Ringa från frankrike

Bart

Ny medlem
Gick med
13 Nov 2004
Hoj
Husa..
Min flickvän är i Frankrike, Nån som vet hur mkt det kostar att ringa från Frankrike till Sverige?

crashtestdummy

Ompa ompa.
Gick med
7 Mar 2005
Hoj
Husa 650.
Bart skrev:
Min flickvän är i Frankrike, Nån som vet hur mkt det kostar att ringa från Frankrike till Sverige?
nej det är inte dyrt att ringa längre. det var det på 70talet men inte nu för tiden.
att ringa från frankrike är dock dyrare än att ringa lokalt i sverige. men det kostar å andra sidan 11 öre i minuten. så säg att det är fem gånger så dyrt till frankrike.
När jag bodde i USA så ringde jag till frugan i timtal och det var inte så farligt dyrt
:3freak
David.

Coola Ola

Guest
Bart skrev:

Det beror ju helt o hållet på vilket telefonbolag hon ringer med, om hon ringer från en automat och ifall hon använder nån form av ring-billigt-kort. Så det är nog svårt att svara på.

Bart

Ny medlem
Gick med
13 Nov 2004
Hoj
Husa..
Coola Ola skrev:
Det beror ju helt o hållet på vilket telefonbolag hon ringer med, om hon ringer från en automat och ifall hon använder nån form av ring-billigt-kort. Så det är nog svårt att svara på.
Vet inte vilket bolag, men hon ringer från en "hem telefon".. vet att det kostar ca 1 kr min att ringa från sverige till frankrike, kanske är ungefär samma taxa där..

Bart

Ny medlem
Gick med
13 Nov 2004
Hoj
Husa..
crashtestdummy skrev:
nej det är inte dyrt att ringa längre. det var det på 70talet men inte nu för tiden.
att ringa från frankrike är dock dyrare än att ringa lokalt i sverige. men det kostar å andra sidan 11 öre i minuten. så säg att det är fem gånger så dyrt till frankrike.
När jag bodde i USA så ringde jag till frugan i timtal och det var inte så farligt dyrt
:3freak
David.
Ok då kan hon gott ringa lite oftare :) Tack!

Josafan

Vill ha sex(cylindrar) på två hjul!
Gick med
24 Feb 2004
Hoj
85 - FZ 750
Bart skrev:
Funkar det? det kostar alltså ingenting?

Polaren har tjej i Paris, det funkar förnämligt, han använder det varje kväll, jag har tom hört dom tjöta franska eftersom han inte har några hörlurar så går skiten genom högtalarna:

-Vålle vo?

chrtur

Ducati, Telisar, MTB och Stegjärn!
Gick med
8 Mar 2004
Hoj
Ducati Monster
Bart skrev:
Funkar det? det kostar alltså ingenting?

Det funkar helt ypperligt! Mellan datorer är det gratis och jag använder det även till vanliga telefoner och mobiler men då betalar jag en lokaltaxa.

/C

Bart

Ny medlem
Gick med
13 Nov 2004
Hoj
Husa..
ok... har laddat ner det nu, nu återstår det svåraste.. att förklara för henne hur hon ska göra..

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024