Restips: Sharm el Sheikh....snabba svar!

-mini-

Inte som alla andra
Gick med
12 Jul 2009
Hoj
Numera hojlös
Jag var där för några år sen. Du får räkna med hotell, hotell, hotell så långt ögat når. Ska du göra utflykter så betala inte för någon som din resebyrå anordnar om du bokar via wing mm. Det finns lokala arrangörer som anordnar det till billigare pris och betydligt trevligare. Jag hade rätt kul där men då åkte vi även till Kairo. En vecka max där nere, sen kan man bli lite uttråkad kanske. Tyckte inte försäljarna var så jobbiga då jag räknat med att det skulle vara så.

Ninja Racer

Medlem
Gick med
19 May 2003
Hoj
Ducati 999S Husaberg 650 -02
Kom hem från Sharm el-sheik för två veckor sen. Åkte dit för att dyka. Blev ju inte mycket dyka där utan buss varje dag till Dahab, men det funkade fint.
Jag har alltid undrat vad det är för idioter som åker dit och tycker det är ok att ligga magsjuk ett par dagar. Men man måste ju testa.

Så jag käkade på vilka resuranger jag kände för, åt inga magtabletter ingen handsprit. Och inga problem med magen.

Handla nått behöver man ju inte göra om man inte har gått om tid och tycker om att pruta. Det är ju bara skit de säljer ändå.

Så softa rök vattenpipa och drick lite öl hur soft som helst.

Det känns som de sattte sig ner efter de byggt pyramiderna och var nöjda. De har inte kommit någon vart sen dess.

Nyheter
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0

Foto: Creativeflipp Gotl...

Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX

Kawasaki har uppdaterat sin...

Uppdaterad Triumph Trident 660

Triumph har presenterar en ...

Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...