smilfinken
Gudomlig sporthojare
Ingen som hittills postat i den här tråden har ju blivit dödad av björn, så det är nog lugnt.Summering: Alla säger att det inte är någon fara.
Samtidigt har alla träffat på björnen! Hahaha
Ingen som hittills postat i den här tråden har ju blivit dödad av björn, så det är nog lugnt.Summering: Alla säger att det inte är någon fara.
Samtidigt har alla träffat på björnen! Hahaha
Ja det är så jag får tänka. Alla lever än idag!Ja, och det gick ju bra… coola djur.
Tvärtom faktiskt: Transylvanien.omg! Säg att detta är uppe i norr!!!
Transylvanien! Har en kul historia.Tvärtom faktiskt: Transylvanien.
Enligt hänt extra säkra rykten så blev Ivil dödad av en Björn här om dagen. Men känns fortfarande ganska lugnt när bara en som postat i tråden blivit dödad. Osäker om det var en brunbjörn, Björn Skifs eller en bumbibjörn.Ingen som hittills postat i den här tråden har ju blivit dödad av björn, så det är nog lugnt.
Oj vad du är rolig. Så skojig person som drar skämt. Riktigt finurligt skämt.Enligt hänt extra säkra rykten så blev Ivil dödad av en Björn här om dagen. Men känns fortfarande ganska lugnt när bara en som postat i tråden blivit dödad. Osäker om det var en brunbjörn, Björn Skifs eller en bumbibjörn.
Xjellkritik är däremot vanligt på SH.Kjellkritik på nätet är viktigt.
Där är medlemmarna på SH väldigt duktiga.Xjellkritik är däremot vanligt på SH.
Annars kan jag tipsa om en ny grej, hotell. Det är ganska skönt.Jag klarade mig!!! Jag lever! ? Ingen Björn, varg eller älg som hotade mig.
Dock kommer jag uppgradera liggunderlag och biltema-tält. Fy fan vad o-nice för Pappa Kurts rygg.
Och därtill ett fordon som håller vädrets makter ute. Varmt på vinter och svalt på sommaren. Stödhjul och ett plåtskal ökar säkerheten.Annars kan jag tipsa om en ny grej, hotell. Det är ganska skönt.
Jag har såna också och ibland är det riktigt skönt att inte vara blöt och kall när man kommer dit man ska.Och därtill ett fordon som håller vädrets makter ute. Varmt på vinter och svalt på sommaren. Stödhjul och ett plåtskal ökar säkerheten.
Jag försöker undvika att bli bekväm då det begränsar mitt liv. Jag har lärt mig att använda rätt kläder efter väderlek, det minskar risken för att bli blöt och kall. Men visst kan det finnas öl på hotellet också och risken för björn är naturligtvis mindre.Jag har såna också och ibland är det riktigt skönt att inte vara blöt och kall när man kommer dit man ska.
1: Det finns en anledning till att folk faktiskt kör med packväskor... överväg mjuka när du kör offroad.Denna premiärtur gav mig insikter.
1: Riktiga packväskor, värdelöst med allt annat på hojen förutom ryggan då.
2: uppblåsbart liggunderlag och längre tält. Så synd mitt tält bara är 2.10 vilket det inte är ens för jag är 188cm och får inte plats. Blir ett nytt tunneltält.
3. Gasolköket var kanon!!! Satan smidigt och roligt att laga mat på!
4: Julas torrmat is the shit! Bolognesen är ju 5/5!
5: Konserver är tunga
6: Ta inte med för mycket snacks
7: Se till att se ut ett vindskydd innan man börjar leta sovplats.
Med allt detta så kommer nästa campingtur bli en succe! Hoppas även den björnfri! Hehe
Denna premiärtur gav mig insikter.
1: Riktiga packväskor, värdelöst med allt annat på hojen förutom ryggan då.
2: uppblåsbart liggunderlag och längre tält. Så synd mitt tält bara är 2.10 vilket det inte är ens för jag är 188cm och får inte plats. Blir ett nytt tunneltält.
3. Gasolköket var kanon!!! Satan smidigt och roligt att laga mat på!
4: Julas torrmat is the shit! Bolognesen är ju 5/5!
5: Konserver är tunga
6: Ta inte med för mycket snacks
7: Se till att se ut ett vindskydd innan man börjar leta sovplats.
Med allt detta så kommer nästa campingtur bli en succe! Hoppas även den björnfri! Hehe
Många som gillar Real Turmat, lite dyra dock men många hävdar att det är värt sin peng. Ska prova!1: Det finns en anledning till att folk faktiskt kör med packväskor... överväg mjuka när du kör offroad.
2: Jag är 189 cm och har liknande problem i vissa tält - inte för att golvytan är för kort utan för att innertältet sluttar för brant över fotänden. Kika på tunneltält med raka gavlar på innertältet, typ Hillebergs Keron och Kaitum. Kolla begagnatmarknaden så kommer du undan med lägre pris.
3: Bra, oftast värmer man ju ändå bara vatten...
4: Prova Real Turmat!
5: ABBA-s mästarmakrill är värda sin vikt. Annars passerar man väl någon affär någon gång.
6: Helt obehövligt - mörk choklad till kaffet, jordnötter och russin räcker gott.
7: Det finns appar för sådant, men vindskydd använder man väl mest till rast om det regnar?
Stora Motorcykelkatalogen 2025
Nu går vi in i slutfasen gä... |
|
Aprilia Tuono 457
Efter framgångarna med spor... |
|
Moto Guzzi Stelvio Duecento Tributo
År 1825 öppnades det välkur... |
|
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|