Reservlista för Gotland Ring 2007

Marcus75

Buddah
Gick med
15 May 2005
Ort
Stockholm/Huddinge
Hoj
ZX9R
Med risk för att låta grinig och kinkig, men måste bara säga att man blir lite sne. Var ute och skulle anmäla mig till gotland helgen den 8 - 10. han inte riktigt göra det. Var dock bland de första att försöka skriva upp mig på reservlistan via länken på anmälningssidan, denna länk fungerade inte alls just då!

Jag skrev då i den officiella Gotland Ring 2007 - Actionpics tråden där via anmälningen sker att jag ville vara med på reservlistan och i andra trådar samt skapade till och med en egen lista för det. sedan dagen efter ser man att en annan lista (Reservlista för Gotland Ring 2007) kommit upp och tänkte att jag är självklart med på denna, men inte. detta var någon annan lista som inte fanns 21:39 eller då jag skrev in mig som reserv. så jag skrev in mig här oxå, men då hamnade jag jätte långt ner och får absolut ingen plats. :mad:

Detta suger då jag varit bland de första att vilja vara med på reservlistan i den officiella Gotland Ring 2007 - Actionpics tråden och även skrivit det i andra trådar direkt efter 21:00 när anmälnongen släpptes!! mitt första inlägg om att vara med på listan är inlaggt 21:39!! Detta är innan Reservlista för Gotland Ring 2007 skapades över huvudtaget!! :mad:

http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=139206&page=2

andra inlägg:

http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?p=2571418#post2571418

http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?p=2571380#post2571380

http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?p=2571324#post2571324

http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?p=2571312#post2571312

Så ni borde se till att flytta upp mig på eran reservlista!!

Anvnamn: Marcus75
Namn: Marcus
Efternamn: Hjorth
Grupp: Oförs eller Medel
helg: helst helgen 8 - 10, men andra helgen kan ev oxå fungera
 
Last edited:

Nitrous

www.actionpics.se
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Mantorp (Racetorp)
Hoj
Panigale
Marcus75 skrev:
2600645 Med risk för att låta grinig och kinkig, men måste bara säga att man blir lite sne. Var ute och skulle anmäla mig till gotland helgen den 8 - 10. han inte riktigt göra det. Var dock bland de första att försöka skriva upp mig på reservlistan via länken på anmälningssidan, denna länk fungerade inte alls just då!

Jag skrev då i den officiella Gotland Ring 2007 - Actionpics tråden där via anmälningen sker att jag ville vara med på reservlistan och i andra trådar samt skapade till och med en egen lista för det. sedan dagen efter ser man att en annan lista (Reservlista för Gotland Ring 2007) kommit upp och tänkte att jag är självklart med på denna, men inte. detta var någon annan lista som inte fanns 21:39 eller då jag skrev in mig som reserv. så jag skrev in mig här oxå, men då hamnade jag jätte långt ner och får absolut ingen plats. :mad:

Detta suger då jag varit bland de första att vilja vara med på reservlistan i den officiella Gotland Ring 2007 - Actionpics tråden och även skrivit det i andra trådar direkt efter 21:00 när anmälnongen släpptes!! mitt första inlägg om att vara med på listan är inlaggt 21:39!! Detta är innan Reservlista för Gotland Ring 2007 skapades över huvudtaget!! :mad:

http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=139206&page=2

andra inlägg:

http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?p=2571418#post2571418

http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?p=2571380#post2571380

http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?p=2571324#post2571324

http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?p=2571312#post2571312

Så ni borde se till att flytta upp mig på eran reservlista!!

Anvnamn: Marcus75
Namn: Marcus
Efternamn: Hjorth
Grupp: Oförs eller Medel
helg: helst helgen 8 - 10, men andra helgen kan ev oxå fungera

Självklart ska vi titta på det Marcus och göra det rättvist. Ha lite överseende med att vi kan ha missat vissa inlägg eftersom det skrevs spaltvis på bara några timmar och det blev smått kaotiskt.

Lovar att återkomma i PM till dig.

/Nitrous
 

Marcus75

Buddah
Gick med
15 May 2005
Ort
Stockholm/Huddinge
Hoj
ZX9R
Nitrous skrev:
2600782 Självklart ska vi titta på det Marcus och göra det rättvist. Ha lite överseende med att vi kan ha missat vissa inlägg eftersom det skrevs spaltvis på bara några timmar och det blev smått kaotiskt.

Lovar att återkomma i PM till dig.

/Nitrous

Tack Nitrous! låter bra :tummenupp
 

Nitrous

www.actionpics.se
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Mantorp (Racetorp)
Hoj
Panigale
750-R skrev:
2600591 EH! När kommer nåt besked om man har en möjlighet eller inte???

10 November är sista dag för bokningsavgift Actionpics tillhanda, dock vet vi av erfarenhet att banker m.m. ibland har någon dag för mkt som fördröjning med betalningar. För att inte tala om Plusgirot som är segast i Sverige på att uppdatera konto och betaluppdrag så att vi ser vilka som betalt bokningsavgiften.

Oförsäkrade gruppen är den grupp som det är mest tryck på (även medel), övriga grupper Lugn och Snabb har vi redan påbörjat tilldelning för reservlistan. Berörda blir kontaktade via PM eftersom vi inte har telefon eller mail till Er på reservlistan.
I mitten av nästa vecka (v.46) så vet vi definitiv status även på Oförsäkrad och Medel för då är tidsfristen helt förbi för dom som anmälde sig under dessa korta minuter kvällen 26 oktober!

Håll ut lite :tummenupp

/Nitrous
 

Nitrous

www.actionpics.se
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Mantorp (Racetorp)
Hoj
Panigale
Sista dag för bokningsavgift Áctionpics tillhanda IDAG!

Sista dag för bokningsavgiften Actionpics tillhanda är idag 10 november.

Har du betalt tidigare i veckan eller ännu tidigare men inte fått bekräftelse = kontakta oss ASAP via mail!


Har du betalt igår eller idag = Kontakta oss och meddela detta via mail tack!

Vi har redan delat ut ett antal platser i Lugn och Snabb grupp till reservlistan efter div. avbokningar.
Till Medel och Oförsäkrad har ännu inga platser delats ut vidare!
Resterande ev. ej utlösta platser kommer bearbetas från mitten av v.46!!!

//Actionpics (Nitrous & Liwa1)
 

Nitrous

www.actionpics.se
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Mantorp (Racetorp)
Hoj
Panigale
Reservlistan bearbetas

Vi arbetar sedan ett par dagar tillbaka med reservlistan, det tar lite tid eftersom alla som tillfrågas inte svarar i samma stund (alla är inte aktiva hela tiden på SH)

Alla som erbjudits en plats fram till Nu har fått PM om det.
Vi uppskattar även om ett svar är NEJ för då finns en "nästa" person på listan som blir glad.

Status just nu resp helg!

Helgen 1-3 Juni,
Lugn: Platser finns, reservlistan har erbjudits platser!
Medel: Fullbokad
Snabb: Ev. kommer ytterligare platser delas ut, inväntar svar från tillfrågade!
Oförsäkrad: Fullbokad

Helgen 8-10 Juni,
Lugn: Platser finns, reservlistan har erbjudits platser!
Medel: Fullbokad
Snabb: Fullbokad
Oförsäkrad: Fullbokad

/Actionpics - Nitrous & Liwa1
 

#space

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Jun 2005
Ort
Borås
Hoj
Gsx-r 1000 Racehoj
Nitrous skrev:
2603107 Till Medel och Oförsäkrad har ännu inga platser delats ut vidare!
Resterande ev. ej utlösta platser kommer bearbetas från mitten av v.46!!!
//Actionpics (Nitrous & Liwa1)

Så ej utlösta platser i tex oförsäkrad, kommer dom reservlistan tillhanda i morron eller helgen ?
 

Nitrous

www.actionpics.se
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Mantorp (Racetorp)
Hoj
Panigale
#space skrev:
2614849 Så ej utlösta platser i tex oförsäkrad, kommer dom reservlistan tillhanda i morron eller helgen ?

Läs mitt föregående inlägg.
Det finns inga ej utlösta platser i nuläget (undantaget Lugn grupp).
Endast 2 st platser i oförsäkrad grupp "båda" helgerna blev ej utlösta och dom första på listan har fått PM om det.

Alla som erbjudits en plats har kontaktats via PM.

Vi kommer skriva ut vilka som fått plats och tackat JA i första inlägget och sen fylla på om det blir fler som tilldelas plats.

