Reserapport Östeuropa & Balkan sommaren 2010

VS

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Apr 2005
Hoj
Da Buzz
Engelsmän... Jag är visserligen halvengelsk men jag har nog inte mycket av det "i mig". ;) Hade varit kul om det fanns med på film. :tummenupp

men....det finns ju på film?!?
[YOUTUBE-ID]CVS1UfCfxlU[/YOUTUBE-ID]

javaguru

One litre screamer
Gick med
8 Apr 2008
Hoj
Yamaha
jag har fått en pps med bilder å info om transalpina, pm-a med email om ni vill ha den

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Hmm sant .. denna heter dock pps vilket jag antar är en powerpoint slideshow

Så var det utrett:

Detailed information for file extension PPS:
Primary association: PowerPoint
Company: Microsoft Corporation
Mime type: application/vnd.ms-powerpoint
Program ID: PowerPoint.SlideShow.8 , PowerPointViewer.SlideShow.11 , soffice6.pps
Related links: Microsoft Office Download Site, OpenOffice.org Suite, Zoho Viewer (Web Viewer)
Other applications associated with file type PPS:
ArcView (Processing Set Codes) by ESRI
Related links: GIS Info
Personal Producer Storyboard

Pat

Ny medlem
Gick med
21 Jan 2009
Hoj
BMW F800GS -09,KTM 300 EXC Sixdays -09
powerpoint, tss .. vilken skog bor du i :va

:banana

Sist jag använde powerpoint var nog vid slaget vid Waterloo för att projecera distraherande tuttar i skyn, så jag håller inte koll på alla filförkortningar nej. Hade jag orkat fixa PowerPoint så hade jag dock varit intressad av din PowerPoint Slideshow-fil. Får bli i ett annat liv. :tummenupp

Hell

Mobilis in mobil
Gick med
5 Jul 2007
Hoj
BMW R1200GS Adv -09. Ural Ranger -15. Royal Enfield Classic 500 -19.
Sist jag använde powerpoint var nog vid slaget vid Waterloo för att projecera distraherande tuttar i skyn, så jag håller inte koll på alla filförkortningar nej. Hade jag orkat fixa PowerPoint så hade jag dock varit intressad av din PowerPoint Slideshow-fil. Får bli i ett annat liv. :tummenupp

Om man är Mac-gubbe så fixar Keynote Power Point-presentationer. :tummenupp

Pat

Ny medlem
Gick med
21 Jan 2009
Hoj
Pat & Mary does East Europe and the Balkans 2010 - Part 6

Har lyckats klippa ihop ännu ett avsnitt från våran resa i Östeuropa och Balkan 2010, kolla gärna in! Har lyckats klippa ihop ännu ett avsnitt från våran resa i Östeuropa och Balkan 2010, kolla gärna in! Vi besöker Serbien i detta avsnitt och träffar två olika serbiska mc-gäng samt WWII-turistar lite! [YOUTUBE-ID]T5ekdw1Dd1o[/YOUTUBE-ID]

Last edited:

Hell

Mobilis in mobil
Gick med
5 Jul 2007
Hoj
BMW R1200GS Adv -09. Ural Ranger -15. Royal Enfield Classic 500 -19.
Kanon!! Kul att se. Du blir bättre och bättre på videoredigering. Enda nackdelen med dina filmer är att man blir nå´t så in åt helvete sugen på att ge sig ut på långresa igen!!! :D

Stort tack för att du tar dig tid och lägger upp filmerna. KUL att se!!

Allt gott.

MVH//Jan

Pat

Ny medlem
Gick med
21 Jan 2009
Hoj
Kanon!! Kul att se. Du blir bättre och bättre på videoredigering. Enda nackdelen med dina filmer är att man blir nå´t så in åt helvete sugen på att ge sig ut på långresa igen!!! :D

Stort tack för att du tar dig tid och lägger upp filmerna. KUL att se!!

Allt gott.

MVH//Jan

Tackar! Ja man blir ju sjukt sugen! :) Har iaf köpt en ny hoj till nästa sommar, en liten klenis i jämförelse med hojarna innan men jävligt bra å fin ändå, en BMW F800GS -09 med en jävla massa reseutrustning på, bl.a. touratch aluminiumväskor, motorbåge, högre framruta, handtagsskydd, acra... + annat skoj. kul med abs och handtagsvärme med! :tummenupp

FjordHunter

Adventurer
Gick med
4 Mar 2010
Hoj
XTZ750 -97, RMX250 -99, XS750 -77 Caféracer
Men jävlar va ressugen man blir när man läser såna här trådar och vintern har ju inte ens börjat än...

Östeuropa känns som ett starkt alternativ för mig inför nästa sommar bara man får tag i nåt resesällskap.

Pat

Ny medlem
Gick med
21 Jan 2009
Hoj
Men jävlar va ressugen man blir när man läser såna här trådar och vintern har ju inte ens börjat än...

Östeuropa känns som ett starkt alternativ för mig inför nästa sommar bara man får tag i nåt resesällskap.

Kan tipsa om en jävla massa om du ska ditåt! Östeuropa är bra intressant! :tummenupp

javaguru

One litre screamer
Gick med
8 Apr 2008
Hoj
Yamaha
Tackar! Ja man blir ju sjukt sugen! :) Har iaf köpt en ny hoj till nästa sommar, en liten klenis i jämförelse med hojarna innan men jävligt bra å fin ändå, en BMW F800GS -09 med en jävla massa reseutrustning på, bl.a. touratch aluminiumväskor, motorbåge, högre framruta, handtagsskydd, acra... + annat skoj. kul med abs och handtagsvärme med! :tummenupp

Den e inte klen, bara för högt drevad antagligen. På med Akra och -1T fram +1T bak :)

Pat

Ny medlem
Gick med
21 Jan 2009
Hoj
Den e inte klen, bara för högt drevad antagligen. På med Akra och -1T fram +1T bak :)

Akran sitter på redan! Ja den kändes väldigt högt drevad, väldigt lång första växel! Kanske kan vara en idé att dreva ner den! Men den är fortfarande lite klen i jämförelse med mina gamla hojar jag rest med (118 hk och 98 hk).

Last edited:
Nyheter
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping