SkorvKalle
2 hjul för mycket
Hammet skrev:den lä vara ostrypt då den gör 130 på 4an och har inga probs att öka på 5an i uppförsbacke
kanon, då är det inga problem ju
Hammet skrev:den lä vara ostrypt då den gör 130 på 4an och har inga probs att öka på 5an i uppförsbacke
Hammet skrev:kan kolla immorrn, har hojen i ett garage 5km härifrån så jag kan inte kolla det nu
Honda ns125r2 skrev:ursäkta att jag inte håller mej till rätt ämne men när började man med elektroniska strypningar ?? kan det tsitta nått sånt på min ??? min är en 87:a
Honda ns125r2 skrev:ursäkta att jag inte håller mej till rätt ämne men när började man med elektroniska strypningar ?? kan det tsitta nått sånt på min ??? min är en 87:a
SkorvKalle skrev:Nå, Hammet.. har du vatt o kollat hur sladden sitter på din hoj.. RGmaniac verkar ha dött.. varfan ska den sitta
börjar bli lite orolig.. ja har "klippt" sladden nu o den går som piss tycker ja
SkorvKalle skrev:Nå, Hammet.. har du vatt o kollat hur sladden sitter på din hoj.. RGmaniac verkar ha dött.. varfan ska den sitta
börjar bli lite orolig.. ja har "klippt" sladden nu o den går som piss tycker ja
Hammet skrev:dooohhhh......sorry har inga nycklar in i garaget ska kanske dit på fredag för att städa och tvätta "my beloved" så då kan jag kolla det.....
vilken sladd har du klippt???? menar du på ostrypningen lr?
Hammet skrev:dooohhhh......sorry har inga nycklar in i garaget ska kanske dit på fredag för att städa och tvätta "my beloved" så då kan jag kolla det.....
vilken sladd har du klippt???? menar du på ostrypningen lr?
cool_adde skrev:grejjen e den förstår du! att jag har en båge från 1988 och då var dom inte så "high" på elektronik så jag har tändplatta på min!
ingen CDi skit bara "pure racing" jag var tvungen att strypa min som man gör med moppar! du har väl inte missat bilderna nångra hopp ovanför??
SkorvKalle skrev:ja kolla lite närmre under sadeln i helgen.. någon som har haft hojen innan har gjort en egen koppling så man kan ostrypa den o sen strypa den igen... 2 kontakter så de e bara o ta av o ta på..
Hammet skrev:så här ligger det till, det var inte till dig frågan gick
Hammet skrev:oki, ostryp den då....NUUU
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |