Ride ett nytt MC spel i Tourist trophy mané.

Shimonu

Sporthojsnörd
Gick med
26 Aug 2013
Hoj
Z1000SX -18
Har en xbox360 controller, hopplöst å köra mc/bil spel med tangentbord. Så mycket smidigare och skönare med reglerbar styrning, bromsar och gas istället för on/off med tangentbord.

Jo precis, att ligga i en kurva och kunna reglera med gasen är rätt skönt på handkontroll.

Barroz

Tvåtaktare
Gick med
16 Nov 2005
Hoj
Aprilia RS250 -96 | TZ250 Replica -91
love it

03948F4403F688BEB7B0C368CF6099B0D3382EE4

2C7A9236A3888C3C1D45CB0497CBCCC8C1F6DCA1

Ride_X64_2015_03_29_04_22_13_70.png

wm1000

Medlem
Gick med
23 Jul 2010
Hoj
Grå metallic
Min backup funkade inte heller, men nu har jag spelat 2 dagar i rad utan att tappa ranking eller pengar.:)
Vet inte om det kommit någon patch som rättat till problemet ännu.

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Om jag inte minns fel hade MotoGP13 ett sånt problem med att tappa lite data i saves. Misstänker att de har något svårhittad bugg eller något knepigt ramverk som kissar på sig ibland i motorn. Lyckades hitta ett sätt att återskapa problemet med 100% tillförlitlighet för GP13, och skickade in en buggrapport till dem iaf, minns inte vad det var jag gjorde men om någon lyckas göra det kan det ju vara bra att skriva en utförlig buggrapport till dem.
Ska köpa spelet själv när jag kommer ut från sjukhuset tänkte jag. Blir att köpa en ny spelburk då med.

Fordon

Gudomlig sporthojare
Gick med
14 Oct 2010
Hoj
Saknas
Ni som spelar, kör ni via dator då? Jag hittar inte spelet för nedladdning till PS4 :näsblod
Är det bara vid world tour det blir problem? Hur är det om man kör offline?

SgtCrilly

Ny medlem
Gick med
9 Apr 2014
Hoj
2004 KTM 640 LC4 SM
Milestone skrev på sin facebook att det är Championships och att invita vänner till motoclub som orsakar corrupt data.
Påstog att dom jobbar på det också, får se hur det går men bäst å undvika dom två sålänge.

Pacman

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Race-R1 -05, KTM 520 EXC, Suzuki RM 250
Är det inte väldigt svårt? Den stackars Duccen jag fick börja med hänger inte ens med på rakorna i första racet, och med relativt felfri körning lyckas jag inte bli bättre än 8:a.:gnissla Detta på PS3 om det spelar någon roll.

Nikel

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Nintale 600. WR250 Moddlaren Edition. TDR250
Här är annars ett spel som är riktigt tigtigt grymt.
OCH SÅÅÅÅ JÄVLA SVÅRT.

För att börja spela så gör man bäst i att ladda med.

1.Godis
2.Dricka
3.Något att slå på
4.Snuttefilt

Osv.

ARRRRRRRRRRRRRRGHHH JAG BLIR SÅ ARG......................... :huvet:huvet:huvet:huvet:huvet:huvet:huvet

Hellmoppers_1

Träsktrollet
Gick med
30 Aug 2007
Hoj
Ärrsäcksa från 5
Om man i ett nytt spel, bland de första försöken, vinner för mycket så blir i alla fall jag misstänksam :va Det måste vara en perfekt balans mellan svårt och roligt för att det ska bli rätt. Frågan är om RIDE hittar dit?

Har själv spelat mycket TT på PS2 (gör det fortfarande ibland!) och har spelat generalslut på flera av spelen i Moto gp serien så det är tamejfan dax för något nytt att sätta tänderna i :) Man får inte roligare än man gör sig och nya, lovande spel är det inte gott om så...

...jag ska ha't :rock

Pacman

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Race-R1 -05, KTM 520 EXC, Suzuki RM 250
Är det inte väldigt svårt? Den stackars Duccen jag fick börja med hänger inte ens med på rakorna i första racet, och med relativt felfri körning lyckas jag inte bli bättre än 8:a.:gnissla Detta på PS3 om det spelar någon roll.

Lyckades till slut vinna ett race och fick tag i en Gixxer 1000 iställe för den trötta Duccen. Allt är förlåtet, körkänslan är faktiskt mycket bra. :tummenupp

Fordon

Gudomlig sporthojare
Gick med
14 Oct 2010
Hoj
Saknas

Jag började med en street triple och det var väldigt lätt på nivån Very easy.
Dock tycker jag att svårighetsnivån skiftar väldigt mycket. Jag har vunnit ett par tävlingar på Realistic men samtidigt bara placera mig som trea på Very easy. Det känns inte helt genomarbetat. Båda tävlingarna var single race/3 Laps.

Jag har för övrigt varit med om att den sparade datan blev korrupt och närmare 15-20h spelande gick upp i rök. Det var inte lite frustrerande.. Även den sparade datan som jag laddat upp på lagringsutrymmet online var korrupt. De får gärna fixa patchen nu.

Hellmoppers_1

Träsktrollet
Gick med
30 Aug 2007
Hoj
Ärrsäcksa från 5
Det här med data som blir korrupt låter oroväckande. Händer det bara om man sparar på en server online eller!? Måste man spara online eller går det lika bra lokalt, på den egna konsolen!?

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati