Smagatusk
Guest
Hur många surfar planlöst på internet?
Alla som sätter sig för att surfa för att de inte har något bättre för sig. Så väldigt många.
Hur många surfar planlöst på internet?
Jag får nästan analklåda nu när jag försvarar Romson, men det där är bara en insändare. Lika mycket fakta i det som i Aftonbladet. Hon var felciterad. Flera uttalanden som klipptes ihop av "Björn".
Håller med föregående talare, jag hoppas att du har rätt.Jag får nästan analklåda nu när jag försvarar Romson, men det där är bara en insändare. Lika mycket fakta i det som i Aftonbladet. Hon var felciterad. Flera uttalanden som klipptes ihop av "Björn".
Jag får nästan analklåda nu när jag försvarar Romson, men det där är bara en insändare. Lika mycket fakta i det som i Aftonbladet. Hon var felciterad. Flera uttalanden som klipptes ihop av "Björn".
Kolla in gråtvideosarna på Romson på youtube, det var precis det hon sa mellan hulkningarna, men kanske inte ordagrant som skrivet i tidningen.
Bara för att du försvarade henne är det rätt åt dig om du får analklåda, på insidan
"The reasonable man adapts himself to the world; the unreasonable one persists in trying to adapt the world to himself. Therefore, all progress depends on the unreasonable man."
Att säga det i egenskap av politiker är inte så lysande.
Men på ett personligt plan gillar jag själva citatet i sig.
Det knyter an till He rik's citat
Tycker inte det är något fel med att ha drömmar och visioner, även om man inte lyckas förverkliga allt.
If you aim at nothing, you will hit it every time.
Zig Ziglar
"Well kids, you tried your best and failed miserably. The lesson is not to try" - Homer Simpson.
"Trying is the first step towards failing"
"Just becouse i don't care it doesn't mean i don't understand"
"Homer no function beer well without"
Skall vi räkna upp alla bra Homer Simpson citat kan nog sh behöva en ny server inom en snar framtid.
Kolla in gråtvideosarna på Romson på youtube, det var precis det hon sa mellan hulkningarna, men kanske inte ordagrant som skrivet i tidningen.
"Trying is the first step towards failing"
"Just becouse i don't care it doesn't mean i don't understand"
"Homer no function beer well without"
Skall vi räkna upp alla bra Homer Simpson citat kan nog sh behöva en ny server inom en snar framtid.
Nä, precis. Och ska vi tillåta fulcitering av MP så ska vi heller inte ha nånting emot när representanter för SD får sina ord ryckta ur sitt sammanhang för att sätta dem i dålig dager.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|