RJ på midlanda

Abloy

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawasaki KE 125 -81
Några bilder från kvällens åkning på mittsverigebanan. Nästa gång vill vi se fler Umebor på banan, RJ har nog plats för några hojar till på släpet om ni bjuder på en bulle eller två.

Bifogat

• 1.jpg
    1.jpg
    120.6 KB · Visningar: 83
  • 2.jpg
    2.jpg
    111.4 KB · Visningar: 75
  • 3.jpg
    3.jpg
    139.2 KB · Visningar: 74
  • 4.jpg
    4.jpg
    42.2 KB · Visningar: 64
  • 5.jpg
    5.jpg
    40.9 KB · Visningar: 71
  • 6.jpg
    6.jpg
    41.9 KB · Visningar: 88

RJ

God & glad kexchoklad!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
2 st Kawasaki KX450F 12:a och 09:a
Tack för filmen och bilderna Abloy! :tummenupp Filmen gjorde att man fick moto-gp vibbar, coolt...
Jaha alla umebor med licens hur många licensträningar har ni tänkt åka i sommar? Själv gick jag licenskursen för några veckor sedan och tyckte det var hög tid att ta reda på hur en licensträning fungerar. Visst kan de tyckas lite knäppt att åka totalt nästan 50 mil för 4 timmars körning. 4 timmar kan låta lite men jag lovar, det är mycket körning.
Kontentan av kvällen är: bra väder, mycket körning, körningen börjar stämma allt bättre, prövade en R6=skitkul, min matematik var inte på topp i slutet av kvällen och till sist alla trevliga människor man träffar på en sådan här körning.
Resan hem var väl inte alltför upphetsande, det tog en jäkla tid att åka genom Härnösand pga beläggningsarbeten. Kl. 23:55 backade jag upp på garageinfarten. Jag hade i alla fall en kanontrevlig kväll och kommer att göra om detta inom en snar framtid. :)

ThomasS

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
zx10r
"Visst kan de tyckas lite knäppt att åka totalt nästan 50 mil för 4 timmars körning."

Nej då ser det mer som ett tecken på bra omdömme :)
Nästa steg är väl att investera i ett säsongskort och komma ner varje tisdag?

RJ

God & glad kexchoklad!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
norrlansguld skrev:
"Visst kan de tyckas lite knäppt att åka totalt nästan 50 mil för 4 timmars körning."

Nej då ser det mer som ett tecken på bra omdömme :)
Nästa steg är väl att investera i ett säsongskort och komma ner varje tisdag?
Det vore ju inte helt fel! Problemet är hur jag motiverar det för familjen sedan var det ju ett annat litet problem, pengar. Skall höra med huvudsponsorn om vi kan utveckla samarbetet med ett litet besinkort också, OKQ8 duger. Krediten skulle kunna sättas till, NO LIMIT... :tummenupp

Abloy

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawasaki KE 125 -81
RJ skrev:
Problemet är hur jag motiverar det för familjen......

Ta med familjen och de kan besöka IKEA medan du snurrar runt på banan, blir nog inget problem att få med dem om du lägger upp det på rätt sätt. Tänk vad mycket skoj de kan lasta in i släpet på vägen hem.

Ska försöka klippa ihop en liten film när jag får tid.

ThomasS

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
zx10r
Abloy skrev:
Ta med familjen och de kan besöka IKEA medan du snurrar runt på banan, blir nog inget problem att få med dem om du lägger upp det på rätt sätt. Tänk vad mycket skoj de kan lasta in i släpet på vägen hem.

Ska försöka klippa ihop en liten film när jag får tid.

Då uppkommer ett nytt bekymmer, den stora utgiften då blir inte däck och bensin åt RJ utan allt som köps på Ikea som RJ inte visste att dom behövde.

Abloy

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawasaki KE 125 -81
norrlansguld skrev:
Då uppkommer ett nytt bekymmer, den stora utgiften då blir inte däck och bensin åt RJ utan allt som köps på Ikea som RJ inte visste att dom behövde.

Tänkte mer att en påse värmeljus och några förvaringslådor och nya lysrör till garaget skulle räcka.

RJ

God & glad kexchoklad!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Tack grabbar för att ni är så vänliga och planerar mitt familjeliv kontra bankörning. :tummenupp :lol
"en påse värmeljus och några förvaringslådor...", klockren! :tummenupp :D
Ser fram emot filmen! :)

RJ

God & glad kexchoklad!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Zvugge skrev:
Men...Du ligger ju efter RJ :hihi
Jo jag vet, det är bara därför Abloy har så rackarns bra och snabb hoj... :rolleyes: ...nästan lika bra som min...
Väntar med spänning på filmen! :)

KennethN

N-TRADE RACING
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
BMW S1000RR -2015
Roligt att du kom ned hit och hälsade på oss :)
Kanske nån fler skall haka på nästa gång?

Suzukiman

Love racing
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen hoj föt tillfället
Till vårat försvar så är bussen på rep och just nu har den körförbud. Sedan ska vi nog ned 7-8 Juli då Tokroligt hyrt banan.
Men vi var ner ifjol på en tisdagskörning och mycket körning blir det även om det "bara" är fyra timmar. Men det är ju fyra fria timmar, så man hinner bli trött. Räknar man ihop dom timmar man får på en "vanlig" körning med grupper. Så tror jag knappt att du kommer upp i fyra timmar totalt.

Nackdelen är som RJ nämt att det är inte lika roligt att köra hem som ner :3freak

Olof Eriksson

1 0lof 3riksson
Gick med
12 Oct 2003
Hoj
Alice Racing Aprilia SXV450 07, KTM 200 SX (SM) 04
Å hej vad det går! :tummenupp

Jag blev impad hur fort du vek över hojjen från höger till vänster, jag är ju fan farfar i jämförelse, å jag kör ju 80kg lättare hoj!

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning