Road rash queen - Nyttig läsning!!

BENEDICT

Max 80 på 90
Gick med
8 Feb 2006
Hoj
Crescent kompakt
philiph skrev:
2526539 vette fan om jag tycker synd om henne..

e man så jävla dum att åka utan skyddskläder så hajar man väl att det kan hända nåt!!

jävla puckon där på andra sidan vattnet!:näsblod

Ta en kurs i empati, idiotjävel. Bara för man inte har skyddskläder är det inte rätt att man vurpar.

Tänk om du cyklar, inte har hjälm, slår i skallen och blir hjärndöd. "Du förtjänade det".

Perspektiv gubben...

igelhammar

gud är bedragare......
Gick med
7 May 2003
Hoj
yz 144,piaggio 125....
och nu i efterhand när hon blivit "klok" så väljer hon ett råsa-lila skinnställ fem nr för stort,korkade jänkeluder....
hon var väl så full med silicon så hon inte nåde runt föraren...

Mikey

Bygger om allt!
Gick med
8 Mar 2003
Utanför Örebro med min familj på vår gård!
Hoj
Honda Hybrid, byggd av 919,954, VFR800 + mycket eget!
igelhammar skrev:
2527744 och nu i efterhand när hon blivit "klok" så väljer hon ett råsa-lila skinnställ fem nr för stort,korkade jänkeluder....
Du måste ju ändå SKÄMTA :mad:

Stackars tjej alltså. Hon kommer ha men för livet pga ett misstag...inge kul!
Har skjutsat folk utan skinnställ och kör själv utan ibland...dumt som fan.

Men jag tar inte på mig full utrustning för att köra ett par kilometer i 50km/h (i stan) till gymmet eller polarn...och jag ÄR medveten om risken!

Last edited:

Linusp3

Ride me like you stole me!
Gick med
22 Aug 2005
Hoj
Honda XRV 750
igelhammar skrev:
2527744 och nu i efterhand när hon blivit "klok" så väljer hon ett råsa-lila skinnställ fem nr för stort,korkade jänkeluder....

Jag är böjd att hålla med vbg_snake, vissa här inne borde verkligen träna på empatin. Eller kanske tillochmed gå en kurs i social kompetens. Man skrattar inte åt andra som slår sig. Basta!

Igelhammar, nästa gång kan nån du känner förolyckas, keep that in mind... :mad:

Och kom inte och säg att "det var bara ironi". Den säkerhetslinan är uttjatad!

Danne S

Sporthojsnörd
Gick med
26 Mar 2005
Hoj
Nada
Fajjerblejd skrev:
2526669 Min tjej har inget skinnställ och tjatar jämt om att åka en sväng, men jag vägrar. Jag har funderat på att ta me henne men efter den läsningen kommer jag defenitivt inte att ge efter. Tack!

Du får väl fixa henne ett ställ, ett beggat flickställ är ju inte sååå dyrt :tummenupp

Solid snake

Guest
igelhammar skrev:
Ja fyfan, är det för stort så kan man ju lika gärna åka utan! :dummer

relentless

Medlem
Gick med
27 Jan 2005
Hoj
R6RR 2008
vbg_snake skrev:
2527693 Ta en kurs i empati, idiotjävel. Bara för man inte har skyddskläder är det inte rätt att man vurpar.

Tänk om du cyklar, inte har hjälm, slår i skallen och blir hjärndöd. "Du förtjänade det".

Perspektiv gubben...

det e klart att jag inte önskade henne en krasch! :confused: .. det e förjävligt när olyckor händer..och med lite förstånd och tanke så hade nog tjejen klarat sig utan större skador eftersom hon mest var skrapad..men om man sätter sig på en hoj med shorts och linne så tycker jag att man är ganska korkad om man inte kan föreställa sig hur man kommer klara sig vid en krasch

man kan aldrig förutspå vad som händer i framtiden, men man kan försöka tänka lite på vissa saker så kanske man kan få bort några potentiella avlivare..

empati har jag ...jag tycker synd om dig som kallar mig för idiotjävel..
du måste ha problem med ilskan.. :D

hört att det finns kurser för sånt med :tungan

Mitra

Cava Leonem, 119.1 db
Gick med
29 Oct 2005
Hoj
Kawasaki ZZR600
sandstream skrev:
2527425 "A while back, the Speedfreak staff was cruising the internet, when we came upon a photograph. A pretty blonde girl in a topless photo."

Nå, vart fan är :tuttar

image1.jpg

relentless

Medlem
Gick med
27 Jan 2005
Hoj
R6RR 2008
Fabbe skrev:
2526651 Kom igen nu.. Det är förjävla tråkigt att olyckor ska ske.. Sen är det korkat att åka utan skyddskläder.. men fortfarande synd för det :)

självklart! :tummenupp

tycker bara det där jävla "live forever" syndromet i staterna e helt sjukt..
man e typ coolare ju mindre skydd man har på sig.. :dummer

Mr Helmut

Värmlänning i Dalarna
Gick med
29 Jun 2004
Hoj
YAMAHA FZ1 Turbo
philiph skrev:
2532923 det e klart att jag inte önskade henne en krasch! :confused: .. det e förjävligt när olyckor händer..och med lite förstånd och tanke så hade nog tjejen klarat sig utan större skador eftersom hon mest var skrapad..men om man sätter sig på en hoj med shorts och linne så tycker jag att man är ganska korkad om man inte kan föreställa sig hur man kommer klara sig vid en krasch

Självklart hade det gått bättre för henne om hon haft full skydsutrustning men fatta vilken fart man ska ha för att glida/rulla 170 meter!

Jävligt starkt av henne att orka gå igenom allt och fortsätta åka motorcykel sen också.

Bara jag som la märke till dämparna som sticker upp som fan, borde ju lätt kunna vobbla om hon inte sänkt bak. Får hoppas för hennes skull att hon sliper genomlida samma sak igen.

Eniac

Hojåkare i exil
Gick med
13 Sep 2006
Hoj
ja det vore najs... :(
Fajjerblejd skrev:
2526669 Min tjej har inget skinnställ och tjatar jämt om att åka en sväng, men jag vägrar. Jag har funderat på att ta me henne men efter den läsningen kommer jag defenitivt inte att ge efter. Tack!

Var i samma situation som du och gav alltid samma svar till henne. Nej!
Dock så fyllde hon år, så då tog jag med henne till en Mc-butik utan att säga vart vi skulle. Åkte ett antal mil så hon trodde jag kidnappat henne. =D

Handlade skinnställ och ordentliga skydd till henne, så nu kan vi åka.

Tycker de som tar med passagerare utan skyddskläder borde tänka till en och tre gånger innan.

Tråkigt med tjejen i texten. Hon skall vara lycklig att hon lever, men det var korkat av henne att åka med utan riktig utrustning.

Nyheter
Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!