MangeH
Gudomlig sporthojare
Sålde min gsxr 1000 -01 idag.
Har gått hur fint i motorn som helst under de 1400 mil jag kört den.
Ikväll ringer köparen tillbaka och säger att F1 lampan börjat lysa(den som visar felkoder) efter ett par mils körning.
Förklarade för honom hur man byglade för att få fram felkoden. Den visade C-00 vilket betyder att det inte var något fel.
Perfekt, vi la på och allt var frid och fröjd.
Sen ringer han tillbaka någon timme senare och säger att felkodslampan börjat lysa igen och att hojen börjat gå illa. Även nu visar den C-00.
Den går illa när han ger på gas, sen drar den ett tag och går illa igen. Verkar som den går på full gas iaf.
Hojen är utrustad med helsystem och en powercommander.
Min tanke är om någon av kablarna/kontakterna till powercommandern har hoppat ur eller om han gått mot dem. Någon som har något tips om vad det kan vara? Vet att det kan vara 100 olika saker men ändå. Känner sig lite skyldig även att man inte gjort något fel...
Har gått hur fint i motorn som helst under de 1400 mil jag kört den.
Ikväll ringer köparen tillbaka och säger att F1 lampan börjat lysa(den som visar felkoder) efter ett par mils körning.
Förklarade för honom hur man byglade för att få fram felkoden. Den visade C-00 vilket betyder att det inte var något fel.
Perfekt, vi la på och allt var frid och fröjd.
Sen ringer han tillbaka någon timme senare och säger att felkodslampan börjat lysa igen och att hojen börjat gå illa. Även nu visar den C-00.
Den går illa när han ger på gas, sen drar den ett tag och går illa igen. Verkar som den går på full gas iaf.
Hojen är utrustad med helsystem och en powercommander.
Min tanke är om någon av kablarna/kontakterna till powercommandern har hoppat ur eller om han gått mot dem. Någon som har något tips om vad det kan vara? Vet att det kan vara 100 olika saker men ändå. Känner sig lite skyldig även att man inte gjort något fel...