GSXR1100R
The older i get the faster i was
Ligger som vanligt på er favve server www.ketogan.com under videos brevid fälgarna.
Jäklar va Alkishajen kör fort
Robban fick revenge på Knudan, nästan iafDon Quixote skrev:Schysst film. Robban är för långsam om Mozzbergh kan ta sig förbi sådär
Haha, det va första gången jag åkte falken... Evighetsgammal film alltså. Det gick så dåligt så jag inte ens brytt mig om att köra över till min egen dator...GSXR1100R skrev:Ligger som vanligt på er favve server www.ketogan.com under videos brevid fälgarna.
Ja det vill jag lova, du är übersnabb nu och Mozzbergh & Sölebo sliter sitt hår, kul att se dig växa som RR förare, att du dessutom fortfarande fuskar med SM i motorcross gör inte saken sämrealakhai skrev:Haha, det va första gången jag åkte falken... Evighetsgammal film alltså. Det gick så dåligt så jag inte ens brytt mig om att köra över till min egen dator...
Ozo ligger det på ett band Micke får tag på... Illa, illa!! Bjuder på den iaf, nu går det lite fortare kan jag lova!!
Tack Bjölle, hoppas ni får ihop fler Retarder till nästa körningBjölle skrev:Mycket trevlig tittning!
GSXR1100R skrev:...att du dessutom fortfarande fuskar med SM i motorcross gör inte saken sämre
Robban sprängde motorn när han låg 2:aoscar skrev:Vafalls!!!!? Vad är det du säger???
GSXR1100R skrev:Robban sprängde motorn när han låg 2:a
I Lördags, inte mycket att titta på, en massa jordfräsar bara.oscar skrev:När? Var? Hur? Fan att man inte har fått veta detta, hade ju varit jäkligt kul att se!
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|