Rm-z450

Hinkas

Sege säger: KÖR!
Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Mellan hojar
Är en sådan något att ha? Har suttit och bläddrat runt diverse sidor och snubblade över en 05'a som tydligen bara gått två timmar, plus att den har motardkit, så jag kan leka av mig både i skog och på gata, självklart så ska den reggas och sådant innan man kör på gata :mattias
Så, är den något att ha, smidig i skogen att leka med och sådant? Hur är det med servicar och sådant?

Kai

Motardare
Gick med
14 Mar 2003
Hoj
Suzuki 450
Jag har 2st som fungerar utan problem. Bra med pulver över hela registret är kul på cross eller motardbanan men som enduro är den lite för vass. Servicear är som på vilken annan avancerad cross som helst (CRF450/YZ450), väldigt noga att du sköter rätt och ganska ofta alltså.

Den går att enduroregga om den är svensksåld, LV reg går inte.

Köp köp köp köp :tummenupp

Hinkas

Sege säger: KÖR!
Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Mellan hojar
Kai skrev:
2318967 Jag har 2st som fungerar utan problem. Bra med pulver över hela registret är kul på cross eller motardbanan men som enduro är den lite för vass. Servicear är som på vilken annan avancerad cross som helst (CRF450/YZ450), väldigt noga att du sköter rätt och ganska ofta alltså.

Den går att enduroregga om den är svensksåld, LV reg går inte.

Köp köp köp köp :tummenupp

Jag har ju kört 250 2-takt i skogen, sukka det också, och det går ju bara man är försiktig, så det ska nog gå med en sådan här också. Lite långt till närmsta motardbana men däremot så har vi ju en fin crossbana som man kan vara och leka på... Får kika om det går att köpa den som jordbrukstillbehör eller något :tummenupp

Nyheter
EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha