Riktigt bra trolleri (tjej)

Mr EmCom

Sporthojsnörd
Gick med
10 Jan 2006
Hoj
KTM 250 Freeride
Hade ju varit bra mycket bättre om hon varit snygg...

Och det sista tricket var rätt vidrigt. :gnissla

Last edited:

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Hoj
Rossis förra
Postade det där för 6mån sen, hade hon varit snygg hade det varit värt att kolla igen!!

crf 450

Ny medlem
Gick med
30 Aug 2004
Hoj
crf 450
Postade det där för 6mån sen, hade hon varit snygg hade det varit värt att kolla igen!!

aa o en annan som gillar partytricks gillar det halvnakna tricket för det är lite skills! hur den hamna där den e sista gången fattar ju vicken apa som helst men just när hon e halvnaken e faktiskt bra! jag såg framträdandet live i Ottawa för ett par år sen o det var bra stämning på det schappet kan jag meddela :D

/J

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
okej, ja e tjej. men ja brukar kunna förstå mig på sjuk humor. va d meningen detta skulle vara roligt? :va

hon kan ju inte ha tjänat många stålar på att va strippa, hon hade ingen snygg kropp ens. :va

Mr Helmut

Värmlänning i Dalarna
Gick med
29 Jun 2004
Hoj
YAMAHA FZ1 Turbo
okej, ja e tjej. men ja brukar kunna förstå mig på sjuk humor. va d meningen detta skulle vara roligt? :va

hon kan ju inte ha tjänat många stålar på att va strippa, hon hade ingen snygg kropp ens. :va

Kul för det är otippat och konstigt.

Varför måste hon vara ybernice?

loser

Född förlorare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 950 SM
Såg denna live på Pontus by the Sea för ett tag sedan. Gillar man burlesk varieté så bör man kolla på en show som heter Medium Rare när den dyker upp. Finns en del riktiga lågvattenmärken, men även en del sjukt skillade artister som är med.

TurboJugend

Ny medlem
Gick med
21 Dec 2003
Hoj
-
Jag minns den där från när internet var nytt. Jag är dock lite förvånad över hur sval respons den fått här på sporthoj/stefen&kristerfanclub.com.

duckie

sockersöt
Gick med
28 Feb 2004
Hoj
Street Triple R

Det är kvalitetshumor, det är kanske därför du inte fattar det.
Det roliga ligger bland annat i arenan hon framför sitt nummer.

Du verkar också ha totalt missat att det inte är ett strippnummer hon framför - hade det varit en yppig blondin som gjort tricket hade det fallit platt.

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Det är kvalitetshumor, det är kanske därför du inte fattar det.
Det roliga ligger bland annat i arenan hon framför sitt nummer.

Du verkar också ha totalt missat att det inte är ett strippnummer hon framför - hade det varit en yppig blondin som gjort tricket hade det fallit platt.

Står stripper magician.....iaf, jag kanske inte förstår mig på "kvalitetshumor" men av ansiktsutrycken på flera av hennes åskådare så var det många som blev mer chockade än tyckte det var roligt.

duckie

sockersöt
Gick med
28 Feb 2004
Hoj
Street Triple R
Står stripper magician.....iaf, jag kanske inte förstår mig på "kvalitetshumor" men av ansiktsutrycken på flera av hennes åskådare så var det många som blev mer chockade än tyckte det var roligt.

Det är inte strippandet som är huvudnumret, det är trolleritricket och hon använder sin kropp som redskap, i ett ickesexuellt syfte.
Och som jag skrev så är arenan (alltså stället och tillfället där hon framför sitt nummer) en del av det geniala - kvittot är just de chockade besökarna.

Nyheter
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka