RoH kamp Sturup 29/4

Ripster

Crash boom bang
Gick med
13 Aug 2009
Hoj
Japanese steeeeeel
från hemsidan:

Marknadsplatsen
Om du vill sälja din plats, är detta endast tillåtet via marknadsplatsen och då till en kostnad av 50 SEK/poäng. Då du lägger ut din plats till försäljning är turordningen så att först efter det att körningen är fullbokad så kommer din plats att kunna väljas av annan part. Du har möjlighet att sälja din plats fram till dess bokningen stänger för körningen.

Maverick_ou812

There's a new kid in town
Gick med
30 Sep 2004
Med Tingeling, Sara,Casper och Nora in da bakery.
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
Hur gick det då?
Lite rapporter tack, var det torrt eller blött? Fick Riddick fika eller gazza? Var GT snabbast eller lyckades Andre_A supermotarda sig runt som en oljad blixt? Såg -Sebbe- sugen ut? Fick Rippe kört sina sista varv i glädjerus innan OP?

Ripster

Crash boom bang
Gick med
13 Aug 2009
Hoj
Japanese steeeeeel
Hur gick det då?
Lite rapporter tack, var det torrt eller blött? Fick Riddick fika eller gazza? Var GT snabbast eller lyckades Andre_A supermotarda sig runt som en oljad blixt? Såg -Sebbe- sugen ut? Fick Rippe kört sina sista varv i glädjerus innan OP?

Eftersom du mår illa av facebook kommer här en kopia därifrån

Dagens körning på Sturup raceway kan sammanfattas med två ord: sann glädje. Som jag har saknat bankörningen :) Första passet kändes som Bambi på hal is med en bästa tid av 1.54 (buuuuu) helt ny bana + ringrostig. Andra passet gick betydligt bättre men fortfarande 1.54 tider. Under det tredje passet fick jag låna Henrik Kapten Bosse Anderssons lilla ninja 250r. Ingenting händer när man drar i rullen men fy helvete vilken rolig hoj i kurvorna. Från att ha blivit omkörd av typ alla låg jag helt plötsligt å rundade folk på yttern. Efter 1 varv kände jag rejält förtroende för hojen å började gradvis att öka tempot, framför allt använda bromsen mindre. Tyvärr ingen laptimer men det borde ha blivit en skaplig tid iaf. Sista gick riktigt bra med bra flyt å fett leende på läpparna. Bästa tid blev 1.34. Rätt nöjd med utvecklingen under dagen. Nu ska det börjas sparas till en egen liten 250 för satan i gatan va den var rolig och framför allt lärorik att köra på.

GT

Absolut kortast.
Gick med
29 Nov 2010
Hoj
CBR600RR - Pink Kitty Edition
Jag blev faktiskt lite förvånad igår, framför allt för att jag såg Zmurfens "lilla" släp på sturup. Och ja, där stod ju zmurfamoppen fint placerad på depåstöd med klisterlapp i fronten. Men ingen zchmurf? Och vad jag förstod inte ett enda pass blev det kört? :confused:

GT

Absolut kortast.
Gick med
29 Nov 2010
Hoj
CBR600RR - Pink Kitty Edition
Denna bilden får sammanfatta tills jag orkar skriva en racerapport. Dumma Riddick dock, ligga i vägen när jag ska klippa apex. Aja, det gick ju på yttern med. :banana

Bifogat

• uploadfromtaptalk1335765570770.jpg
    uploadfromtaptalk1335765570770.jpg
    16.1 KB · Visningar: 94

#57 Thundrace

Ny medlem
Gick med
6 Apr 2005
Hoj
Ducati 1098S
Jag blev faktiskt lite förvånad igår, framför allt för att jag såg Zmurfens "lilla" släp på sturup. Och ja, där stod ju zmurfamoppen fint placerad på depåstöd med klisterlapp i fronten. Men ingen zchmurf? Och vad jag förstod inte ett enda pass blev det kört? :confused:

Var inte zmurfens hoj utan min,och den var ute och åkte hej vilt... zmurfen har en sukka... var inte en sukka som stod där...:tummenupp
IMG_3805_1296x864-1.jpg

Last edited:
Gick med
12 Jul 2003
Hoj
The Beast

Kör inte på sturup.

Nyheter
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...