Reservlista för Gotland Ring 11-12 Juni 2005

Nitrous

www.actionpics.se
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Mantorp (Racetorp)
Hoj
Panigale
heigo skrev:
Jag vill ocksa vara med. Vilken grupp som helst :Bugar
Vilken som helst går EJ, läs första inlägget och informationen på anmälningssidan (följ länken på SH's första sida).
Ditt val av grupp beror på ditt tempo och vilket försäkringsbolag du har!

Gör om gör rätt :tummenupp

/Nitrous
 

heigo

Dåre
Gick med
25 Aug 2003
Ort
Söder om stan
Hoj
En blå..
Nitrous skrev:
Vilken som helst går EJ, läs första inlägget och informationen på anmälningssidan (följ länken på SH's första sida).
Ditt val av grupp beror på ditt tempo och vilket försäkringsbolag du har!

Gör om gör rätt :tummenupp

/Nitrous

Ok da. Da vill jag vara i snabb eller mellan gruppen. Har Folksam.
 

SOULFLY

PRIMUS ACIES
Gick med
8 Sep 2003
Ort
Jönköping
Hoj
Yamaha YZF R1 knäckt på mitten
Anmälan till Licens/oförsäkrad grp

Anmäler mig till Licens/oförsäkrad...
 

Krokofant

Ny medlem
Gick med
19 Jan 2004
Ort
Stockholm
Hoj
Honda CBR 1000RR Fireblade
Plats på reservlistan!

Jag vill upp på reservlistan please, i medelgruppen. Man vill ju lufta sin lilla CBR :tummenupp

Håller tummarna på att man kommer med.....


//George
 
Last edited:

Sb

Nånting händer, det är nåt skumt pågång
Gick med
13 Oct 2003
Ort
Uppsala
Hoj
Suzuki GSX-R1000 K8
Pga diverse omständigheter vill jag hoppa av reservlistan (lugn), antar att det inte är något problem då det finns X antal körsugna efter mig i listan....

/Sb
 

Liwa1

Supermedlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Suzuki GSX-R 600 racehoj & Honda CBR 600 racehoj -09
Sb skrev:
Pga diverse omständigheter vill jag hoppa av reservlistan (lugn), antar att det inte är något problem då det finns X antal körsugna efter mig i listan....

/Sb

Nemas problemas, du gör ju någon annan glad nu när dom åker upp en plats i listan.

/Liwa1
 

Liwa1

Supermedlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Suzuki GSX-R 600 racehoj & Honda CBR 600 racehoj -09
Jag har nu lagt till och tagit bort förare på listan.

/Liwa1
 

Nitrous

www.actionpics.se
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Mantorp (Racetorp)
Hoj
Panigale
Liwa1 har uppdaterat första inlägget nu då några på reservlistan redan nu blivit erbjudna platser.
Det har gått några platser till Lugn grupp och En plats till Licens/oförsäkrad.
Sen har även några meddelat att dom inte behöver stå kvar på reservlistan pga förhinder.

OM du är anmäld till reservlistan men redan nu vet att du inte kommer att kunna åka om du blir erbjudan en plats, SNÄLLA meddela oss med PM nu redan så blir allt mycket smidigare.
Det är bara bortkastad tid när man spenderar tid på att jaga och invänta svar från personer på reservlistan som sen inte längre är intresserade när man väl får tag på dom.
SNÄLLA, det finns andra som nästan kliver över lik för en plats, ge dom mögligheten direkt utan onödig väntan.

/Nitrous
 

bikerwoman

Bannad
Gick med
30 Sep 2003
Ort
Roslagen men fortfarande 08!
Hoj
Gixxer 750- 08, sprillans ny! blå/vit
Jag står högt upp på reservlistan ser jag :tummenupp Mitt problem är att jag inte kan åka om inte min man Pappavetbäst oxå kommer med, han ligger inte lika bra till på listan ser jag.
Anledningen till att jag inte kan åka om inte han följer med är att jag inte har B-körkort och inte får dit hojen då... Vill inte chansa på att åka hoj till Gotland.
Så vi avvaktar väl och ser vad som händer...
 

betsy

Fuck cancer
Gick med
21 Apr 2003
Ort
Öfvre Järfälla
Hoj
Liten Galen
Va inte sån nu! Han kör dig ner och håller i paraplyn och kommer med goda råd!
Är det inte det han är till för ;)
 

Nysse

Trött på spam
Gick med
19 Sep 2003
Ort
Sundbyberg
Hoj
Skrutten II(såld..tyvärr)
bikerwoman skrev:
Anledningen till att jag inte kan åka om inte han följer med är att jag inte har B-körkort och inte får dit hojen då... Vill inte chansa på att åka hoj till Gotland.
Så vi avvaktar väl och ser vad som händer...

4 månader på dig att skaffa B-kort.....de väl fixar du?
 

Josef

Blicken framför allt!
Gick med
20 Dec 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Kievskiy Mototsikletniy Zavod K750 -59, Enfield Taurus 325 diesel -00
bikerwoman skrev:
Jag står högt upp på reservlistan ser jag :tummenupp Mitt problem är att jag inte kan åka om inte min man Pappavetbäst oxå kommer med, han ligger inte lika bra till på listan ser jag.
Anledningen till att jag inte kan åka om inte han följer med är att jag inte har B-körkort och inte får dit hojen då... Vill inte chansa på att åka hoj till Gotland.
Så vi avvaktar väl och ser vad som händer...

Sammåk med någon annars, lär ju vara gott om folk från sth som åker bil ner.
Typ jag hade tex tänkt att göra det.
 

Nitrous

www.actionpics.se
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Mantorp (Racetorp)
Hoj
Panigale
bikerwoman skrev:
Jag står högt upp på reservlistan ser jag :tummenupp Mitt problem är att jag inte kan åka om inte min man Pappavetbäst oxå kommer med, han ligger inte lika bra till på listan ser jag.
Anledningen till att jag inte kan åka om inte han följer med är att jag inte har B-körkort och inte får dit hojen då... Vill inte chansa på att åka hoj till Gotland.
Så vi avvaktar väl och ser vad som händer...

Du kommer med stor sannolikhet att erbjudas en plats, om inte före 28feb så efter månadsskiftet.
Medelgruppen och din man Pappavetbäst vågar jag inte tumma eller tro något om ännu, lite för tidigt eftersom han är en bit ner på listan.
Men redan nu har vi märkt att många reserver har förhinder och gjort andra bokning och därför är vi tacksamma om dessa övriga som redan nu vet omförhinder meddelar oss för att underlätta en plats till andra.

OM inte din man får en plats så varför inte ta din plats, kör en dag var, vetja, eller varannat pass. Eller så kan han såklart vara paraply-pojke till dig :)

/Nitrous
 

bikerwoman

Bannad
Gick med
30 Sep 2003
Ort
Roslagen men fortfarande 08!
Hoj
Gixxer 750- 08, sprillans ny! blå/vit
Nitrous skrev:
Du kommer med stor sannolikhet att erbjudas en plats, om inte före 28feb så efter månadsskiftet.
Medelgruppen och din man Pappavetbäst vågar jag inte tumma eller tro något om ännu, lite för tidigt eftersom han är en bit ner på listan.
Men redan nu har vi märkt att många reserver har förhinder och gjort andra bokning och därför är vi tacksamma om dessa övriga som redan nu vet omförhinder meddelar oss för att underlätta en plats till andra.

OM inte din man får en plats så varför inte ta din plats, kör en dag var, vetja, eller varannat pass. Eller så kan han såklart vara paraply-pojke till dig :)

/Nitrous

Det är ok att göra så då? Köra varannan eller en dag var? Problemet är ju att han kör mkt. fortare än jag...Kanske bli lite mesigt att köra i lugna gruppen för honom.. Jaja, annars får han vara paraplypojke som sagt! :hihi
Vi har förresten bytt försäkringsbolag idag, har nu Folksam istället (sänkte våra försäkringar med 5000:-/år :tummenupp )
De godkänner tydligen alla bandagar som inte räknas som tävling, så det verkar ju lugnt...
 

Liwa1

Supermedlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Suzuki GSX-R 600 racehoj & Honda CBR 600 racehoj -09
bikerwoman skrev:
Det är ok att göra så då? Köra varannan eller en dag var? Problemet är ju att han kör mkt. fortare än jag...Kanske bli lite mesigt att köra i lugna gruppen för honom.. Jaja, annars får han vara paraplypojke som sagt! :hihi
Vi har förresten bytt försäkringsbolag idag, har nu Folksam istället (sänkte våra försäkringar med 5000:-/år :tummenupp )
De godkänner tydligen alla bandagar som inte räknas som tävling, så det verkar ju lugnt...

Håll tummarna för gubben din så löser det sig säkert. Du är nästa gumma på tur för Lugn grupp nu.

Första inlägget med reservlistan är uppdaterad nu!

/Liwa1
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top