/Nitrous
 

sp2

Nytt nik. #46
Gick med
16 Jun 2005
Ort
Nytt nikname! #46
Hoj
Jaag har bytt nikname! Heter numer #46
Nu när vi haft möte och lagt klart vårens Bkk, efter lite ändringar så är jag intresserad av första helgen då jag är ledig! 1-3 juni-07!

sp2
Per Gjers
Snabb Grupp
pergjers@gmail.com
 
Last edited:

750-R

En dag på banan-andligt lavemang
Gick med
26 Jun 2003
Ort
Sundsvall/Kovland
Hoj
CBR1000rrRace-07+CBR1000-RR-05 för gata+Honda dax70-76 Annars är jag rätt vanlig av mig, jo just ja egna tänder har jag fortfarande de äju lite plus. Å en fru som står ut med alla perversiteter.
EEHH! Vill inte verka tjatig men kommer ni att lägga ut en lista på dem som väntar på plats. Tänkte bara så man vet om det finns en möjlighet eller ej(typ 48:e plats).

Nitrous skrev:
2614891 Läs mitt föregående inlägg.
Det finns inga ej utlösta platser i nuläget (undantaget Lugn grupp).
Endast 2 st platser i oförsäkrad grupp "båda" helgerna blev ej utlösta och dom första på listan har fått PM om det.

Alla som erbjudits en plats har kontaktats via PM.

Vi kommer skriva ut vilka som fått plats och tackat JA i första inlägget och sen fylla på om det blir fler som tilldelas plats.

/Nitrous
 

Nitrous

www.actionpics.se
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Mantorp (Racetorp)
Hoj
Panigale
750-R skrev:
2624167 EEHH! Vill inte verka tjatig men kommer ni att lägga ut en lista på dem som väntar på plats. Tänkte bara så man vet om det finns en möjlighet eller ej(typ 48:e plats).

Läs mina inlägg lite högre upp på den här sidan.
Första inlägget som Liwa1 startade den här tråden med är uppdaterad med namn i ordningsföljd för reservlistan.
Varje namn som erbjudits plats och tackat JA har en kommentar efter där det står t.ex. - Erbjudits plats och tackat JA.

Oförsäkrade gruppen har ett otroligt tryck efter platser och båda helgerna är denna grupp full, två eller tre från reservlistan (minns inte antalet, se första inlägget) har fått plats. Vi kan alltså i inte längre dela ut några platser då alla platser är betalda med bokningsavgift redan. Det enda som kan förändra detta är att någon som betalt sin bokningsavgift inte fullföljer slutbetalning 31 Januari men det är mindre troligt eftersom ingen lär vilja förlora 1000kr som dom erlagt redan.

Visst är det trist för alla som inte hann med att boka sig alls, men samtidigt ett gott betyg för oss och glädjande att intresset är så stort.
Att hålla på med dessa reservlistor är otroligt tidskrävande eftersom vi bara har Nick på det flesta och hälften kollar sina PM ungefär varannan vecka så det tar tid att få besked om acceptans.

/Nitrous
 

750-R

En dag på banan-andligt lavemang
Gick med
26 Jun 2003
Ort
Sundsvall/Kovland
Hoj
CBR1000rrRace-07+CBR1000-RR-05 för gata+Honda dax70-76 Annars är jag rätt vanlig av mig, jo just ja egna tänder har jag fortfarande de äju lite plus. Å en fru som står ut med alla perversiteter.
OK! Då har jag ett glasklart svar. Tack! Hoppas på bättre tur nästa år :tummenupp

Nitrous skrev:
2624571 Läs mina inlägg lite högre upp på den här sidan.
Första inlägget som Liwa1 startade den här tråden med är uppdaterad med namn i ordningsföljd för reservlistan.
Varje namn som erbjudits plats och tackat JA har en kommentar efter där det står t.ex. - Erbjudits plats och tackat JA.

Oförsäkrade gruppen har ett otroligt tryck efter platser och båda helgerna är denna grupp full, två eller tre från reservlistan (minns inte antalet, se första inlägget) har fått plats. Vi kan alltså i inte längre dela ut några platser då alla platser är betalda med bokningsavgift redan. Det enda som kan förändra detta är att någon som betalt sin bokningsavgift inte fullföljer slutbetalning 31 Januari men det är mindre troligt eftersom ingen lär vilja förlora 1000kr som dom erlagt redan.

Visst är det trist för alla som inte hann med att boka sig alls, men samtidigt ett gott betyg för oss och glädjande att intresset är så stort.
Att hålla på med dessa reservlistor är otroligt tidskrävande eftersom vi bara har Nick på det flesta och hälften kollar sina PM ungefär varannan vecka så det tar tid att få besked om acceptans.

