GSXR1100R
The older i get the faster i was
Wet Race idag Canoly
Pålle skrev:Jag är jävligt nöjd, nära att ge upp ett par gånger dock... Ingen träning och inget kval, rätt ut och sist på startplattan... Men det gick att lära sig att köra med regndäck med.
Tack alla trevliga som var där idag!
Någon som sett några bilder postade??
GSXR1100R skrev:Fixx sopade banan och vann
Pålle körde upp ifrån sista plats till 2:a
Oscar kom 7:a
Jag tourade runt och kom 9:a
Åsa kom 12:a tror jag
Det ösregnade som vanligt och det va skitkul
CorbenDallas skrev:Snygga bilder som vanligt Canoly!
O va duktiga ni är allihopa! Skoj, skoj!!!
Modigt att köra med torrdäck i ösregnÅsa skrev:Appappapppapp, om Folkesson är ute ur räkningen kom du 9a och jag 11a Jag kom inte sist iallafall
Det var en himla kulig dag, med växlande humör för min del... Vaknade med feber, ont i halsen och trött som bara den... Väl på Knutstorp så kom det vackra, ehhhhhh, regnet fram . Minen på er forumgrabbar när super meken startar upp lilltösen och jag sticker ut och tränar på gatdäck var rätt rolig må jag säga
Byte till regndäck inför tidsträningen. Mina mungipor hängde långt ner i asfalten när jag kom in i depån Jag hade inget att skylla på längre; en hoj som är i toppform, bra däck, en super mek som fixar allt.... jag är helt enkelt "to slow". Råkade slänga ett öga på tiderna från tidsträningen, 1.36 i regn, och vips åkte mina mungipor upp igen. Hade kört som en snigel och trodde helt klart på att jag låg en bit över 2 minuter varvet.
Tävlingen var rolig. Jag skakade av adrenalin i armarna efter starten *I like*. Lite spännande att köra mer än 5 varv i stöten, första gången i år för min del pga av knäskadan. Funderade på om det var ok att köra in och vila i depån under pågående race Krampen i benet gjorde att jag var glad när checkers flag var synlig
Tack till publiken, vågen från familjen Kurvis, Canolys bilder och till alla funktionärer som fått sig en rejäl träning i att flagga blåflagg
Edit: Stort grattis till Fixx och Pålle Har ni hittat någon plats att ställa dom stora pokalerna
När är nästa tävling
Canoly skrev:Re: Nu har hon även fått ett nummer..
.. här ser vi en bild på Åsa
Skrattarducati748rs skrev:Re: Re: Nu har hon även fått ett nummer..
Vad stolt man blir
Bara att erkänna att gammal är äldst o lägga ner bankörningen o börja filma lite landsvägsåkning iställetGSXR1100R skrev:Jag feskörde pga jag är trött på blåmärken och smärta, förkyld med feber osv
Åsa skrev:Saknade dig där igår, låg du hemma och pillade dig i naveln eller
Åsa skrev:...kan man få länken till din eminenta webbsajt igen? Har tyvärr försnillat den, och adressen är ju tyvärr inte helt enkel att komma ihåg...
Fixx skrev:
Oskar du kan glömma dom där 7,495 sec.
Kullberg skrev:Var det någon som såg mitt fede släpp från Ronny Petterson kurvan efter starten?
Kan säga att hjärtat slog i 190
Åsa skrev:Jag såg det, låg precis bakom dig. Det såg ut kan jag säga. Tur att du så långt ut till vänster, annars hade jag nog kört rakt in i dig.
Men härligt att det gick bra för dig
Kullberg skrev:Okej.
Kan vi inte låtsas att det var skicklighet och jag skulle leka Rossi?
Vet du när nästa klubbtävling är? Eller om någon annan vet det.
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|