Ride to Work 2009!!!

Nash

KUNG Fotpinne! ;)
Gick med
19 Jan 2008
Ort
@ Fornudden!
Hoj
Vilken av alla 10 hojar? =)
http://www.ridetowork.org/

Ride to work är en Organisation som främjar MC åkning som transportmedel främst till och från jobbet!

Se till att hänga på er krukorna MÅNDAG den 15e JUNI 2009!

Syns på vägarna! // Nash


...... Det HÄR är inte en helt ovettig tråd iallafall! :p
 

Linkan77

Piggelinmissbrukare
Gick med
14 Mar 2007
Ort
Solna
Hoj
Såld
Nice nice :tummenupp ja det va en av dina bättre trådar :D Fan du ska väl inte börja å bli seriös nu? :gnissla
 

Nash

KUNG Fotpinne! ;)
Gick med
19 Jan 2008
Ort
@ Fornudden!
Hoj
Vilken av alla 10 hojar? =)
Nädå snart ser jag till och skriva om nått riktigt onödigt och möjligtvis rasistiskt som kan få mig kickad från SH dont worry! I'll be back! :D
 

Nollvision

Jag är min egen nemesis.
Gick med
4 Jul 2005
Ort
Hälsingland
Hoj
S3D Nu med mer fighter.
Meh! Jag har så nära till jobbet att det tar dubbelt så lång tid om jag ska åka hoj jämfört med om jag tar bilen.
 

Calle.s

Ny medlem
Gick med
10 Nov 2008
Ort
Sthlm
Hoj
trampcykel
Vems jobb ska jag åka till? Tror jag har sommarlov då :tungan...
Hm eller mitt sommarjobb kanske börjat då :va
 

Nash

KUNG Fotpinne! ;)
Gick med
19 Jan 2008
Ort
@ Fornudden!
Hoj
Vilken av alla 10 hojar? =)
Last edited:

Linkan77

Piggelinmissbrukare
Gick med
14 Mar 2007
Ort
Solna
Hoj
Såld
Nädå snart ser jag till och skriva om nått riktigt onödigt och möjligtvis rasistiskt som kan få mig kickad från SH dont worry! I'll be back! :D

Något rasistiskt kanske du ska bespara oss, men gärna mera trådar om fotpinnar och mätarställningar på nya hojar så e jag jätte glad å nöjd :tummenupp :D
 

Linkan77

Piggelinmissbrukare
Gick med
14 Mar 2007
Ort
Solna
Hoj
Såld
Meh! Jag har så nära till jobbet att det tar dubbelt så lång tid om jag ska åka hoj jämfört med om jag tar bilen.

Du får väl ta en lite extrasväng innan jobbet och en på hemvägen då :tummenupp aldrig fel att ta en liten avslappnande morgontur och spana in naturen :)

SKJUT mig Linkan!!! Kolla mitt garage! IN YOUR FACE!!!!!!!!!!!!! :D

Me know dude, me know :D
 
Last edited:

Nash

KUNG Fotpinne! ;)
Gick med
19 Jan 2008
Ort
@ Fornudden!
Hoj
Vilken av alla 10 hojar? =)
Du får väl ta en lite extrasväng innan jobbet och en på hemvägen då :tummenupp aldrig fel att ta en liten avslappnande morgontur och spana in naturen :)
Gärna om det går isidodär 200 när naturen inte hinner väja för dig! :)


Hell yeah! Sen ville dom ut o provköra henne men jag sa NEJ! SÅDESÅ! JAG satte första metern på henne! tihiiii!
 
Last edited:

Pat

Ny medlem
Gick med
21 Jan 2009
Ort
Stockholm
Hoj
BMW F800GS -09,KTM 300 EXC Sixdays -09
kalla mig lat men jag kör till jobbet varje dag trots att jag bor kanske max 1,5 km bort nuförtiden. iofs åker jag inte alltid direkt hem efter jobbet. fan dom där klistermärkena skulle jag nog kunna skriva ut på jobbet :p
 

Nash

KUNG Fotpinne! ;)
Gick med
19 Jan 2008
Ort
@ Fornudden!
Hoj
Vilken av alla 10 hojar? =)
kalla mig lat men jag kör till jobbet varje dag trots att jag bor kanske max 1,5 km bort nuförtiden. iofs åker jag inte alltid direkt hem efter jobbet. fan dom där klistermärkena skulle jag nog kunna skriva ut på jobbet :p

Hahahaa! Hur blev hojen tillslut? Vart det nån skillnad på draget och sittställningen?
 

Linkan77

Piggelinmissbrukare
Gick med
14 Mar 2007
Ort
Solna
Hoj
Såld
Gärna om det går isidodär 200 när naturen inte hinner väja för dig! :)


Hell yeah! Sen ville dom ut o provköra henne men jag sa NEJ! SÅDESÅ! JAG satte första metern på henne! tihiiii!

Nu pratar du om din hoj va? inte om någon brud?
 

Pat

Ny medlem
Gick med
21 Jan 2009
Ort
Stockholm
Hoj
BMW F800GS -09,KTM 300 EXC Sixdays -09
Hahahaa! Hur blev hojen tillslut? Vart det nån skillnad på draget och sittställningen?

draget vet jag inte riktigt, svårt att säga eftersom jag slängde på PCIII'an och filtret innan jag började köra denna säsong så det var svårt att jämföra med hur den gick i höstas, någon stor skillnad efter bänkningen har jag inte riktigt lagt märke till förutom att den inte får för fet blandning som innan bänkningen.

att slänga på biltema-fatbarstyret samt styrfästet som fick det hela att komma upp lite mer gjorde sjukt stor skillnad och bara till det bättre, klart en bra investering!

men jag vill fortfarande hellre ha en speed triple '05+ :yoparty
 

Nash

KUNG Fotpinne! ;)
Gick med
19 Jan 2008
Ort
@ Fornudden!
Hoj
Vilken av alla 10 hojar? =)
draget vet jag inte riktigt, svårt att säga eftersom jag slängde på PCIII'an och filtret innan jag började köra denna säsong så det var svårt att jämföra med hur den gick i höstas, någon stor skillnad efter bänkningen har jag inte riktigt lagt märke till förutom att den inte får för fet blandning som innan bänkningen.

att slänga på biltema-fatbarstyret samt styrfästet som fick det hela att komma upp lite mer gjorde sjukt stor skillnad och bara till det bättre, klart en bra investering!

men jag vill fortfarande hellre ha en speed triple '05+ :yoparty

Triumph rockar!!! Inga planer på att fixa?

Nu pratar du om din hoj va? inte om någon brud?

Hahhaaaa! Ne med tjejer kör jag ALL THE WAY!!! ;) Hahhahaa :p
 
Last edited:

Pat

Ny medlem
Gick med
21 Jan 2009
Ort
Stockholm
Hoj
BMW F800GS -09,KTM 300 EXC Sixdays -09
Triumph rockar!!! Inga planer på att fixa?

inte i år iaf, får se nästa år. problemet är försäkringen. är inte värst sugen på runt 14 lax per år vilket det förmodligen kommer ligga på nästa år (IF, under 35, zon 1). men vi får se, jobb- och boendeförändingar kan göra stora skillnader. lätt roligaste hojen jag kört to this day. dock skulle jag byta ut glasögonen fram till den lite slimmare/ondare enkel lykta, även låg, enkel slipon, typ MIVV. mmmmmmmm :tummenupp
 

xibalba

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 May 2007
Ort
Norrköping
Hoj
GSX-R 1000 -02, GSX-R 750 -98(såld), Duke II -02(såld), GSX 400 E -82
känns det inte som ett dumt datum för evengemanget (?) ?

hälften har semester och andra hälften kör ändå hoj till jobbet, ingen kommer ju reagera :confused:
 
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top