/Nitrous
 

moy807

Ny medlem
Gick med
15 Oct 2005
Ort
malmö
Hoj
ktm 690 smc -10 gsx-r 750 -07
hallå! flagvaktnr2 gålleråsen här(Richard)har alla kompisarna i "bikerookie team" med tobbe i spetsen på första helgen.. ska med ner vilket som men om det finns ngn möjlighet att få en plats i oförs (har if) så blir jag jätte glad!
mvh/Richard
 

Ping

Skydiver
Gick med
7 Sep 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Honda CBR 954 -03 SÅLD, Yamaha YZ-R1 -03 SÅLD
Jag är sugen på en plats i lugna gruppen,
alternativ nr2 medel.

Är det fullt båda helgerna?
 
Gick med
2 May 2006
Ort
Växjö
Hoj
CBR 600RR -08
Adam Dunlop oförsäkrad grupp

Hej,
Adam Dunlop, intresserad av oförsäkrad grupp.
joakim.mornvik@gmv.se


Liwa1 skrev:
2571326 Uppdaterat listan nu :tummenupp

Det här är hur listan ser ut nu och vad status är. Vi har den kompletta listan från alla olika trådar och från anmälan hos oss. Vi fyller på listan vartefter vi kan erbjuda platser. Men förnärvarande den 16/11 finns det endast platser i lugn grupp båda helgerna.
OBS!!För lugn grupp gäller regler och tempo för lugn grupp.
Det kommer inte gå att byta från lugn grupp till annan grupp på plats.

/Liwa1

KOPIERA INTE MIN LISTA!!!



/Liwa1


LUGN
LOTTA - Erbjudits plats & tackat ja
REX - Erbjudits plats & tackat ja
Millas- Erbjudits plats & tackat ja
gsxstefan (intresserad av 8-10/6) - Erbjudits plats & tackat ja
Christian83 - Erbjudits plats & tackat ja
SÖ - Erbjudits plats & tackat ja
SSDD - Erbjudits plats
Leela - Erbjudits plats
Widén - Erbjudits plats
Road-ragge
Goblin - Erbjudits plats
Fodil - Erbjudits plats
Lilltryne - Erbjudits plats & tackat ja
Stortryne - Erbjudits plats & tackat ja
Ulrika919 - Erbjudits plats

MEDEL
hans J - Erbjudits plats & tackat ja
T.Åberg - Erbjudits plats & tackat ja
emsan - Erbjudits plats & tackat ja
J Löfvander (intresserad av 1-3/6)
H Johansson (intresserad av 1-3/6)
Bellis (intresserad av 1-3/6)
FZ1 (intresserad av 1-3/6)
Jens Önbäck
Number2


SNABB
stark (intresserad av 1-3/6) - Erbjudits plats & tackat ja
Hasse K- Erbjudits plats & tackat ja
PeppeBus - Erbjudits plats & tackat ja
Qrille - Erbjudits plats & tackat Nej
gaslars - Erbjudits plats & tackat ja
B Johansson - Erbjudits plats & tackat ja
Den galne målaren - Erbjudits plats & tackat ja
Mr R1 - Erbjudits plats & tackat ja
Göran Palm - Erbjudits plats & tackat ja


OFÖRSÄKRAD
canoli - Erbjudits plats & tackat ja
C Grane (intresserade av 8-10/6) - Erbjudits plats
Mange R6 - Erbjudits plats & tackat ja
tvålen
Fredde
A Carlsson
B Ruthström
Calle
B Nilsen (intresserad av 8-10/6)
Sege
Manpilo /intresserad av 1-3/6)
Mackägarn
svensken
C4
Östh
18. space
M Andersson
M Iggbom
2old
geiger
hayabusaking
 

750-R

En dag på banan-andligt lavemang
Gick med
26 Jun 2003
Ort
Sundsvall/Kovland
Hoj
CBR1000rrRace-07+CBR1000-RR-05 för gata+Honda dax70-76 Annars är jag rätt vanlig av mig, jo just ja egna tänder har jag fortfarande de äju lite plus. Å en fru som står ut med alla perversiteter.
adam dunlop skrev:
2637089 Hej,
Adam Dunlop, intresserad av oförsäkrad grupp.
joakim.mornvik@gmv.se

Grattis du verkar va på typ 49:e plats på reservlistan, själv äja på typ 48:e (inte ens med på listan).
Life sucks.:(
 

Wonderboy

Give me a break, I'm just learning!
Gick med
4 Dec 2005
Ort
Stockholm
Hoj
inge för tillf
Kom igen nu, någon i medel 8-10 juni! Jag köper om du säljer!
Pma eller ring 0707 81 40 12

Mvh
Jonathan
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top