Resultat "stuntkvällen" 13/9

Lindén

Slutkört!
Gick med
27 Sep 2003
Hoj
Piagio med trampor
Jörgen Karlsson skrev:
2463797 Jag håller med. Man skulle ha lättare att böja sig om de kollade bromsbelägg, färdljus, torrspruckna bromsslangar, hjul-, sving-, och styrlager samt klämde på trådekrar. I trafiksäkerhetens namn...

/J
Håller med e ju det som man kan uppfatta som viktigt på ett fordon men det glöms ju dessvärre bort:confused:
Men fan vilken tur att en annan inte for dit då.
Har en regplåt på moppen..o det e allt iof hade jag nog mekat dit ett framlyse men ändå.

knutten10

Älskar kurviga vägar.
Gick med
5 Apr 2005
Hoj
Yamaha R1 07
IronMike skrev:
2460954 Jag tycker det var en trevlig tillställning :) ..skulle gärna bjuckat på lite pheta wheelies om jag haft egen hoj, nu åkte man lånehoj.

Tråkigt att polisen var på som hökar, att dom inte kunde låta bli, varför behöva en korrekt placerad skylt om man t ex ska in på en flygraka å busa, nåja ... iofs väntat, därav tycker jag allt gnäll man hörde från gamlingarna med klubbtröjjor, svarta med gul text - var jävligt tråkigt att höra. Gnällspikar. Och det var inte lite gnäll heller, på flera håll, som om så många som möjligt skulle höra somligas missnöje.

Man är väl väl medveten om att man har någon detalj man kan torska på i en flygande bes. Då åker man väl inte raka spåret in i råttfällan? Varken till bromma flyg, eller skogis....

Jag håller med och samtidigt borde faktist LTG titta mellan fingrarna om små petitesser som små reg plåtar, decibell och annat smått och gott just den kvällen och i stället uppmuntra sådana tillställningar. Varför inte själva rulla in på självaste området och gå runt och snacka med oss sport åkare. Jag tror faktist det skulle uppskattas av många. Jag själv med polare stod och snacka emd en blå nisse utanför donken förr förra onsdagen. Visst det visade sig att han hade lite fel inställning till Mc jag och tyckte det är helt ok att följa med upp till topp hast av vad deras hojar pallar. Allt för att stoppa en smitare eller liknande. DEt är doc helt fel snubbe på lagens hoj. Men i övrigt så har jag faktist bra erfarenheter av Mc poliser. Finns puckon innom snuten också...

Hunter

??
Gick med
11 Apr 2003
Hoj
ZX10R
IronMike skrev:
2460954 Jag tycker det var en trevlig tillställning :) ..skulle gärna bjuckat på lite pheta wheelies om jag haft egen hoj, nu åkte man lånehoj.

Tråkigt att polisen var på som hökar, att dom inte kunde låta bli, varför behöva en korrekt placerad skylt om man t ex ska in på en flygraka å busa, nåja ... iofs väntat, därav tycker jag allt gnäll man hörde från gamlingarna med klubbtröjjor, svarta med gul text - var jävligt tråkigt att höra. Gnällspikar. Och det var inte lite gnäll heller, på flera håll, som om så många som möjligt skulle höra somligas missnöje.

Man är väl väl medveten om att man har någon detalj man kan torska på i en flygande bes. Då åker man väl inte raka spåret in i råttfällan? Varken till bromma flyg, eller skogis....

Du e ju bara för lustig du, vet inte om jag ska skratta eller gråta åt dina inlägg!

-PLM-

Snabbast i stan!
Gick med
6 Sep 2003
Hoj
KTM 525 EXC -06, GSXR1000 -07
IronMike skrev:
2460954

allt gnäll man hörde från gamlingarna med klubbtröjjor, svarta med gul text - var jävligt tråkigt att höra. Gnällspikar. Och det var inte lite gnäll heller, på flera håll, som om så många som möjligt skulle höra somligas missnöje.

Menar du allvar? Du är för fan patetisk!

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln