bebbe skrev:Så det finns ingen chans nu längre då
Nitrous skrev:Beror på vilken plats du har på reservlistan.
Vi är nu på ca plats 30 som har erbjudits plats från reservlistan, tror inte att vi kommer mkt längre men man vet ju aldrig.
/Nitrous
bebbe skrev:Ja e på 57
Nitrous skrev:Dom sista anmälningarna rasslar in nu i dagarna och det går inte att säga med 100% säkerhet om det är helt fullt föränn betalningarna har inkommit.
Näste man på tur är Rejvis och blir det någon plats ledig så kommer detta att meddelas på fredag eller tidigt lördag morgon via PM. Betalning kommer då att ske på plats vid ankomst!
OBS! Det kan alltså hända att det t.ex. finns EN plats kvar i LUGN grupp och då går den platsen till den person på tur som är först med att angett LUGN grupp. Likaså om det finns EN plats kvar i gruppen "oförsäkrade Trygg/IF" så kommer den platsen delas ut till näste man som uppgett IF/TRYGG som försäkringsbolag.
Om du är någon av dom närmaste personerna efter Rejvis eller kanske rent av Rejvis själv och nu vet att du inte kommer att kunna ta dig till Kinnekulle på kort varsel, eller kanske har förhinder av andra skäl så uppskattar vi väldigt mycket om vi meddelas detta så att rätt person kan erbjudas en reservplats.
/Nitrous
Ravetrancer skrev:nja det e ju lite orättvist att tilldela folk platser längre ner i listan då personer som står på listan så som mig kan tänka sig att kunna köra i medelgruppen om tex inte det finns plats i en snabb grupp.....så tycker iaf jag vore bäst, att man frågar den står på tur.......
Hoppas iaf att jag får en plats
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |