipper man det bryet ELLER tagit den röda. Eller varför inte köpa en grön ninja zx10r och verkligen få rätt färg ?
Aspelut.. även om den är röd så överväger motviljan mot att betala för att köra omkring med reklam...Andreas77 skrev:Den röde är snyggast.
S4power skrev:Efter mycket tänkande fram och tillbaka så föll valet på den röda med lite tillbehör.
Så nu hoppas jag solen ska titta fram så man får sol på premiärturen i morgon
Biturbo skrev:Svart sa ja ju!
EDIT: Grattis till en just hoj då oxå..
S4power skrev:Funtade en stund på att köpa din... men det blir en ny röd istället
S4power skrev:Funtade en stund på att köpa din... men det blir en ny röd istället
Biturbo skrev:Tss.. Inte till salu serru!
Köpte du en 04 el 05:a?
Ska besa min i morgon.. Vi kanske ska ut å åka en sväng då om det blir fint väder?
S4power skrev:En 05:a, det är väl iofs ingen skillnad på dom.
Kanske vi kan åka en sväng senare i veckan, har du kvar mitt nummer?
instämmer Elgasen, ta rödElgasen skrev:Jag skulle aldrig betala för att få åka omkring och göra reklam för ett företag.
MartinGOT skrev:grattis *drömmer bort* svart svart svart cbr1000rr mmmmm men en röd bättre än inget heh grattis igen..o skaffa ett bra garage verkar som de går bättre på tjuvmarknaden en i butiken
S4power skrev:A Tror ni att repsolen kommer ha ett högre andrahandsvärde eller blir det lägre pga färgen...
B Hur ser prisbilden ut för gråimporterade hojjar??
C Vad skulle ni valt?
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |