nej det är inte dyrt att ringa längre. det var det på 70talet men inte nu för tiden.Bart skrev:Min flickvän är i Frankrike, Nån som vet hur mkt det kostar att ringa från Frankrike till Sverige?
Bart skrev:Min flickvän är i Frankrike, Nån som vet hur mkt det kostar att ringa från Frankrike till Sverige?
Bart skrev:Min flickvän är i Frankrike, Nån som vet hur mkt det kostar att ringa från Frankrike till Sverige?
Vet inte vilket bolag, men hon ringer från en "hem telefon".. vet att det kostar ca 1 kr min att ringa från sverige till frankrike, kanske är ungefär samma taxa där..Coola Ola skrev:Det beror ju helt o hållet på vilket telefonbolag hon ringer med, om hon ringer från en automat och ifall hon använder nån form av ring-billigt-kort. Så det är nog svårt att svara på.
Ok då kan hon gott ringa lite oftare Tack!crashtestdummy skrev:nej det är inte dyrt att ringa längre. det var det på 70talet men inte nu för tiden.
att ringa från frankrike är dock dyrare än att ringa lokalt i sverige. men det kostar å andra sidan 11 öre i minuten. så säg att det är fem gånger så dyrt till frankrike.
När jag bodde i USA så ringde jag till frugan i timtal och det var inte så farligt dyrt
David.
Funkar det? det kostar alltså ingenting?Miks skrev:Jag säger bara. www.skype.com
Bart skrev:Funkar det? det kostar alltså ingenting?
Bart skrev:Funkar det? det kostar alltså ingenting?
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|