V-Kamikaze
My Lifestyle Determines My Deathstyle
Beror lite på vad du vill ha? Själv tyckte jag besöket i norra Thailand var det bästa på hela resan när jag var där. Du är ju där i tre veckor så jag kan absolut rekommendera trekking i Chiang Rai.
Och nu är jag hemma igen! Kanonresa, så sjukt bra har jag haft det.. resa ensam är ju hur bra som helst, helt klart inte sista gången
Men, jag har varit vaken i 42 timmar nu förutom några timmars sömn på flyg, så jag ska sova nu
Och nu är jag hemma igen! Kanonresa, så sjukt bra har jag haft det.. resa ensam är ju hur bra som helst, helt klart inte sista gången
Man får ut lite mer än om man reser med någon annan. Går inte att jämföra!
Tack för alla svar Jerker, Harmon, Starstriker, Engström, Rigge, Frolic, Dee-cati och R2! (kändes så opersonligt utan era namn )
Jag har haft lite fullt upp som ni kanske förstår, inatt jobbar jag sista passet innan resan, och jag har just börjat kolla lite i en Lonely Planet guide..
Planen har blivit att inte ha någon plan, när jag landar i bangkok så tar jag nog en snabb shoppingtur för att komplettera handbagaget lite, och sen ger jag mig iväg till antingen Chiang Mai eller söderut mot Ko Tarutao / Railay / Ko Tao / Ko Phi Phi. Var det bär av får jag se, det kan faktiskt lika gärna bli till Isan eller nån helt annan stans.
Det jag har märkt är att 21 dygn i Thailand kan låta mycket innan man åker, men det finns så mycket att se att jag skulle behöva 21 veckor, minst. Så jag får sålla lite, inte besöka alla ställen, utan välja ut några få, annars blir det mest flängande från ställe till ställe.
Tanken på att resa ensam känns mycket bättre nu än när jag köpte resan, och nu trivs jag lite i tanken att jag inte är två, att jag helt bestämmer var jag vill och att jag kan välja att resa med någon och i så fall välja när jag vill resa ensam igen.
Tack igen, ska bli underbart detta!
Isan är ren skit tycker jag. Åker man själv är det helt värdelöst. Orkade med 2 dagar i Loei sen drog jag därifrån. Undvik koh samui och särskilt chaweng beach. Helt förstört.
Koh Chang är kanonfint, inte särskilt exploaterat ännu!
Vart var du på Koh chang om du inte tycker det är exploaterat än ?
Blir riktigt sugen på att resa när jag läser denna tråden.
Var också iväg en månad i Thailand och Filippinerna för ett tag sedan.
Härliga ställen.
Nästa resa jag gör blir garanterat själv. Måste vara riktigt skönt att få göra exakt som man vill hela tiden, + att man automatiskt träffar mer nya människor.
Sitter och planera the trip of my life som går av vägen till hösten.
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|