Resultat Anderstorp!

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
Chrille skrev:
Nu tänkte jag iofs på arrangörerna (scandinavin open/ARC/whoever) och inte någon annan. Med mitt sätt att se är resultatrapporteringen en sak som åligger arrangörerna.

Tekniskt kan det inte vara någon svår sak. Tiderna/placeringarna finns omedelbart i digital form. (Man kan ju få utskrifter direkt på banan.) Det som finns digitalt måste gå att få i en form som kan publiceras direkt på nätet - i värsta fall måste resultatfilerna konverteras. Det kan inte vara så svårt att automatisera den processen. Men det kräver en vilja att få det dithän

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
Bingo skrev:
Nu tänkte jag iofs på arrangörerna (scandinavin open/ARC/whoever) och inte någon annan. Med mitt sätt att se är resultatrapporteringen en sak som åligger arrangörerna.

Tekniskt kan det inte vara någon svår sak. Tiderna/placeringarna finns omedelbart i digital form. (Man kan ju få utskrifter direkt på banan.) Det som finns digitalt måste gå att få i en form som kan publiceras direkt på nätet - i värsta fall måste resultatfilerna konverteras. Det kan inte vara så svårt att automatisera den processen. Men det kräver en vilja att få det dithän

Ditt sätt att se det hela är uppåt väggarna...

Det är nästan alltid olika arrangörer och tillgån till nät finns inte. Lägg därmed till min bristande nätkompetens så är allt klart som korvspad.

Nästa år ska jag förhoppningsvis ha råd med en laptop och ha uppdateringsprocessen klar för mig MEN inbillar du dig att det är vilja det falerar på så berätta vart jag ordnar en laptop med trådlösa möjligheter genom att VILJA ha den....

Det är den här vägen vi måste gå dvs samordna en splittrad organisation. Samordnandet i det här sammanhanget måste ske genom roadracing.se och då måste acceptans för våra begränsade resurser finnas under detta första år det gäller.. Att inbilla sig att det är bristande vilja det faller på är inget annat än just inbillning.

sepahewe

För gammal för att slå Rossi
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
N/A :(
Chrille skrev:
- inget nät under rejshelg.
- bristande knapptryckarkompetens hos 'enskild person 1'

Någon Annan kan bistå med både och under Knutstorpshelgen. Någon Annan kommer på torsdagskvällen......

//H

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
sepahewe skrev:
Någon Annan kan bistå med både och under Knutstorpshelgen. Någon Annan kommer på torsdagskvällen......

//H

Suveränt! Då ska Någon förbereda alla mallar och maila över under veckan eller ta med på diskett så skickar vi bara in allt i samma takt som vi får tag på det. Det bör ge oss minst 24 timmars försprång jämfört med tidigare tävlingshelger.

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
Chrille skrev:
Ditt sätt att se det hela är uppåt väggarna...

Det är nästan alltid olika arrangörer och tillgån till nät finns inte. Lägg därmed till min bristande nätkompetens så är allt klart som korvspad.

Nästa år ska jag förhoppningsvis ha råd med en laptop och ha uppdateringsprocessen klar för mig MEN inbillar du dig att det är vilja det falerar på så berätta vart jag ordnar en laptop med trådlösa möjligheter genom att VILJA ha den....

Det är den här vägen vi måste gå dvs samordna en splittrad organisation. Samordnandet i det här sammanhanget måste ske genom roadracing.se och då måste acceptans för våra begränsade resurser finnas under detta första år det gäller.. Att inbilla sig att det är bristande vilja det faller på är inget annat än just inbillning.
Vaddå, du har väl inget med SO:s organisation eller ARC:s tävlingsorganisation att göra? Och vad har din privatekonomi med deras arrangemang att göra :confused: :confused: :confused:

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
SO har inte varit aktuellt i sammanhanget och deras rapportering är suverän. Andreas är Gud! :bow

SM och nu även EM-supportklasserna faller under mina vingar iom min status som representant för roadracing.se.
Något annat forum för presentation av resultat finns inte men som nu är fallet i EM så finns även www.scandinavianopen.com att tillgå. Lucky us, återigen rular Andreas! :bow

Men återigen, i SM-sammanhang är det min kapacitet som styr och den är vad den är.

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Chrille skrev:
Någon i sammanhanget www.roadracing.se

Edit: Men återigen, i SM-sammanhang är det min kapacitet som styr och den är vad den är.
Jaha, nu hajjar jag. :D Jag har aldrig syftat på roadracing.se eller dig. Jag talar om ARRANGÖRERNA - inte dig :fakta :hej

Edit: jaha, nu hajjar jag ännu mer. Hmmm, du får fan ta dig samman och jobba hårdare :D

Last edited:
Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...