Jag har inte köpt någon än.karlE skrev:den för 4500 tänkte jag på..va tror ni om den? någon som har köpt elelr provat den?
Jag beställde också en igår, och satte in pengar på hans postgiro till idag.Hornet_Fredde skrev:Har beställt en JH110X från Riskok, ska komma till Sverige i April.
Kommer att bli motard stuk på den på sommaren och isdäck på vintern.
ec2bme skrev:Jag beställde också en igår, och satte in pengar på hans postgiro till idag.
Har du fått nån typ av bekräftelse att du är med i omgång 4?
ec2bme skrev:Jag beställde också en igår,
Får min minicross i april oxå, fast ingen från riskok.....
Tänkte fråga dig om du vet nån bana som man kan köra på? Bor själv strax utanför Gbg, hade varit skoj om man kunde skrapa ihop ettpar o köra.... lr??
FiddeGlin skrev:Hade varit riktigt kul tror jag.ec2bme skrev:Jag beställde också en igår,
Får min minicross i april oxå, fast ingen från riskok.....
Tänkte fråga dig om du vet nån bana som man kan köra på? Bor själv strax utanför Gbg, hade varit skoj om man kunde skrapa ihop ettpar o köra.... lr??
Då är ju som sagt frågan var man ska ta vägen, och de beror ju på var man vill köra.
På en crossbana, i skogen, gokartbana, typ industriområde eller vad man nu har tänkt sig.
Så vad hade du tänkt dig?
ec2bme skrev:Hade varit riktigt kul tror jag.
Då är ju som sagt frågan var man ska ta vägen, och de beror ju på var man vill köra.
På en crossbana, i skogen, gokartbana, typ industriområde eller vad man nu har tänkt sig.
Så vad hade du tänkt dig?
Triumph Speed Triple 30 år
Tiden flyger, som man säger... |
|
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |