Några bilder från kvällens åkning på mittsverigebanan. Nästa gång vill vi se fler Umebor på banan, RJ har nog plats för några hojar till på släpet om ni bjuder på en bulle eller två.
Det vore ju inte helt fel! Problemet är hur jag motiverar det för familjen sedan var det ju ett annat litet problem, pengar. Skall höra med huvudsponsorn om vi kan utveckla samarbetet med ett litet besinkort också, OKQ8 duger. Krediten skulle kunna sättas till, NO LIMIT...norrlansguld skrev:"Visst kan de tyckas lite knäppt att åka totalt nästan 50 mil för 4 timmars körning."
Nej då ser det mer som ett tecken på bra omdömme
Nästa steg är väl att investera i ett säsongskort och komma ner varje tisdag?
RJ skrev:Problemet är hur jag motiverar det för familjen......
Abloy skrev:Ta med familjen och de kan besöka IKEA medan du snurrar runt på banan, blir nog inget problem att få med dem om du lägger upp det på rätt sätt. Tänk vad mycket skoj de kan lasta in i släpet på vägen hem.
Ska försöka klippa ihop en liten film när jag får tid.
norrlansguld skrev:Då uppkommer ett nytt bekymmer, den stora utgiften då blir inte däck och bensin åt RJ utan allt som köps på Ikea som RJ inte visste att dom behövde.
Jo jag vet, det är bara därför Abloy har så rackarns bra och snabb hoj... ...nästan lika bra som min...Zvugge skrev:Men...Du ligger ju efter RJ
Abloy Bjuder på en kexchoklad vid nästa körning!Abloy skrev:
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |