Rikspucko!!!!!

Status
Ej öppen för fler svar.

fortpelle

Fortpelle
Gick med
18 Feb 2004
Ort
Strömsholm
Hoj
Motomartin CBX 1047 / GSX-RW 1100 94 + 95/ RSV MILLE-R -02
Se det positiva i det hela, det behövs organdonatorer.

Och så länge begåvning och intelligens INTE sitter i de tranplantabla organen så borde de vara fritt att bidra till organbanken.
:D

Skulle hjärnan av någon anledning kunna transplanteras i en framtid kan man ju alltid önska att hårddisken kan raderas för att undvika lika beteende som ledde till donationen
:D
 

Vegas

Racing, plåster för själen...
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Falun
Hoj
BMW S1000XR -18 + Sv 650 (R) K2 + SV 650 K3 + Gixxer dragbike K2 + Gixxer 1000 K1 + Gixxer 1000 K3 + Honda CB125T
Idag vid 10:00 körde jag från Västberga till Norsborg i filen längst till höger. Ensam. Körde nog om tusen bilar på 7 minuter i 110km/h.

Hehe, Precis vad jag tänkte säga..
Varje gång jag kommer till sthlm så på dom bitar det är 3-filigt är det bara att lägga sig i den fil som är längst till höger, för den är nästa tom:va

Stockholmare har lite problem med den filen verkar det som, det kan ju inte vara politiskt, dom flesta i drar väl redan i högerfilen:D så det måste vara att det är bara bönder och gamla kärringar som gör i höger filen, och det tacka bondjäveln för, jag kommer dit jag ska på en halvmiss!!:yoparty
 

drsnuggels

Ny medlem
Gick med
17 Jul 2008
Ort
STHLM
Hoj
Yamaha YZF1000R Thunderace -97
så jävla förbannad..

Imorse när jag körde på E18 in mot stockholm så är det en jävla pickup som
först inte ville flytta på sig.. Sen när jag ska köra om på insidan så försöker
han att preja mig!!! Så jag drog kjettingen i taket dIrEKt !!!!one1
Som tur var så klarade jag mig genom att gasa gärnett!1!

Sen kommer en långtradare som som också prejar mig,
men den här gången håller jag bara stumt och pressar mig förbi!



MVH
Jon Frigolith :yoparty
 

krille krokodil

turbo efter hoj eller hoj efter turbo,hm
Gick med
5 Jan 2006
Ort
sigtuna
Hoj
suzuki allt annat förnekas
– Kolla den där killen, jag lovar, han kommer att bränna tvärs över filerna och ta kollektivkörfältet, säger plötsligt Terje och tittar på en Audi som närmar sig bakifrån.

Och mycket riktigt...

http://www.dn.se/sthlm/bilisters-korstil-bidrar-till-koerna-1.958289

ja, jag förstår varför Terje visste vad Audiföraren skulle ta sig för, han har en del av det där i sig själv han :D
Terje, surna inte till nu utan tänk Kistarakan, pärlemovit katana mot candyröd :D:D
såååådärja, nu tror jag den sura minen byttes mot en salig :tummenupp

Tror inte jag är så mycket bättre själv egentligen.
 

Scavenging

Friska fiskar simmar mot strömmen!
Gick med
14 Apr 2004
Ort
Stockholm
Hoj
MV agusta F4
De flesta i Stockholm verkar tycka att det är otäckt att köra i högerfilen. Så fort det finns fler filer än en så lägger sig "alla" i omkörningsfilen direkt även man kör i 85km/h på 90-väg. Det är mer regel än undantag man kör om på insidan då... Om det är exempelvis är trefiligt så är nästan alltid högerfilen den snabbaste. Sen behöver man kanske inte hålla dryga 200 km/h när man kör om på insidan, bara när man kör om till vänster =)
 

Dafe

Gudomlig sporthojare
Gick med
10 Feb 2007
Ort
Kungsängen
Hoj
KTM 690 Duke -10
Trodde det var ja, men jag körde åt andra hållet hehe, sen har ja ju ingen gixxer.
 

krille krokodil

turbo efter hoj eller hoj efter turbo,hm
Gick med
5 Jan 2006
Ort
sigtuna
Hoj
suzuki allt annat förnekas
De flesta i Stockholm verkar tycka att det är otäckt att köra i högerfilen. Så fort det finns fler filer än en så lägger sig "alla" i omkörningsfilen direkt även man kör i 85km/h på 90-väg.

Ja visst FAN är det konstigt. Har reflekterat på samma sak.
En grej till som kan reta gallfeber på mig är att vafan är det att titta på om några har krockat???? det är väl deras problem, varför måste folk va så jävla senationskåta? det är väl inget kul med att något har missat vägen lr träffat en medtrafikant, har dom inget annat att snacka med sin familj om på kvällen så man måste "köa" till sig uppslag, FAAN!!!!
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top