alve
SST 600 #3
Vilken gay tråd, jag älsker den...
trevligast är trådskaparen,fråga fast freddy.han gillade han så mycket att han valde att åka europa runt i en husbil,det är kärlek det
det är lite som att komma hem varje vår när man ses i depån,nu gråter jag för hela vintern är kvar
...Jag beundrar Stoner som kom tillbaka fast ingen (inklusive mig själv) trodde att det skulle gå. ...
Jag beundrar Stoner som kom tillbaka fast ingen (inklusive mig själv)
trodde att det skulle gå.
Jag avsåg comebacken, min käre WatsonOm du bemödar dig att kolla i IVECO GP tråden så hittar du ett antal som trodde på Stoner.
Puss på flinten
Stämmer bra det, Mamola körde Cagiva på Anderstorp på den svart/vita tiden, såg det live från NGK läktaren.Bröderna Castiglioni, Varese, underbara entusiaster som gång på gång bränner av familjeförmögenheten och andras pengar på racing och åter racing. Vem kommer inte ihåg Cagiva i 500 cc med b.la Kocinski och Lawson?
Tror även R.Mamola körde för dem en sväng.
Cagiva tävlade mer eller mindre osponsrade och höll på ta Ducatifabriken med sig i fördärvet. Sista året "sponsrade" t.o.m Honda dessa entusiaster genom att "slänga" racedäck i sopcontainer och tipsa Cagivastallet. Enligt paragrafryttarna fick Honda absolut inte ge sina däck till annan part.
Skulle Claudio få ihop ny förmögenhet är jag övertygad om att han skulle göra samma sak igen. Med jämna mellanrum dyker han upp med nya vilda planer/övertagande/konkursfärdig.
/A
Stämmer bra det, Mamola körde Cagiva på Anderstorp på den svart/vita tiden, såg det live från NGK läktaren.
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |