ReV'it Liteon

Linusp3

Ride me like you stole me!
Gick med
22 Aug 2005
Hoj
Honda XRV 750
Är det någon här som har det stället och som vill uttala sig, eller någon som kan säga något om märket i allmänhet (plus och minus). Superbike i GBG har ju Revit-ställ men finns det fler ställen här i stan som man kan kolla på... Stället är ju snyggt som faen. Kampen kommer i sommar att ligga mellan detta eller Clovers RC-100 ställ.

Bifogat

• cat7.jpg
    cat7.jpg
    26.3 KB · Visningar: 190

Zee

MotoGP URT 3 seed: 5
Gick med
22 Sep 2004
Hoj
ZX6R (såld) Triumph Street Triple R 2010
Jag valde mellan detta ställ och Clovers RC100 och valet föll, ja just det, på RC100!!!1

Därmed inte sagt att detta stället är dåligt. Men RC100 är snyggare, erkänt bra ställ och finns i ventilerad version.

Linusp3

Gick med
22 Aug 2005
Hoj
Honda XRV 750
Liteon finns på Harpers´för ungefär 6500:-
De enda jag har hittat som säljer Clover är GuruRacing (rätta mig gärna om jag har fel) och RC-100 kostar där 9700:- eller liknande...

NOMAD

Medlem
Gick med
17 Apr 2004
Hoj
BMW S1000RR
finns det någon återförsäljare i skåne där man kan kolla på den i verkligheten o kanske prova den?

moroder

www.sids.se
Gick med
29 May 2003
Hoj
Suzuki LS 650 -97
Ja köpte mitt från Malung. Tror han var generalagent. Fick ge 5000 helt nytt. Vurpade några gånger men det höll fint. Bild 2 efter lite asfaltsglidande :)

Bifogat

• 1.JPG
    1.JPG
    105.5 KB · Visningar: 109
  • 2.JPG
    2.JPG
    27.1 KB · Visningar: 143

NOMAD

Medlem
Gick med
17 Apr 2004
Hoj
BMW S1000RR
Den enda i skåne är LillemansMc i Lund.Tänkte köpa Dainese T-bora,bättre köpa slipon för resten av pengarna :D

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Hoj
BMW s1000r 2014 & Kawasaki ZZ50-10
Har haft ett Revi´t ställ tidigare. Ett stort plus är att det där "hänget" som brukar bli i baken var i det närmaste obefintligt, i jämförelse med Dainese iaf.
Kanske kan det bero på att det möjligen är tjockare läder i Revi´ts ställ.

Sen är det där stället jävligt snyggt, snyggare fram än bak däremot...tycker jag.
Tyvärr finns det bara i herr stl :(

Finns ett Revi´t ställ med i senaste Bike,(mars 2006) kolla in det med.....snyggt, hittar dock inte igen det på deras hemsida.

Linusp3

Gick med
22 Aug 2005
Hoj
Honda XRV 750
Ullis skrev:
Finns ett Revi´t ställ med i senaste Bike,(mars 2006) kolla in det med.....snyggt, hittar dock inte igen det på deras hemsida.

Nu är jag inte med riktigt... i Bike mars 2006? Rätta mig om jag har fel, men mars 2006 har väl inte varit? Vad menar du egentligen? I senaste nummret av Bike, eller i mars i år... Jag är iofs både trött och full, kan bero på det. Får läsa igen i morgon igen och se om jag förstår bättre vad som står då!!! :p

Esquire

Möjligen en smula excentrisk emellanåt.
Gick med
2 Oct 2003
Hoj
NV 70 Hobby -54, Bastard Bulldog -03 (inlöst)
Linusp3 skrev:
Nu är jag inte med riktigt... i Bike mars 2006? Rätta mig om jag har fel, men mars 2006 har väl inte varit? Vad menar du egentligen? I senaste nummret av Bike, eller i mars i år... Jag är iofs både trött och full, kan bero på det. Får läsa igen i morgon igen och se om jag förstår bättre vad som står då!!! :p
Hon menar nog mycket riktigt nummer 3 2006, det är det senaste som kom ut. Numreringen blir lite sned på BIKE eftersom nummer 1 varje år är BIKE-katalogen, som kommer redan under året innan.

Förövrigt så tycker jag att senaste numret av BIKE var det bästa på länge.

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...