riktig idot i Helsingborg igår.

Status
Ej öppen för fler svar.

mrgsxr

Ny medlem
Gick med
14 Mar 2003
Ort
Kävlinge
Hoj
zx10r
Lägg av man måste få skoja till det ibland fan vi lever i ett så pass reglerat samhälle så hälfen vore nog!!!!
Ride fast, live free ( eller något åt det hållet). Fan vet jag , jag tycker bara det är ett orosmoment att hålla uppsikt över vart polisen håller hus :-(
 

Gummianka

Ny medlem
Gick med
13 Apr 2005
Ort
Helsingborg
Hoj
Kawasaki z750
Räknade du hur många han utsatte för fara? Lördag kväll 21.50 är väl inte så mycket folk ute, då förfestar ju alla? Spelar det roll? Kommer folk alltid hålla på så? Var det värre att dra rödljusen fort i stan än att bränna förbi boningshusen på Söderåsen i 200+? Har du aldrig gjort nåt dumt? Håller du alla trafikregler och hastighetsgränser?

Finns det viktigare saker i livet än att bry sig om vad för fel andra gör? Ja.

Öhhh vilket planet kommer du ifrån åhhh just det du var ju från LA :yoparty 21.50 en svinvarm lördagkväll det var knökat överallt och alla var på väg ut suck... nä faktiskt inte försöker inte köra 200+ på söderåsen och absolut inte i centrala helsingborg som en wannabe ghostrider.... finns det säkert men förbannad blev jag när någon beter sig som en supermes...

Nejdå, sånt folk finns inte. Fråga polisen i Helsingborg. Lördagar är det bara fylledrägg ute. :mattias

ännu en gång? que? haha i rest my case:pannkyss


ahhh muppen?:arsele
 
Last edited:

kenny_dff

A.C.A.B.
Gick med
15 Jun 2006
Ort
helsingborg
Hoj
Cbr 600 rr -03 Stunt Fighter
idiot, pucko, mupp?? Tss pajas du e Deejay Fucking tönt Ander haha nästa gång ska ja wheela naken med hjälmen bakåtfram i stadsparken :yoparty
 

imaster

Bah
Gick med
20 May 2005
Ort
Landskrona
Hoj
Tillsvidare hojlös
Öhhh vilket planet kommer du ifrån åhhh just det du var ju från LA :yoparty 21.50 en svinvarm lördagkväll det var knökat överallt och alla var på väg ut suck... nä faktiskt inte försöker inte köra 200+ på söderåsen och absolut inte i centrala helsingborg som en wannabe ghostrider.... finns det säkert men förbannad blev jag när någon beter sig som en supermes...

Hade du lagt ut en tråd här om det var en sportbil som gjorde detsamma? För jag tycker bilister i centrala Helsingborg gör samma saker mest hela tiden. De rödljusen i centrum verkar verkligen vara mer en rekommendation än riktiga rödljus. För oss som inte är vana vid storstadstrafiken så stannar man såklart vid ljusen men infödningarna gör inte det.

Har du inte viktigare saker att göra än att söka bekräftelse på din präktighet på ett internetforum kanske du ska se över ditt livs prioriteringar. Kör du själv aldrig för fort så är du en laglydig och duktig person men jag gissar på att du sysslade med liknande stunts när du var under 30 - mentalt.

ännu en gång? que? haha i rest my case:pannkyss

Kul att du kan ta ett skämt. Du är verkligen alldeles för uptight för ditt eget bästa.
 

Gummianka

Ny medlem
Gick med
13 Apr 2005
Ort
Helsingborg
Hoj
Kawasaki z750
idiot, pucko, mupp?? Tss pajas du e Deejay Fucking tönt Ander haha nästa gång ska ja wheela naken med hjälmen bakåtfram i stadsparken :yoparty

Nja låt oss hålla till idiot och pucko. ja wheela naken i stadsparken så blir jag jätteimponerad av hur mogen du är, nä som sagt jag skall inte vara den sämre... sedan heter jag inte ander.... utan andreas:tuttar

Hade du lagt ut en tråd här om det var en sportbil som gjorde detsamma? För jag tycker bilister i centrala Helsingborg gör samma saker mest hela tiden. De rödljusen i centrum verkar verkligen vara mer en rekommendation än riktiga rödljus. För oss som inte är vana vid storstadstrafiken så stannar man såklart vid ljusen men infödningarna gör inte det.

Har du inte viktigare saker att göra än att söka bekräftelse på din präktighet på ett internetforum kanske du ska se över ditt livs prioriteringar. Kör du själv aldrig för fort så är du en laglydig och duktig person men jag gissar på att du sysslade med liknande stunts när du var under 30 - mentalt.



Kul att du kan ta ett skämt. Du är verkligen alldeles för uptight för ditt eget bästa.

höhö skämta den dagen du kör över en 8 årig flicka när du skämtar vid rödljusen.... och ja samma sak gäller för dumma grabbar med sportbilar... och nee jag tror inte du känner mig personligen och har ingen aning om vem eller vad jag är och hur jag är...

så frågan är ... är det jag som vill ha ett gott rykte som mc förare och tycker det kastas aldeles förmycket skit på oss och att det i helsingborg inte hjälper speciellt mycket? nää inte moral tant... men jag vill köra hoj ett par år till innan moraltanterna stänger ner intresset för oss
 
Last edited:

imaster

Bah
Gick med
20 May 2005
Ort
Landskrona
Hoj
Tillsvidare hojlös
höhö skämta den dagen du kör över en 8 årig flicka när du skämtar vid rödljusen.... och ja samma sak gäller för dumma grabbar med sportbilar... och nee jag tror inte du känner mig personligen och har ingen aning om vem eller vad jag är och hur jag är...

Skämtar vid rödljusen? :va

Jag skrev just att jag stannar vid rödljusen men ser varje gång jag är i HBG nån som fuskar. Men jag tror fortfarande inte du hade lagt ut en tråd när en sportbil drar rödljusen. Du beter dig onekligen på internet som om du är riktigt uptight och präktig. Är du inte det i verkligeten, visa det på internet också. :tummenupp
 

überkill

Guest
och denna idiot förväxlas en annan med som råkade missa ett rödljus i Malmö - och kortet tog de direkt, nej alla härinne och även de som bor i Helsingborg har absolut inte behov av att hävda sig... MEN man kan råka göra lagbrott och förväxlas då med nämnda idiot till exempel:confused:
 

sgtpepper

Delivering excellence since 1974
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Triumph S3 -02, Honda XR650R -02
idiot, pucko, mupp?? Tss pajas du e Deejay Fucking tönt Ander haha nästa gång ska ja wheela naken med hjälmen bakåtfram i stadsparken :yoparty
Du besitter verkligen förmågan att uttrycka dig i skrift, låt mig gissa att du jobbar som journalist eller talskrivare?
 

Nicke

Raj raj raj
Gick med
9 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
SCOTT trampcykel :(, KTM 950SM 2006 såld, Triumph TT600 -01 såld, R1 -02 stulen
Jag skulle gissa på pressekreterare. Och acab är ju riktigt sorgligt. För tankarna till s.k. vitt skräp...

Du besitter verkligen förmågan att uttrycka dig i skrift, låt mig gissa att du jobbar som journalist eller talskrivare?
 

Shinyrubber

Ny medlem
Gick med
28 Apr 2007
Ort
Uppsala
Hoj
Husaberg 650-06
Seriöst ingen här inne kan väl förespråka att det som puckot i helsingborg gjorde var rätt? Han utsatte många för fara genom att kränga mot rött speciellt på kvällen när det rör sig mycket folk på stan?

lol.. du har verkligen förlite att göra.
e heltsäker på att den där killen som du såg säkerligen kommer läsa detta forum o skärpa sig.
hahahahahah
 

riverrafter

En afrikansk pungråtta
Gick med
6 Feb 2005
Ort
7:e våningen
Hoj
äldre Yamaha
hahaha

När min hustru såg bilden över axeln på mig vid datorn frågade hon förvånat:
Är du inne på ett moppeforum?

Säger mer om min hustrus motorcykelkunnande än bilden, men jag förstår hennes kommentar om man läser texten. Men kommentaren var rolig...

Den där hojen är helt klart mer potent att köra mot rödljus än min, jag blir lite avundsjuk faktiskt.:)

Dum fråga: Vad är den svarta bågen vid fotpinnarna för något?
(ser inte ut som en motorbåge)
 
Last edited:

Gummianka

Ny medlem
Gick med
13 Apr 2005
Ort
Helsingborg
Hoj
Kawasaki z750
lol.. du har verkligen förlite att göra.
e heltsäker på att den där killen som du såg säkerligen kommer läsa detta forum o skärpa sig.
hahahahahah

Läst det har han..... bättra sig? nääääeeeee tror inte det!!! hahaha:kulspruta :squid

Skämtar vid rödljusen? :va

Jag skrev just att jag stannar vid rödljusen men ser varje gång jag är i HBG nån som fuskar. Men jag tror fortfarande inte du hade lagt ut en tråd när en sportbil drar rödljusen. Du beter dig onekligen på internet som om du är riktigt uptight och präktig. Är du inte det i verkligeten, visa det på internet också. :tummenupp[/QUOTE

Måste ju säga... jag brukar aldrig gnälla när någon skojar till det.... däremot detta är den enda gång jag blev moraltanten som verkligen blev tjurig och gick därifrån med rullator. Mycket är coolt och ballt och snyggt att glo på men jävlar vad detta var onödigt i centrala helsingborg. det var bara för mycket....:tuttar
 
Last edited:

Gummianka

Ny medlem
Gick med
13 Apr 2005
Ort
Helsingborg
Hoj
Kawasaki z750
oj oj oj lite hård attityd de i tråden, tänkte bara tillägga att de inte var nån korsande trafik elr fotgängare o det skedde inte i 300kmh
vi får väl se om ja överlever morgondagens obligatoriska rödljuskörningar, ca 5 om dan blir de iaf i snitt

Lägger in en anmälan till min polare till polisen lycka till:)

im proud of you.... lyssnar inte gör som du vill... grymt:yoparty

oj oj oj lite hård attityd de i tråden, tänkte bara tillägga att de inte var nån korsande trafik elr fotgängare o det skedde inte i 300kmh
vi får väl se om ja överlever morgondagens obligatoriska rödljuskörningar, ca 5 om dan blir de iaf i snitt

var det folktomt på stan kring knutpunkten kl 20.30 en skitvarm lördag och tomma uteserveringar.... stan var helt öde....
 
Last edited:
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top