Goodstuff skrev:Nu finns nästan all info här: http://www.scandinavianopen.com/so_2004/delt_1_jylland/delt_1_jylland.htm
Kul att Nicolai Sörensen lyckades vinna både SS600 och STD600 på sina Ducati 749S och när sedan René Prang vann NSBK på sin Aprilia så var det bara twinnar som segrade i de största klasserna.
Fixx skrev:Grusfylldtraja har varit av banan igen ser jag.
Bekräftas härmed, fast i 11 varv körde jag som en gud och var uppe på 13:e i bakhasorna på Jim Funck. Vi låg i en klunga från 10:e till 16:e och hade jättekul när jag tyvärr fick en lowsider i hårnålen (turn 4). Exakt samma ställe som förra året dessutom.Goodstuff skrev:Ser så ut.
Packalén skrev:1: Dansk
2: Mats Nilsson
3: Mats Persson
4: Jag
5: Dansk
Sen var det nog en hel del danskar...Har lite dålig koll. Var hemma kl 4 imorse o började jobba kl7
Peno skrev:Poäng till Xeno, som slog Camilo. Grattis!
Macho Woman skrev:Hoppsan! Vad har hänt med Camilo? Är han utmattad efter alla kräkningar på Knudan? Och vad hände med Sara Dolk? Någon som vet?
XENOMORF skrev:SO är ett så oerhört mycket bättre arrangemang än SM, nästan pinsamt när man jämför....
Goodstuff skrev:Är väl mer att det är en arrangör av SO och olika av de olika SM-deltävlingarna. ARC och LMS spelar inte heller de i samma division tycker jag.
XENOMORF skrev:Är väl i.o.f.s. helt rätt... men tyvärr så är ju inte en kedja starkare än den svagaste länken (ARC i detta fall) så då faller ju även helheten, trist men sant....
SM borde faktiskt ha en arrangör, men det är väl ingen som orkar ta på sig den bördan....eller....?
Packalén skrev:1: Dansk
2: Mats Nilsson
3: Mats Persson
4: Jag
5: Dansk
Sen var det nog en hel del danskar...Har lite dålig koll. Var hemma kl 4 imorse o började jobba kl7
XENOMORF skrev:Tackar!
SO är ett så oerhört mycket bättre arrangemang än SM, nästan pinsamt när man jämför.... Tror att alla läktarna var fullsatta när NSB körde sitt race, då är det kul!!!
Har ni inte varit på danmarks SO innan så rekommenderar jeg er starkt att åka dit, det är FEST!!!!
......
jorpes skrev:Jag håller med om att Karlsogapojkarna gör ett gedigert jobb. Absolut... Men, att INTE ha någon fredagsträning är väl ändå ganksa svagt!?!?! Borde inte detta vara ett krav i ett SO arrangemang
Kule att ni hade kul!
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |