FettSnok
96% enligt läkaren
Räkna med ca 2k. Om de sitter på hojen dvs.
Om du vill köra och inte mecka samt ha låga försäkringspremier därtill rolig hoj för 30 kr börjar det bli svårt.
Man kan såklart diskutera vad som är roligt men i min värld med dessa kriterier skulle jag titta på.
Suzuki GSR 600
Honda Hornet 600/900
Yamaha FZ 6
Kawasaki 750
Alla dessa hojar är fullt moderna och rullar många problemfria mil med vanlig service.
Personligen skulle jag inte ens titta på en 17 år gammal R6:a- men det är jag det.
Ta ett sms lån så du kan köpa en riktig hoj ������
Har ingen egen erfarenhet av z750 men den har ett rykte att vara princip skottsäker dock så är den lite tyngre än sina konkurrenter. Delar och service är garanterat inget problem.
Ja nu får det vara slut på detta velande och nystartade av trådar
Smsalåna... kör bara kör säsongen är ju igång
Fighterbyggd sporthoj för knix?
Ehm, nej?
En goldwing lär göra jobbet bättre.
En sporthoj är alltid sporthoj, med eller utan kåpor.
950/990 SM men då får du ju råna en bank, lite!
Men annars, knix wheelie ja det låter ju verkligen som en motard vore något.
Byta packboxar är inget du har större eller mindre chans att komma undan oavsett val av hoj. Det är alltid rätt dyrt attvlämna bort. Billigare om du lämnar in lösa gaffelben, men du känner säkert någon som kan hjälpa dig med bytet hemma mot trevligt sällskap och fika. Materialet kostar ungefär lika mycket som en fika på stan. Mycket fika nu
Angående val av hoj så känns det spontant som du skulle kika på en Hornet. Eller Street triple om den hamnar i rätt prisklass.
Ang. Pris på byte av packningar på verkstad har jag fått pris på allt mellan 1200 spänn till 5000. Oftast några månader innan en verkstad har tid! Så att lösa bytet själv måste man göra om man vill hinna köra nåt mer innan säsongen är slut.
Tänker att din far har säkert någon vän som kan byta åt dig MEN!!! JAG hade aldrig köpt en hoj med läckande packboxar... Varför? Jo benet kanske är lite krökt och kommer börja läcka igen! Eller kanske är en repa på gaffelbenet som är placerat så den inte syns vid en vanlig koll med hojen på stödet.
Knix, bankörning, bakhjulsåkning, stoppies, billig i inköp, försäkring, reservdelar och enkel att meka med. Vet att du inte riktigt gillar utseendet men har svårt att se att du hittar nåt lämpligare att börja busa med en, två säsonger än SV650. Ser inte någon annan hoj som fyller kriterierna så bra som den.
Sent from my Sputnik, totally lost in space
Det var min förstahoj. Skottsäker motor som varvar bra. Dock är framänden dubbla 2 kolvsok 290mm fram med en svampig gaffel.
De som kör race med SV650 plockar hela framgaffel + hjul med allt från gixxer 600 och byter. Då får du en toppenhoj.Tokico fyrkolvs-ok inverterad showa gaffel med 320mm skivor. Men det är ett större projekt.
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|
Körkortet får nytt utseende
Det var åtta år sen sist, m... |
|
Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC
Triumph Motorcycles har pre... |
|
Ny elektrisk endurohoj: Stark Varg EX!
I förra veckan presenterade... |
|
Var tionde bilist lever inte upp till synkraven
Över 600 000* bilister i Sv... |
|
Körkortet får nytt utseende
Det var åtta år sen sist, m... |
|
Aprilia Tuono 457
Aprilia har presenterat nya... |