Engelsmän... Jag är visserligen halvengelsk men jag har nog inte mycket av det "i mig". Hade varit kul om det fanns med på film.
men....det finns ju på film?!?
[YOUTUBE-ID]CVS1UfCfxlU[/YOUTUBE-ID]
Engelsmän... Jag är visserligen halvengelsk men jag har nog inte mycket av det "i mig". Hade varit kul om det fanns med på film.
men....det finns ju på film?!?
jag har fått en pps med bilder å info om transalpina, pm-a med email om ni vill ha den
powerpoint, tss .. vilken skog bor du i
Hmm sant .. denna heter dock pps vilket jag antar är en powerpoint slideshow
powerpoint, tss .. vilken skog bor du i
Sist jag använde powerpoint var nog vid slaget vid Waterloo för att projecera distraherande tuttar i skyn, så jag håller inte koll på alla filförkortningar nej. Hade jag orkat fixa PowerPoint så hade jag dock varit intressad av din PowerPoint Slideshow-fil. Får bli i ett annat liv.
Om man är Mac-gubbe så fixar Keynote Power Point-presentationer.
Kanon!! Kul att se. Du blir bättre och bättre på videoredigering. Enda nackdelen med dina filmer är att man blir nå´t så in åt helvete sugen på att ge sig ut på långresa igen!!!
Stort tack för att du tar dig tid och lägger upp filmerna. KUL att se!!
Allt gott.
MVH//Jan
Men jävlar va ressugen man blir när man läser såna här trådar och vintern har ju inte ens börjat än...
Östeuropa känns som ett starkt alternativ för mig inför nästa sommar bara man får tag i nåt resesällskap.
Tackar! Ja man blir ju sjukt sugen! Har iaf köpt en ny hoj till nästa sommar, en liten klenis i jämförelse med hojarna innan men jävligt bra å fin ändå, en BMW F800GS -09 med en jävla massa reseutrustning på, bl.a. touratch aluminiumväskor, motorbåge, högre framruta, handtagsskydd, acra... + annat skoj. kul med abs och handtagsvärme med!
Den e inte klen, bara för högt drevad antagligen. På med Akra och -1T fram +1T bak
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari