Roadracing-SM Linköping 14-15 juni

Nämen fy fan! LÄKTARE! Fina sådana! Och en relativt bra placering! Fundera även på att sätta permanenta läktare i backen utmed långrakan och kikanen, där det oftast är mest action, tror jag.

Jag planerar komma lördag om allt går som det ska!

Kan också berätta att jag har Lokal-TV på här nån timme i bakgrunden, än så länge har ett reportage om helgens tävlingar och RR i stort visats åtminstone 5-6 ggr.

Tidningarna täcker det imorgon och facebook brukar fylla sin funktion rätt bra också om man vill.

Håll tummarna för att vädret blir bra och att läktarna inte räcker till nu!

Kan också berätta att jag har Lokal-TV på här nån timme i bakgrunden, än så länge har ett reportage om helgens tävlingar och RR i stort visats åtminstone 5-6 ggr.

Tidningarna täcker det imorgon och facebook brukar fylla sin funktion rätt bra också om man vill.

:tummenupp:tummenupp:tummenupp:tummenupp:tummenupp:tummenupp:tummenupp:tummenupp:tummenupp:tummenupp:tummenupp:tummenupp:tummenupp:tummenupp:tummenupp:tummenupp:tummenupp:tummenupp:tummenupp:tummenupp:tummenupp:tummenupp:tummenupp:tummenupp:tummenupp:tummenupp

Vilken kanal är det?

Vilken kanal är det?

Lokal-TV i Sporten på 24Corren och 24NT.

Imorgon fredag så kommer även ett rep i SR P4 från ca 8.15 - 8.50.

Samt lokalpressen i Lkpg och Nkpg i fredagsupplagorna.

Det var också ett mindre rep i Extra östergötland (gratistidning på tåg, bussar & spårvagnar etc) i veckan.

Uppföljning i dito samt Lkpg-posten under nästa vecka också.

Exponeringen är bra, styrningen av det sisådär.. Vi får se om det ger något och i så fall vad i konkurrens med lite andra större event samma helg.

En önskan och uppmaning, framförallt till er i närområdet, är att dela FB-inlägg och event som kan fånga era FB-vänners intresse. Värdet av den virala spridningen är skyhögt i kronor räknat och ger ofta ett hyfsat bra resultat mot låg insats.

Hoppas ni alla får en strålande helg i Linköping, själv kan jag tyvärr inte vara med, men kommer att följa det hela på Amigoo, FB och såklart genom all enastående mediabevakning ;)

"Menade han verkligen 250?!?!?!" :Bugar

Måste tillägga att det e grymt skoj att folk kommer och intervjuar. Fan lyckas LMS på riktigt med att locka dit folk? Imponerande!

Last edited:
Fan, snart är det dags....! :tummenupp

Italienskans inkontinensproblen ska nu förhoppningsvis vara lösta...

Knappt nån träning alls, ny cykel och bara massor av strul under hela våren, så vi kommer vara taggade som fan.... :D

Var där eller var fyrkantig!!!!!

Vi kommer vara där i alla fall, italienskan och jag... :tummenupp

View attachment 407275

Macke, vad snyggt det ser ut. Bra jobbat!!! Lycka till. Bra jobbat av LMS också!

Som besökare idag vill jag ha lite förhandsinformation. Vem var snabbast igår? Skandaler? Vem låg i gruset? Vem var regnmästaren?

Det borde bubbla i tråden med info..

?

Tja, jag anlände för en timme sen och nu håller mitt tält på att blåsa bort medans mina däck blir lite ljumna. . . . Ska ut om en halvtimme så det är lugnt. . . .ungefär.

uploadfromtaptalk1402755703531.jpg

Linköping bjuder alla på strålande sol. Alla är med nöjda med att ha glömt solskyddsfaktor, inkl signalkräftan bakom tangentbordet!

Skitkval, skitrace, skithoj, skitdag! Nu ska jag duscha, käka och sova och glömma bort att lördagen 14/6-14 ens har existerat! :@

Nyheter
BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Sveriges vägar i allt bättre skick

Foto: Liza Simonsson Utv...

H-D Euro Festival i Port Grimaud 8-11 maj

Nu börjar det närma sig för...

Norrtälje Custom Bike Show