Rikards lista på kompletta posörer!

Robz

Guest
Vissa här lär snart bliva fullvärdiga medlemmar i den innre cirkeln som medger kel med President K :tuttar
/En som högaktar all form av välvårdad skrift :pannkyss
PS.
Sjunde inseglet framförs just nu - hoppas ni glor, istället för o :fyllisar :3freak
DS

Nappe

be your self
Gick med
23 Mar 2003
Hoj
ninja special med extra mos
Rikard Thunderace skrev:
Det finns en möjlighet att häva detta beslut, men då krävs bildbevis på fillingarna, alternativt uppvisande av aktuella fillingar.

Pma din adress så skickar jag dom med posten :arsele

HAX

Ny medlem
Gick med
7 Jul 2004
Hoj
GSF 1200 Bandit 03
Robz skrev:
Vissa här lär snart bliva fullvärdiga medlemmar i den innre cirkeln som medger kel med President K :tuttar
/En som högaktar all form av välvårdad skrift :pannkyss
PS.
Sjunde inseglet framförs just nu - hoppas ni glor, istället för o :fyllisar :3freak
DS

:fyllisar Samtidigt som man tittar på filmen... min stjäl den bästa film som spelats in :banana

RacerX

Ny medlem
Gick med
12 Jun 2004
Hoj
TL1000S + HVA450 + PitPro
Regelförslag:

5. Hojen skall prydas av allehanda dyra extratillbehör i "exklusiva" material, med ettiketten kvar.
5.a. Extra status uppnås om man kan visa att de är beställda från USA, Japan eller Italien.
5.b. Om man installerar neonljus el stereo på hojen resulterar det omedelbart i ett livstidsmedlemskap

6. Mörkt-/Spegelvisir måste alltid användas, oavsett tid på dygnet. Historier om "incidenter" som uppstått som följd av detta ger endast extra status eftersom man då är ännu häftigare.

7. Man ska inte mecka något själv, utan leja in någon om det är något mer än pumpning av däck.

8. "miniblinkers" är ett självklart krav för medlemskap

:död :rolleyes: edit: om ovanstående går igenom ansöker jag härmed om medlemskap!

Last edited:

UltraMarine

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Inga märkvärdiga saker
Jag har tydligen totalt missuppfattat allt vad "Posör" innebär!
Jag trodde en posör var en sån som hade det allra värsta, dyraste och finaste och har en total årssträcka på 37km.
Dessutom trodde jag en posör transporterade sitt åk på släp till kvarteret bakom MCdonalds för att sedan lite snyggt komma glidandes med ett lätt darr på styret...

men men alltid lär man sig nåt nytt... :va

Maverick_ou812

There's a new kid in town
Gick med
30 Sep 2004
Med Tingeling, Sara,Casper och Nora in da bakery.
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
Efter att ha läst RacerX regelförslag nedan inser jag att jag hittat min plats i livet. I denna gruppen vill jag vara och här vill jag dö

Regelförslag:

5. Hojen skall prydas av allehanda dyra extratillbehör i "exklusiva" material, med ettiketten kvar.

* Kommer att få levererat framskärm och kuts i kolfiber, inte för att lätta touringmoppen på 235 kilo ett par gram utan för att det ser coolt ut.

5.a. Extra status uppnås om man kan visa att de är beställda från USA, Japan eller Italien.

* Se ovan, dock tillverkat för hand i Sverige.

5.b. Om man installerar neonljus el stereo på hojen resulterar det omedelbart i ett livstidsmedlemskap

6. Mörkt-/Spegelvisir måste alltid användas, oavsett tid på dygnet. Historier om "incidenter" som uppstått som följd av detta ger endast extra status eftersom man då är ännu häftigare.

http://www.sporthoj.com/forum/showpost.php?p=1275556&postcount=22

7. Man ska inte mecka något själv, utan leja in någon om det är något mer än pumpning av däck.
http://www.sporthoj.com/forum/showpost.php?p=1290413&postcount=16

Är jag med eller är jag med?!?!? :banana

Kay

#15 - O'Kay racing!
Gick med
21 Apr 2003
Hoj
Firestorm
Om färgen guld är med på bågen så har man väl kvalat automatiskt också... :fakta

Dangerous Dave

Radical Quad-Riders
Gick med
14 Jan 2004
Hoj
Honda VTR1000F
Har fått en del idèer efterhand som medlemskraven verkar ha ökat.

1. Klädsel: Är det sommar och man har fått en perfekt t-shirt bränna med tydliga markeringar om vart ärmarna på t-shirten slutat, är det ett KRAV att utjämna denna bränna genom att köra ner på Ribban/Bo01... Men inte för att lägga sig på stranden utan för att köra antingan på gågatan vid Bo01 (tokvarvning är ett plus men inget krav) eller att köra ner och ställa sig och kolla in tjejer vid T-bryggan. Att köra ner och ställa sig precis vid trappan och sitta kvar på hojen ger pluspoäng, och att dessutom ha hjälmen kvar på skallen ger omedelbart medlemskap.

2. Är det vinter, se punkt 1.

3. Uppfylls punkt 2 har du ordentliga problem med ditt psyke, vi garanterar dock 110 % uppmärksamhet - dock endast på väg TILL eller FRÅN ovan nämnda posörställen - OCH en gjuten plats i styrelsen.

Last edited:

TheDude

Überposör
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
King of the road
Jag och Dangerous_Dave var ute på en posörrunda idag och passade på att ta ett par posörbilder. Hur många placeringar uppåt är dessa värda? :D

Bifogat

• DSCF0024 (Medium).JPG
    DSCF0024 (Medium).JPG
    101.6 KB · Visningar: 77
  • DSCF0029 (Medium).JPG
    DSCF0029 (Medium).JPG
    110.8 KB · Visningar: 83

Sep

Radical Riders
Gick med
13 Jun 2004
Hoj
Honda XL700VA Transalp 2008
TheDude skrev:
Jag och Dangerous_Dave var ute på en posörrunda idag och passade på att ta ett par posörbilder. Hur många placeringar uppåt är dessa värda? :D

Dangerous_Dave får pluspoäng för tonat visir, vilket tyvärr måste dras av från dig duden :huvet

Posen är ganska bra i övrigt förutom en sak.. Vad fan gör ni ute i vildmarken? In i stan och posera där det finns folk och snygga brudar i närheten.. Dessutom låter hojen fetare bland höga hus.. :D

Dangerous Dave

Radical Quad-Riders
Gick med
14 Jan 2004
Hoj
Honda VTR1000F
Sep skrev:
Dangerous_Dave får pluspoäng för tonat visir, vilket tyvärr måste dras av från dig duden :huvet

Posen är ganska bra i övrigt förutom en sak.. Vad fan gör ni ute i vildmarken? In i stan och posera där det finns folk och snygga brudar i närheten.. Dessutom låter hojen fetare bland höga hus.. :D
Jag vägrade egentligen åka utanför stan, men Duden tvingade mig ut på landet. Jag höll nästan inte på att hitta hem igen. Det var en fruktansvärt. Och så smetade jag ut TVÅ flugor på visiret, så nu måste jag köpa nytt innan jag kan posa igen. :huvet

Last edited:

Fluffy

Italienskt blod och emellan bena...
Gick med
25 May 2004
Hoj
Ducati 750 Sport -02 med obl. "mullerpaket"
Dangerous Dave skrev:
Jag vägrade egentligen åka utanför stan, men Duden tvingade mig ut på landet. Jag höll nästan inte på att hitta hem igen. Det var en fruktansvärt. Och så smetade jag ut TVÅ flugor på visiret, så nu måste jag köpa nytt innan jag kan posa igen. :huvet

:rofl :rofl :rofl :rofl

Kolla in dagen bilder från gazzet (16/4), Duden går verkligen in i rollen...
Efter att ha hört hans kommande aktiviteter får vi börja fila på vilket pris "månadens posör" skall få... litta turtle vax för knäpuckarna??? :D

Maverick_ou812

There's a new kid in town
Gick med
30 Sep 2004
Med Tingeling, Sara,Casper och Nora in da bakery.
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
Fluffy skrev:
Duden går verkligen in i rollen...
Efter att ha hört hans kommande aktiviteter får vi börja fila på vilket pris "månadens posör" skall få... litta turtle vax för knäpuckarna??? :D
Vinylspray och lite kolfibertejp till Bladen kanske, dekaltrimmning... pjååååår rejsing... hela vägen till korvmojjen. Eller lokala pizzerian :rolleyes: :lol

TheDude

Überposör
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
King of the road
Maverick_ou812 skrev:
Vinylspray och lite kolfibertejp till Bladen kanske, dekaltrimmning... pjååååår rejsing... hela vägen till korvmojjen. Eller lokala pizzerian :rolleyes: :lol

Tejp? På min hoj? :skrämd :jisses

...men korvmojjen och pizzerian lät bra :hihi

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM