jpe70
Twinverkstan
Trx850 eller liknande.
Jag provade med CBR600 i Bilsport&MCs "Beräkna pris"-funktion men det fungerade inte så jag gissar att de tycker att den är för kul för att de ska vilja försäkra den.
Jag får prova att ringa Svedea!
Jag provade med FZR1000 i Bilsport&MCs "Beräkna pris"-funktion men det fungerade inte så jag gissar att de tycker att den är för kul för att de ska vilja försäkra den.
Var har du den försäkrad så billigt?
Mvh,
Ingvar
GSX 1100f vill jag minnas som en rätt kul sporttourer och Suzukis luft/oljekylda 1100-motor är ju en skottsäker klassiker med bra tryck i.
1100F har en tjänstevikt på 270 kg. Visst är motorn fin men jag hade nog inte klassat den som "kul", sen kan man givetvis ha olika uppfattning om det. Vad jag minns var den mest tung utan att vara särskilt bekväm.
Det är en XT du ska ha, tjejorna blir som galna!
View attachment 420606
1100F har en tjänstevikt på 270 kg. Visst är motorn fin men jag hade nog inte klassat den som "kul", sen kan man givetvis ha olika uppfattning om det. Vad jag minns var den mest tung utan att vara särskilt bekväm.
RD350LC hade jag iofs kunnat leva med men den lär väl inte heller gå att classicaförsäkra?
Trx850 eller liknande.
Min är en FZR1000-89 försäkrad hos trygg hansa helår helförs ej avställningsbar.
Bilsport har jag för mig att de inte tog FZR när jag kollade för "några" ehm kanske många år sedan.
Sena 60S intercom
Sena 60 S med förbättrad Me... |
|
Triumph Speed Triple 30 år
Tiden flyger, som man säger... |
|
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|