blom
I DO IT BECAUSE I LOVE IT
har talat med våran vän ron idag och vi är bjudna ner till jkp (preliminärt) fredagen den 13e maj. vore kul som tusan om så många som möjligt kunde haka på då.
blom skrev:har talat med våran vän ron idag och vi är bjudna ner till jkp (preliminärt) fredagen den 13e maj. vore kul som tusan om så många som möjligt kunde haka på då.
fan vad kul lövis vi ses för jäkla sällllllllanLövis skrev:jag rullar med...........
blom skrev:fan vad kul lövis vi ses för jäkla sällllllllan
jag har bevis för att jag skickade det när tengil stängde dörren här.. att du är en fyllegubbe och ser det mitt i natten är ditt felLövis skrev:Ja du tackar ju nej när det bjuds på fest här i skogen
skickar sms mitt i natten o säger att du missar festen som är slut
freddy och tok johan såg när jag skrev och skickade,, sen att du bor i skogen och det tar en vecka för sms:en att hitta fram til dig är inte mitt felLövis skrev:Jasså jag vill se dom bevisen
Jag har minst 2 st vittnen (från PBR) som var vakna o snackade skit när det kom 03,00 :kocko
dom vaknar nog snart till liv stefan har inte varit synlig på någon vecka och tengil mekar bara med sin vattenmoppeBrutus skrev:Jorå...lika bra att ordna lite party. Har pratat lite löst med några lokala förmågor och det ser väl ut som om det kan bli en bra helg att köra på.
Vart är resten då? Stefan och Tenigl har väl inte mycket för sig?
Jag kan husera åtminstone 4-5 pers hemma hos mig..
Brutus skrev:Jorå...lika bra att ordna lite party. Har pratat lite löst med några lokala förmågor och det ser väl ut som om det kan bli en bra helg att köra på.
Vart är resten då? Stefan och Tenigl har väl inte mycket för sig?
Jag kan husera åtminstone 4-5 pers hemma hos mig..
Tengil skrev:Jag fegar lite med att lova bort mig på saker och ting i förväg.
Har ett jobb som kan sabba sånna planer ibland.
Men just nu så ser det ut som den helgen är ledig.
Klart jag kommer ner och festar lite, jag är ju inte dum i huvet! :kocko
blom skrev:ännu ett bortfall vi kanske ska göra som vi sa tidigare då och ta det något längre fram... eller??
Jag körde pain(t)ball igår.Brutus skrev:Kanske lika bra...
Jag har ju dragit igång paintballspelandet igen och fick höra igår att jag ska köra första tävlingen den helgen..o då vill man ju vara snygg när man ska ut på planen.
Hur ser det ut de nästkommande helgerna för er??
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|