RoH camp på Knudan 1/6 med Sydskanes Emse

GT

Absolut kortast.
Gick med
29 Nov 2010
Hoj
CBR600RR - Pink Kitty Edition
Behöver nya knäpuckar! Nån som vill byta? Snyggt slitna i värsta racingstuk. Passar perfa vid mojjen!

Ripster

Crash boom bang
Gick med
13 Aug 2009
Hoj
Japanese steeeeeel
då var framdäcket bytt inför morgondagen, hojen känns mycket bättre nu så det ska bli kul å se vad det kan få för effekt på varvtiderna. Ses på knudan imorgon allihopa!!

ps. Indian ingen efteranmälning tyvärr

Indian

Ny medlem
Gick med
12 Sep 2009
Hoj
Honda Cbr1000rr -09
Ripster... Vad hände sista passet?? Varför såg jag inga flaggor??

Ripster

Crash boom bang
Gick med
13 Aug 2009
Hoj
Japanese steeeeeel
jag testade gräset som flyktväg i hårnålen, låste blicken på curbsen å naturligtvis hamnade jag där också, så jag körde rakt fram på gräset å stannade där lugnt å stilla, flaggvakterna måste ha haft tetrisduell eller nått för inte fan regerade dem, inte ens när jag tutade på dem, ville ha ögonkontakt med dem så de kunde vinka ut mig på banan, å framför allt få ut gulflagg så alla inte skulle få sig en överraskning. tillslut vaknade flaggisarna å fick ut gulflaggen ungefär samtidigt som jag körde ut på banan igen

Indian

Ny medlem
Gick med
12 Sep 2009
Hoj
Honda Cbr1000rr -09
Ahhhh.... Jag blev lite förvånad över att se dig där ute och konstaterade att jag NOG inte sett fel när jag såg spåret ut i gräset varvet efteråt. Näe kändes som alla var mest på väg hemmåt när vi körde i slutet. Fick tuta upp depåutsläpp en gång oxå för att våga komma ut igen. Tur att det gick så väl iallafall!!

GT

Absolut kortast.
Gick med
29 Nov 2010
Hoj
Så om jag förstått det hela rätt? Du körde rakt fram i hårnålen, ställde dig på gräset och väntade sedan på att köra ut på banan igen? Ser du inte rakt ut i banan om folk kommer om du står på gräset i hårnålen?

Vilken curbs fäste du blicken på? De på utstidan? :3freak

GT

Absolut kortast.
Gick med
29 Nov 2010
Hoj
jag testade gräset som flyktväg i hårnålen, låste blicken på curbsen å naturligtvis hamnade jag där också, så jag körde rakt fram på gräset å stannade där lugnt å stilla, flaggvakterna måste ha haft tetrisduell eller nått för inte fan regerade dem, inte ens när jag tutade på dem, ville ha ögonkontakt med dem så de kunde vinka ut mig på banan, å framför allt få ut gulflagg så alla inte skulle få sig en överraskning. tillslut vaknade flaggisarna å fick ut gulflaggen ungefär samtidigt som jag körde ut på banan igen

Ok. Så som du skrev förstod jag det som att du körde rakt fram eftersom att du skrev att du anvönde gräset som flyktväg i hårnålen. :)

Nyheter
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras