Reservlista för Gotland Ring 11-12 Juni 2005

Calle

McCalle
Gick med
23 Mar 2003
Ort
Furulund
Hoj
GSXR 600 -04
Reservlista

Hej!
Verkar vara fullt...
Jag vill helst köra i licensgruppen. Annars i snabb. Går det att fixa?

//Calle T
 

Bralle

Ny medlem
Gick med
16 Feb 2005
Ort
Norge
Hoj
YZF R1
Banedager Gotland 11 - 12/6 - 05

Vi er 2 personer fra Oslo som ønsker å sette oss på reservelisten. 1 medel nivå og en snabb nivå.
--
mvh.
Jan
 

Liwa1

Supermedlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Suzuki GSX-R 600 racehoj & Honda CBR 600 racehoj -09
Uppdaterat med dom sista namnet som önskar deltaga

/Liwa1
 

smedur

sötast av oss alla!
Gick med
23 May 2004
Ort
Myggis
Hoj
brummarn
hallo (P.....) :confused: Heigo!Jouko här! !kul att du lever :banana när kommer du hem?
 

Calle

McCalle
Gick med
23 Mar 2003
Ort
Furulund
Hoj
GSXR 600 -04
Transport till Gotland

Är det någon som kör från Lund/Malmö-trakten. I så fall kanske vi kan samåka. Billigare på alla sätt, och kanske trevligare :)

//Calle T
 

Nitrous

www.actionpics.se
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Mantorp (Racetorp)
Hoj
Panigale
Också var det nu snart Mars månad, om några timmar bara.
Förfallodag för betalda förarplatser är idag, men som vanligt är alltid några sent ute med betalningen, dvs betalningen görs idag och vi ser inte betalningen föränn om tre bankdagar ca.
För att inte överboka oss så kommer vi gå igenom och göra en definitiv avstämning mot slutet av veckan.

Men, Medel gruppen är mer eller mindre fullbokad, ev. någon enskild plats kommer finnas men ej säkert. Annars är det bara och vänta på någon som får förhinder och vill sälja sin plats.

Övriga grupper har några enstaka lediga platser i dagsläget, alltså inga mängder.

Vi kommer att kontakta dem som blir erbjuden en plats med PM.

Mvh
Nitrous & Liwa1
 

Nitrous

www.actionpics.se
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Mantorp (Racetorp)
Hoj
Panigale
Status på platstillgång!

Vi håller på och ser över alla grupper och vi har delat ut en del platser, se första inlägget på reservtråden för det står (har fått plats) bakom dom som erbjudits plats.

Men, tyvärr måste vi göra många besvikna på reservlistan och sägatala om att grupperna är i princip fulla och betalda nu, om det är så att någon av dem som erbjudits en plats nu inte betalar de närmaste dagarna!

Intresset i år har varit mkt större än vi kunnat förvänta oss, mer en dubbelt så många verkligt intresserade jämnfört med förra året. förra året blev vi 80 st förare. Nu är 120st, fyra grupper och 30 st i varje!

Blir det öppningar i någon grupp trots allt så kommer vi att meddela via PM efter helgen eftersom vi inte har email till dem som skrivit upp sig på reservlistan.

Största chansen till en plats är nog att hålla ögonen öppna under Säljes annonser för det är alltid några som får förhinder när det närmar sig.

/Nitrous & Liwa1
 

Liwa1

Supermedlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Suzuki GSX-R 600 racehoj & Honda CBR 600 racehoj -09
No1 skrev:
Kan fröken LIWA ta och slå en signal snarast möjligt!!! :fatta!


:tungan

Patrik,
SWT Racing...


Finns ingen FRÖKEN Liwa1, bara en FRU Liwa1 :tungan

Hon ringer när hon kan prata och är frisk efter influnsan och man kan höra vad hon säger, eller så slår du henne en signal i helgen på 073-687 35 04

/Liwa1
 

TwinSucker

Hammare, spik å tång vad är nu på gång..
Gick med
1 Sep 2004
Ort
I det Trånga Sundet...
Hoj
En som fixas...
Hmm...mitt namn har inte ens blivit uppfört på listan :7peta

Inte för att jag tror att chansen är så stor att jag kommer att få en plats men det känns skönt att va med på listan iaf :tungan

Får väl åka ner och heja på alla andra som kör om inte annat :)

//TwinSucker
 

Liwa1

Supermedlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Suzuki GSX-R 600 racehoj & Honda CBR 600 racehoj -09
Förlåt och sorry i mängder. Jag har missat att föra in dig på listan. Mitt fel helt och hållet.

Nu är du med där i alla fall. :)

/Liwa1


TwinSucker skrev:
Hmm...mitt namn har inte ens blivit uppfört på listan :7peta

Inte för att jag tror att chansen är så stor att jag kommer att få en plats men det känns skönt att va med på listan iaf :tungan

Får väl åka ner och heja på alla andra som kör om inte annat :)

//TwinSucker
 

Nitrous

www.actionpics.se
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Mantorp (Racetorp)
Hoj
Panigale
Gotlad Ring måndag 13 Juni

Intresset för helgåkningen med Sporthoj.com har varit större än någonsin vilket är positivt men tyvärr mindre positivt för alla på reservlistan som förhoppningsfullt väntat på en plats.

Men, Vi tillsammans med Sporthoj.com, Din Mc och Hembiobutiken vill försöka erbjuda alla er på Reservlistan en åkning också och har därför ett erbjudande som kommer att ge er nästan lika mycket bantid som helgåkningen!

Vi kan erbjuda en åkning på måndagen 13 Juni till en kostnad av 750kr som kommer ge väldigt mkt bantid, läs nedan!
- Endast 3 grupper (Lugn-Medel , Medel-Snabb och Oförsäkrad/Licens)
- Max antal förare 25 st per grupp


Alltså kommer det ges mycket bantid.
Vi behöver veta om du är intresserad ASAP, skicka PM till Nitrous eller mail till info@actionpics.se med nedan uppgifter,
- Namn
- Epostadress
- Grupp
- Försäkringsbolag
- Tel.nr.

Inbetalning kommer att behöva ske omedelbart.

OM intresset är mindre än totalt 40 st intresserade så blir inte denna dag av, om inbetalning har skett så kommer avgiften att återbetalas till anmäld förare!

Mvh
Nitrous & Liwa1

Sporthoj.com - Dinmc.se - Hembiobutiken.se
 
Last edited:

sandstream

Guest
Nitrous & Liwa1 :tummenupp
Tror många kommer att bli glada för chansen att iaf få åka en dag :)
 

TwinSucker

Hammare, spik å tång vad är nu på gång..
Gick med
1 Sep 2004
Ort
I det Trånga Sundet...
Hoj
En som fixas...
Vilket kanonerbjudande!!

Jag vill bara ta tillfället i akt att tacka er för att ni fixar dom här bankörningarna och dessutom försöker fixa till en extra körning är helt suveränt :tummenupp

Jag ska defenitivt sticka ner och köra :banana

//TwinSucker
 

t-rex

Bäst!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 690 SMC-R
Och den uppenbara frågan, de som kör på helgen, skriver de upp sig på en "kölista" för denna extradag?
 

Nitrous

www.actionpics.se
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Mantorp (Racetorp)
Hoj
Panigale
Du som anmäld till helgkörningen, LÄS HÄR!

t-rex skrev:
Och den uppenbara frågan, de som kör på helgen, skriver de upp sig på en "kölista" för denna extradag?

Skicka oss ett mail till info@actionpics.se om du är anmäld till helgkörningen men även är intresserad av måndagens bandag.
När alla på reservlistan har fått chansen att bestämma sig så kommer vi självklart att erbjuda lediga platser till förare på helgen som är intresserade.

Mvh
Nitrous & Liwa1
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top